جمعه, ۷ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Fri, 26 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

برترین‌های 2016 این بار از منظر wcoty

8 سال پیش ( 1395/1/19 )
پدیدآورنده : فاضل سوری  

Mazda mx-5 خودروی اسپورت کمپانی مزدا به‌عنوان بهترین خودروی سال 2016 برگزیده شد. این رودستر (خودروی دو نفره‌ای که سقف باز دارد) دوست داشتنی کمپانی مزدا همزمان با تصاحب این عنوان، جایزه بهترین طراحی را نیز در کشور ژاپن ازآن خود کرد. این خودرو اگر به همین روال به کسب عناوین مختلف از جمله شرکت در نمایشگاه بین‌المللی نیویورک ادامه دهد دیگر خودروی مخصوص آسیا و اروپا نخواهد بود.

«word car of the year» نام جایزه‌ای است که هر ساله از بین تمامی خودرو‌های دنیا تنها به یک خودرو تعلق می‌گیرد. WCOTY مخفف عبارت بالاست و این جایزه با این نام شناخته می‌شود. این نام برای معرفی خودروی سال به دست خبرنگاران و خودرونویسان گزینش شده، بنابراین خودروهایی که در ادامه نام خواهیم برد به دست ژورنالیست‌های سراسر دنیا گزینش شده‌اند. اینک در سال 2016،Mazda MX-5 توانسته است با راهیابی به مرحله فینال و رقابت با دیگر خودرو‌های برتر دنیا از جمله Audi A4، Mercedes-Benz GLC، با کنار گذاشتن آنها موفق به کسب این عنوان شود و افتخاری دیگر برای کشور ژاپن به ارمغان بیاورد.

مزدا MX-5 امسال سنگ تمام گذاشته و به غیر‌از کسب عنوان خودروی سال، توانسته عنوان بهترین طراحی را نیز کسب کند. مزدا MX-5 به یک پیشرانه دو لیتری مجهز شده که می‌تواند حداکثر 155 اسب بخار را تولید کند و در مدت 7.3 ثانیه به مرز صد کیلومتر در ساعت برسد. لازم به ذکر است که مزدا MX پرفروش‌ترین خودروی اسپورت دو نفره کروک کل تاریخ خودروسازی است.

علاوه بر معرفی Mazda MX-5 به‌عنوان بهترین رودستر اسپورت سال، در دیگر گروه‌ها و طبقه‌بندی خوردرو‌ها نیز برترین‌ها معرفی شدند. Audi A8 توانست با پشت سر گذاشتن خودرو‌هایHonda civic R و Mercedes-AMG C63 Coupe عنوان بهترین خودرو از نظر عملکرد و پرفورمنس را کسب کند. در رقابت تنگاتنگ برای کسب عنوان بهترین خودروی لوکس دنیا نیز از بین فینالیست‌ها، این خودروی BMW 7 series بود که توانست با غلبه بر خودرو‌های Audi Q7 و Volvo XC90 مفتخر به کسب این عنوان شود.

شما می توانید جهت اطلاع از آخرین قیمت خوردوهای 2016 به سرویس قیمت روز فرصت امروز مراجعه کنید.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/DSgx41Vn
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطی
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه