جمعه, ۲۱ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Fri, 10 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

ورود به تاریکی

9 سال پیش ( 1393/6/19 )
پدیدآورنده : جواد بیات  

تیم هورتونز (Tim Hortons) یک شرکت رستوران‌های زنجیره‌ای کانادایی است که با در اختیار داشتن بیش از ۴ هزار شعبه در سرتاسر جهان، به‌عنوان بزرگ‌ترین شبکه فست‌فود و رستوران در کانادا شناخته می‌شود. تیم هورتونز بازار قهوه در کانادا را به وضوح در اختیار دارد، همچنین در سال‌های اخیر در کانادا با رقابتی از سوی استارباکس و مک‌دونالد هم مواجه بود، زیرا این دو برند نیز به ارائه قهوه بهتر به مشتریان توجه نشان می‌دادند.


این شرکت به تازگی محصول جدیدی تولید کرده که برای معرفی آن یک کمپین خلاقانه و جالب به‌راه انداخته است. نام این محصول جدید
NEW DARK ROAST COFFEE است که نوعی قهوه تلخ است. همچنین برای آن یک کلیپ واقعی از عکس‌العمل مردم در برابر دیدن این کمپین ساخته که در شبکه‌های اجتماعی وجود دارد.


ایده تیم هورتونز به این صورت بوده است که یکی از فروشگاه‌های محلی تیم هورتونز در کانادا را که مشتریان محلی به آن سر می‌زنند کاملا به رنگ مشکی درآورده است به علاوه تابلو و حتی خودرویی که جلوی در ورودی پارک است همگی را سیاه کرده است و یک پیغام به عابران می‌دهد با عنوان «به تاریکی وارد شو!Get into the Dark .»


مشتریان بعد از دیدن این ساختمان و توجه به پیغام آن کنجکاو می‌شوند و در را باز می‌کنند و به داخل فروشگاه سرک می‌کشند، از آنها دعوت می‌شود که داخل بروند اما در فروشگاه هیچ چراغ یا نوری وجود ندارد و همه جا مانند رنگ بیرون ساختمان سیاه و کاملا تاریک شده است. متخصصان این کمپین بازاریابی چریکی عنوان کرده‌اند که هدف ما از این کار غیر‌فعال کردن حس بینایی مشتریان به جهت تمرکز بیشتر روی دیگر حواس بوده است!

سپس در آن تاریکی و سکوت از مشتریان خواسته می‌شود تا یک لیوان قهوه را امتحان کنند، در فضایی که مشتری اصلا چیزی نمی‌بیند و تقریبا ترسیده است - حتی چند نفر از خانم‌ها از ترس جیغ می‌زنند- و مسئولان فروشگاه سعی می‌کنند با صحبت کردن افراد را آرام کنند، کارشناسان معتقدند بعد از اینکه فرد احساس امنیت کند و قهوه را بچشد با توجه به اینکه از حس بینایی خود نمی‌تواند استفاده کند کاملا حواسش به سمت مزه قهوه می‌رود.

به علاوه تمام حواس مشتری روی حس چشایی متمرکز می‌شود و بهتر می‌تواند قهوه را مزه کند.  در نهایت چراغ‌ها روشن می‌شود و افراد، فروشنده‌ها را با لباس‌های همشکل و لیوان‌های قهوه در دست می‌بینند و با قرار گرفتن در این وضعیت تشکر و رضایت خود را از مزه قهوه عنوان می‌کنند. این کمپین که برای معرفی قهوه دارک تیم هورتونز NEW DARK ROAST COFFEE اجرایی شده بود در شبکه‌های اجتماعی توسط افراد زیادی دنبال می‌شود.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/3dbvahZz
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینتور استانبولآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبول
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه