یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Sun, 5 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

10 ابزار اصلی كسب‌وكار در سال 2015

8 سال پیش ( 1394/6/28 )
پدیدآورنده : مرضیه فروتن  

2425525624224525624252556

سال 2015 چالش‌های جدیدی را پیش پای كسب‌وكارهای مختلف گذاشت و كسب‌وكارهای كوچك نیاز به حسابداری‌های پیچیده را احساس كردند. پیشرفت فناوری اطلاعات، اصلاح قانون بهداشت و درمان، افزایش جریمه‌ها و سطوح اعتبار مالیاتی و نسل جدیدی از تامین بودجه آنلاین و وام‌های كسب‌وكار درون شركت‌ها نهادینه شده‌اند. روزبه‌روز تعداد شركت‌های نوپا افزایش می‌یابد. به این ترتیب كسب‌وكارها باید ابزار‌های خود را به منظور رقابت در محیطی كه به سرعت در حال تغییر است، به‌روز كنند. در ادامه به بررسی 10 ابزار اصلی كسب‌وكار در سال 2015 می‌پردازیم.

ابزار موبایل 4G

این ابزار وسیله‌ای حیاتی در دنیای كسب‌وكار در سال 2014 به شمار می‌رفت و همچنان این روند در سال‌های 2015 و پس از آن ادامه دارد. شبكه‌های بزرگ و مهم سرعت و ظرفیت سیستم‌های خود را از 3G به 4G ارتقا داده‌اند. كلید كار با سرعت 4G ابزاری است كه قابلیت پذیرش آن را داشته باشد. شبكه 4G LTE بهبود قابل توجه سرعت آپلود و جست‌وجوی آنلاین را در پی دارد. شركت‌های كاربر نرم‌افزار مبتنی بر سیستم ابری و به‌خصوص حسابداری بر پایه آن در كسب‌وكار‌های كوچك نیاز به دسترسی موثق و توانایی تعامل سریع با سیستم‌های آنلاین دارند. یك ابزار موبایل 4G وسیله‌ای عالی برای استفاده از سیستم‌های آنلاین ابری محسوب می‌شود.

نرم‌افزار حسابداری كسب‌وكار آنلاین

این ابزار یكسری مزایای رقابتی مختلف را در بر دارد. نرم‌افزار پیشرفته‌ای نظیر Sage. com امكان ذخیره‌سازی داده‌های اطلاعاتی را به وجود می‌آورد. حسابداری كسب‌وكار آنلاین برای كسب‌وكار‌های كوچك به ترویج بهره‌وری و توسعه كنترل مدیریتی روی فرآیند‌های مهم و بحرانی می‌پردازد. در ضمن با ایجاد یك نوع مزیت رقابتی در عرصه مدیریت پروژه، روی فرآیند‌های كسب‌وكار و افزایش میزان رضایت مشتری نظارت دارد. مدیریت روابط با مشتری و منابع سازمانی از جمله فواید این ابزار است.

دسترسی به تامین بودجه كسب‌وكار آنلاین

این یك منبع كسب‌وكار در حال ظهور در سال 2015 به حساب می‌آید. بانك‌های سنتی به مشاركت با وام‌دهندگان تخصصی كسب‌وكار‌های كوچك پرداخته‌اند. آنها روش‌هایی را برای بررسی وضعیت وام‌گیرنده ابداع كرده‌اند كه مانند پروسه كاری بانك‌های سنتی سخت و منحصر به فرد نیست. با هدف جذب كسب‌وكار‌های كوچك، این وام دهندگان تخصصی تصمیم‌گیری برای دریافت یك نوع وام سریع را به افراد پیشنهاد می‌دهند. كلید استفاده مفید و مؤثر از این منبع مجموعه‌ای عالی از نرم‌افزار‌های حسابداری برای ابزار‌های ویژه كسب‌وكار‌های كوچك است. وام گیرندگان نیز باید یكسری گزارش‌های دقیق و مفید را ارائه دهند.

حساب‌های آنلاین مطالبات مالی

این یك منبع در حال رشد بودجه‌های عملیاتی برای كسب‌وكار‌ها و شركت‌های نوپای كوچك است. حسابداری پیشرفته مخصوص كسب‌وكار‌های كوچك تنظیمات خودكار مورد نیاز برای جمع‌آوری اطلاعات با هدف تهیه گزارش‌ها شامل حساب‌های دریافتی مهم و قدیمی را فراهم می‌كند.

صورت‌حساب سفارشی

این ابزار مهم مدیریت روابط با مشتری یكی از ویژگی‌های حسابداری پیشرفته برای كسب‌وكار‌های كوچك به شمار می‌رود. این وسیله می‌تواند تصور مردم از برند و ارتباطات مشتری با آن را بهبود بخشد.

صورت‌حساب آنلاین الكترونیكی

به‌عنوان یك جریان درآمد تعیین كننده رشد كسب‌وكار، صورتحساب برای كسب‌وكار‌های كوچك از اهمیت خاصی برخوردار است. صورتحساب ایمیلی یكی از خصوصیات مهم نرم‌افزار حسابداری SageOne. com برای كسب‌وكار‌های تازه‌تاسیس، كوچك و میكرو كسب‌وكار‌ها محسوب می‌شود.

مدیریت منابع شركت‌ها

این نرم‌افزار یك قابلیت مهم حسابداری پیشرفته مخصوص كسب‌وكار‌های كوچك را در خود گنجانده است. این سری عملكرد‌ها شامل منابع انسانی و اموال كسب‌وكار‌ها می‌شوند. چنین نرم‌افزاری به هم‌تراز كردن منابع سازمانی و نیل به اهدافی از این نوع كمك می‌كند.

پیشرفت‌هایی در زمینه امنیت سایبری

همزمان با رشد خطرات مرتبط با انجام كسب‌وكار در اینترنت، بسیاری از شركت‌ها نیز گام‌هایی اضافی به منظور محفاظت از منابع در مقابل نفوذ‌های الكترونیكی ناخواسته برداشته‌اند. گزارش‌های جدید از میان میلیون‌ها برنامه پركاربرد موبایل بر روی چند نمونه آسیب‌پذیر تمركز كرده‌اند. همراه با افزایش استفاده از ابزار‌های موبایل در حوزه ارتباطات و امور مربوط به كسب‌وكار، امنیت در برابر سوء‌استفاده دیگران اهمیت بیشتری می‌یابد. محافظت ساختاری و سطح بالا از سیستم‌های ابری به علت تجهیز آنها به سیستم‌های كنترل از راه دور و ویژه امنیتی است.

دفاتر مجازی و خدمات دفتری

حضور یك كسب‌وكار در فضای مجازی و تصور مردم از آن در این فضا از سرمایه‌های مهم هر شركت در جهان به حساب می‌آید. در عصر فناوری اطلاعات و اقتصاد جهانی، موقعیت فیزیكی یك كسب‌وكار از اهمیتی متفاوت با مدل‌های كسب‌وكار سنتی برخوردار است. دفاتر مجازی و خدمات دفتری بخش‌هایی آشكار از كسب‌وكار‌های خانگی یا دوركار به شمار می‌روند. در اقتصاد جهانی، كسب‌وكار‌ها به وسیله یكسری راه‌های تماس نظیر اسناد مالی، گزارش وضعیت‌ها و سیستم‌های صورت‌حساب سفارشی تصویری از خود را می‌سازند.

حضور در رسانه‌های اجتماعی

در سرتاسر دنیا، رسانه‌های اجتماعی به‌عنوان محركی برای افزایش تماس‌ها در حوزه كسب‌وكار منجر به جذب مشتریان جدید می‌شوند. حضور در رسانه‌های اجتماعی و انجمن‌های پیشرو یك سرمایه قوی است. این رسانه‌های اجتماعی فیس‌بوك، توییتر، گوگل‌پلاس و LinkedIn را در بر می‌گیرد. وبلاگ‌نویسی و دیگر شكل‌های رسانه‌های اجتماعی مثل وب‌سایت‌های سازمانی پیشرفته و بازاریابی با استفاده از موتور جست‌وجوگر (SEM) كلید‌های كسب موفقیت در سال 2015 هستند.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/3J91XuMy
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه