سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Tue, 7 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

هیچ فردی بهره وری 100درصدی ندارد. به جای اعمال فشار مضاعف و در نتیجه مشوش شدن، استراحت در نهایت به شما کمک می کند پربازده تر باشید. اوقات استراحت مهم هستند، اما چگونگی بهره وری از زمان های فراغت موضوع مهمتری است. این اوقات ممکن است بهره وری و تمرکز شما را از بین ببرند یا آنها را تقویت کنند.

یافتن راه هایی برای بهره وری از اوقات فراغت کارآمد، می تواند به بهبود عملکردتان کمک کند و بر سلامت شما تأثیر بگذارد؛ این یک وضعیت برد-برد برای شماست. در اینجا به راه هایی برای کارآمدی زمان استراحت اشاره شده است.

تماس با عزیزان

یک راه عالی برای خارج شدن از حال و هوای کار، فکر و صحبت کردن درباره موضوعات دیگر و گفت وگو با عزیزان است. چشمان خود را از صفحه کامپیوتر بردارید، به فضای باز بروید، با یکی از عزیزان خود تماس بگیرید و ذهن تان را از موضوعات کاری خالی کنید. زمانی که برای انجام کار باز می گردید، سرحال تر و متمرکز هستید و انرژی بیشتری خواهید داشت.

ورزش کنید

اگر یک روز فوق العاده طولانی کاری دارید، تخصیص یک ساعت یا بیشتر برای ورزش در کوتاه مدت و طولانی مدت به سلامت و بازگشت انرژی شما کمک خواهد کرد. ورزش به افزایش توانایی و تمرکز بیشتر، کاهش استرس و اضطراب کمک می کند. بنابراین زمانی که مشغولیات زندگی تان زیاد می شود از آن غافل نشوید.
ذهن خود را تقویت کنید

بلندشدن از جلوی صفحه نمایشگر به قصد استراحت و خواندن کمی روزنامه، حل کردن جدول، خواندن کتاب یا نشریه، می تواند به بهبود شرایط ذهنی شما کمک کند. همچنین انجام این فعالیت ها ذهن را آماده و متمرکز نگاه خواهد داشت.

مطلب مرتبط: غذای روح در محیط کار

تنقلات سالم میل کنید

هیچ چیز انرژی شما را مانند یک میان وعده مغذی، مانند آب سبزیجات یا شیرینی جات حاوی پروتئین تجدید نمی کند. این خوراکی ها می توانند بدن و ذهن تان را تقویت و پیش از بازگشت به کار احساس سرزندگی و سرحالی در شما ایجاد کنند. وعده های غذایی ناسالم و تنقلات تنها انرژی تان را تخلیه و استرس به شما وارد می کنند، بنابراین حتی وقتی می خواهید در واکنش به استرس غذا بخورید، غذای خوب بخورید و در زمان احتیاج یک میان وعده سالم صرف کنید، زیرا این میان وعده در زمان نیاز به بالا نگاه داشتن سطح انرژی کمک خواهد کرد.

در حال استراحت ایمیل های تان را بررسی نکنید

شما در حال استراحت هستید. اگر ایمیل خود را بررسی کنید نشان می دهد که در اوقات فراغت خود به سر نمی برید. گوشی را کنار بگذارید، از کامپیوتر دور شوید و به ذهن خود اجازه دهید برای لحظاتی آسوده خاطر باشد. بخشی از علل اینکه بسیاری افراد احساس استرس و خستگی می کنند، این است که به جای استراحت یا بهره بردن از اوقات فراغت، در حال بررسی ایمیل خود هستند.

منبع : forbes
برچسب ها : اصول کسب و کار
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/wef3pjEu
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفره
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه