جمعه, ۱۰ فروردین(۱) ۱۴۰۳ / Fri, 29 Mar(3) 2024 /
           
فرصت امروز

بانک پاسارگاد، بدون محدودیت و با هدف کمک به رشد و شکوفایی چرخه اقتصاد کشور و افزایش دامنه خدمات بانکی، تسهیلات ارزان قیمت اعطا می کند.

به گزارش روابط عمومی بانک پاسارگاد، اعطای تسهیلات ارزان قیمت به عنوان یکی از خدمات ارائه شده در بسته حمایتی ویژه بانک پاسارگاد، به اشخاص حقوقی، صاحبان مشاغل، فعالان اقتصادی و پذیرندگان فعـال دستگاه های کارت خوان بانک ارائه می شود. پرداخت این تسهیلات، براساس مراوده مشتری با بانک است و محدودیت ندارد. تنوع در نرخ تسهیلات و تعیین نحوه بازپرداخت براساس نیاز مشتری از دیگر ویژگی های این خدمت است.

تسهیلات ارزان قیمت

در این طرح، مشتریان با افتتاح حساب جاری و یا کوتاه مدت، به ازای هر یک میلیون ریال موجودی در روز، یک امتیاز کسب کرده و متناسب با این امتیاز، مشمول برخورداری از این تسهیلات می شوند.

براساس این خبر، حداقل مبلغ تسهیلات اعطایی برای اشخاص حقیقی 200 میلیون ریال و برای اشخاص حقوقی 500 میلیون ریال تعیین شده است. نرخ این تسهیلات نیز 9 الی 18درصد برای حساب های جاری و 18درصد برای حساب های کوتاه مدت عادی محاسبه خواهد شد.

شعبه های بانک پاسارگاد در سراسر کشور، مرکز مشاوره و اطلاع رسانی به شماره 82890 و همچنین سامانه ارتباط با مشتریان در سایت بانک پاسارگاد به آدرس www.bpi.ir آماده ارائه اطلاعات بیشتر و پاسخگویی به سوالات هستند.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/rtVZ4HFg
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاروکیلقطعات لیفتراکدستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورلیفتراکپرس لاین ساخت پرسشنامهرمان پرطرفدارسررسید 1403طراحی سایت فروشگاهشیر برقی گازتیزهوشان پایه ششمخرید نرم افزار حسابداریخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلتقویم رومیزیقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه