پنجشنبه, ۶ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Thu, 25 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

Bentley EXP 10 Speed 6 که به‌صورت رسمی در نمایشگاه خودروی ژنو معرفی شد تنها یک مدل مفهومی بود، اما با توجه به دریافت بازخوردها و نقدهای مثبت از سوی کارشناسان و فعالان صنعت خودرو به نظر می‌رسد که امکان تولید و عرضه آن به بازار از سوی بنتلی وجود داشته باشد. در همین راستا و در ماه سپتامبر اخباری مبنی بر احتمال تولید Bentley EXP 10 Speed 6 از سوی بنتلی به گوش می‌رسید اما آنچه در حال حاضر از این طرح به گوش می‌رسد، آن است که بنتلی قصد دارد تا این طرح مفهومی را به مرحله تولید برساند.

46745753784684694689464946944696496

در همین رابطه کوین رُز، عضو هیات مدیر شرکت بنتلی و مسئول بخش بازاریابی و فروش این شرکت می‌گوید: «برای تصمیم‌گیری در مورد تولید یک مدل جدید و عرضه آن به بازار، ما در بنتلی همواره سه پرسش را مطرح می‌کنیم: آیا فضایی در بازار برای مدل جدید وجود دارد؟ آیا خودروی جدید می‌تواند خوراک مناسبی برای گروهی از مشتریان که پیش از این ماشین‌های ارزان‌تری را خریداری کرده‌اند باشد؟ و در نهایت اینکه آیا می‌توانیم خودروی جدید را در استانداردهای یک بنتلی به بازار عرضه کنیم؟ باید بگویم که در مورد مدل Bentley EXP 10 Speed 6 تمامی پاسخ‌ها مثبت بوده و به این نتیجه رسیدیم که تولید این خودرو و عرضه آن به بازار موفقیت قابل‌توجهی را نصیب بنتلی خواهد کرد.»

رُز ادامه داد: «اگرچه Bentley EXP 10 Speed6 هنوز به‌صورت رسمی از سوی اعضای هیات‌مدیره مورد تایید قرار نگرفته و کارهای اداری آن صورت نپذیرفته است، اما این مسئله مانعی نبوده و در مدت زمان کوتاهی حل‌و‌فصل خواهد شد.»

اگرچه هنوز اطلاعاتی در مورد پیشرانه خودروی جدید بنتلی منتشر نشده است اما براساس اطلاعات ارائه شده از سوی مدیر بخش بازاریابی و فروش بنتلی، این خودرو از پلتفرم MSB شرکت فولکس واگن استفاده خواهد کرد. خودروی جدید بنتلی که براساس به منظور شکست دادن نسل جدید پورشه پانمرا در بازار طراحی شده است، سیستم تعلیق و پیشرانه Bentley EXP 10 Speed 6 براساس پلتفرم Continental GT ساخته خواهد شد.
پلتفرم مورد استفاده در Bentley EXP 10 Speed 6  یک پلتفرم انعطاف‌پذیر با قابلیت‌های متنوع است که این موضوع امکان ساخت یک سدان یا یک خودروی اسپورت روی این پلتفرم را فراهم می‌کند.

چنانچه با خود فکر می‌کنید، بنتلی جدید خودرویی نسبتا ارزان قیمت خواهد بود، بهتر است در افکار خود تجدیدنظر کنند. بنتلی جدید اگرچه از نظر ابعاد از مدل Continental GT کوچک‌تر است به هیچ عنوان ارزان‌تر از آن نبوده و در مقابل حس رانندگی با یک خودروی اسپورت را در اختیار شما قرار خواهد داد. حتی بدون آنکه بدانیم از چه پیشرانه‌ای در Bentley EXP 10 Speed 6 استفاده خواهد شد، باید خودروی جدید بنتلی را تحسین کنیم

منبع: www.roadandtrack.com

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/wTxVKZLW
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاردستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطی
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه