جمعه, ۳۱ فروردین(۱) ۱۴۰۳ / Fri, 19 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز
سخنی با فروشندگان بیمه عمر

بیمه عمر بیمه زندگی است

3 سال پیش ( 1399/11/26 )

طبق آخرین آمار تنها درصد کمی از ایرانی ها بیمه عمر دارند. این خبر از یک سو برای جامعه در حال توسعه ایران بسیار تأسف‏ برانگیز و غمناک است و از سوی دیگر برای مدیران و فروشندگان بیمه عمر جای بسی خوشحالی است.

برخی از افراد بدبین با نگاهی نومیدانه می گویند ما در منطقه‎ای از جهان در زمینه فروش بیمه عمر کار می کنیم که هیچ آگاهی و دانایی و توجهی به بیمه عمر وجود ندارد، اما آیا در دل این تهدید یک فرصت عالی وجود ندارد؟ بگذارید مسئله را از آن سو نگاه کنیم. اگر همه مردم ایران از بیمه عمر  استفاده می کردند آیا فرصتی برای فروش بیمه عمر وجود داشت؟ 

ما بر این باوریم که در دریایی از فرصت ها زندگی می کنیم. آنقدر فرصت برای فروش بیمه عمر وجود دارد که حیرت انگیز است. شما به هر سازمان و اداره و شرکتی بروید می توانید با تعداد زیادی از افراد روبه رو شوید که بیمه عمر ندارند. 

مطلب مرتبط: از آموزش تا فروش بیمه عمر

داستان بیمه عمر در ایران ما را به یاد داستان فروش کفش توسط یکی از برندهای اروپایی می اندازد. مدیر بازاریابی شرکت به کشوری آفریقایی می رود. در همان نگاه اول متوجه می شود که در این منطقه از کره زمین انگار کسی کفش را نمی شناسد به طوری که همه پابرهنه راه می رفتند. وی در گزارش فعالیت بازاریابی به مدیر ارشد گفت: متاسفانه در این منطقه امکان فروش کفش وجود ندارد زیرا هیچ کس اینجا کفش نمی پوشد بنابراین امکان فروش میسر نیست. مدیر ارشد برای تحقیقات بیشتر بازاریابی مدیر دیگری را بدون اطلاع قبلی به همان منطقه می فرستد. مدیر جدید به محض ورود به این منطقه آنچنان به وجد می آید که سراسیمه به مدیر ارشد سازمان خود تلفن می کند و می گوید: ما به دریایی از فرصت طلایی دست یافتیم. اینجا ما می توانیم به هر فرد یک جفت کفش بفروشیم چون هیچ کس کفش نمی پوشد. در این داستان دو نگاه وجود دارد. یکی از نگاه منفی و دیگری از نگاه مثبت به مسئله نگاه می کند. 

لطفا شما برای فروش بیمه عمر در ایران نگاه مثبت داشته باشید. جامعه ایرانی دریایی از فرصت های طلایی برای فروش بیمه عمر است. از همین حالا بهانه را کنار بگذارید و با انگیزه قوی وارد بازار شوید. همه مردم در انتظار شما هستند تا به محض ورود به شما برای بیمه عمر سلام کنند.

شاید این روزها به دلیل شیوع ویروس و مسائل اقتصاد داخلی و نوسان های موجود و کاهش ارزش پول داخلی مردم بهانه های مختلفی برای بیمه نشدن ارائه کنند اما یک فروشنده حرفه ای می تواند با ارائه دلایل متقن رضایت مشتریان را فراهم کند. 

ظرفیت موجود برای تامین بیمه عمر در ایران بیش از چند ده میلیون نفر است. این عدد و رقم می تواند معجزه بزرگی در زندگی مردم و شما به وجود بیاورد. وقتی مردم یک سرزمین با بیمه عمر از امنیت و آرامش بیشتری برخوردار می شوند، اتفاق‏های خوب و مبارک در زندگی روزانه آنها اتفاق می افتد. این یک قانون کیهانی است که  افراد در همسویی آرامش ‏بخش با نظام کیهانی می‏ توانند به همه خواسته های خود برسند. 

بی‏ تردید بیمه عمر می تواند بخش زیادی از نگرانی ‏های مردم را برای رسیدن به زندگی بهتر برطرف کند. وقتی نگرانی از زندگی رخت بربندد آرامش وارد می شود و آرامش مقدمه ای برای موفقیت‏ های بزرگ زندگی و رسیدن به ثروت و سلامتی  و خوشبختی است. 

مطلب مرتبط: فروش بیمه عمر

از سوی دیگر وقتی همه مردم به بیمه عمر روی خوش نشان دهند شما با دریایی از ثروت روبه رو می شوید و زندگی شما به عنوان فروشنده، نماینده یا مدیر فروش بیمه عمر به سمت شکوفایی ثروتمندانه حرکت می کند.

اگر تاکنون از ظرفیت های موجود در جامعه ایران برای بیمه عمر استفاده نشده به دلیل بی توجهی ماست. آیا ما توانستیم به شکل حرفه ای در این زمینه تحقیق کنیم؟ اگر کوتاهی از ماست پس از همین اکنون می توانیم جبران مافات کنیم و به شکل درست وارد این بازار بکر و دست‎نخورده شویم. 

ما در جامعه ای زندگی می کنیم که چشم ما همیشه به دست دیگری است. اگر  مردم آرامش ندارند تک تک ما آدم ها مسئول این نگرانی و ناآرامی آنها هستیم. فروشندگان بیمه عمر در ایران هنوز نتوانستند رسالت واقعی خود را ادا کنند. مدیران بازاریابی و فروش بیمه عمر هنوز به درستی یاد نگرفتند که رسالت آنها در فروش برای رسیدن به یک زندگی بهتر و زیباتر برای هر ایرانی است. شما باید در درون خود روزی هزار بار این جمله را تکرار کنید که من وظیفه دارم به سهم خود برای بهتر شدن زندگی مردم ایران قدمی بردارم. 

رسالت شما در فروش بیمه عمر ایجاد کشوری امن و آباد و مردمانی شاد و خوشحال است. این را همه فروشندگان بیمه عمر نمی دانند. آنها تصور می کنند که کارشان به مانند فروش یک کالای فیزیکی است. فروش بیمه عمر فروش امنیت است. فروش شادی است. فروش خوشبختی است. فروش بیمه عمر فروش رهایی است. فروش خنده و شادمانی است. شما لحظه ای را به یاد بیاورید که کودک لبخند شوق آمیزی بر لب دارد. همسر نگاه محبت آمیزی به شوهر دارد. شوهر نگاه شادی بخشی به خانواده دارد. اینها نتیجه و ارمغان کار شماست. 

فروش بیمه یک رسالت عظیم انسانی است. فروش بیمه راهی برای آزادی و رهایی انسان ها از بند نگرانی و ترس و غم و بیماری است. فروش بیمه عمر کاری بزرگ و حیاتی است. شما در همسویی با نظام الهی می خواهید جان و مال انسان ها را از ناامنی رها کنید، می خواهید بال های خوشبختی و شادی به آنها ببخشید. شما فروشندگان و مدیران بیمه  عمر کار بزرگی در  نظام کیهانی انجام می دهید. شما آفریده شدید تا به دیگران شادی بدهید، امنیت بدهید و عشق بدهید. لبخند هدیه کنید. کارتان را بزرگ بدانید. 

کسی که دستمال کاغذی می فروشد با شما که خوشبختی و مهربانی و امنیت می فروشید فرق دارد. تفاوت از ثری تا ثریاست. هیچ کاری در جهان لذت بخش تر از فروش بیمه عمر نیست. شما فقط فروشنده نیستید شما فرشتگان مهربانی هستید که به انسان خدمت می کنید. شما رستگاری را به زندگی مردم هدیه می دهید. شما امنیت را وارد زندگی مردم می کنید. 

فرآیند فروش بیمه عمر مانند فروش یک کالای فیزیکی یا خدمات صرفا درمانی نیست. شما آرامش و خوشبختی و شادمانی را برای هر خانواده به ارمغان می آورید. 

فروشنده ای می گفت من هر وقت یک بیمه عمر می فروشم اشک شوق از پهنای صورتم سرازیر می شود. گفتم: چرا؟ لبخندی زد و گفت: من با کار خود به آن فرد و خانواده اش امنیت دادم. آرامش دادم  و این کاری بزرگ است. از اینکه می بینم در آرامش مردم نقشی ولو اندک دارم خیلی خوشحالم. حالم خوب است. من حال دیگران را برای زندگی کردن خوب می کنم. 

مطلب مرتبط: تکنیک های فروش بیمه عمر

تک تک شما فروشندگان و مدیران بیمه عمر کاری کارستان می کنید. شاید برخی هنوز ندانند که در چه دریای زیبایی از عشق و مهربانی کار می کنند. شما کار می کنید پول درمی آورید، اما کار شما فقط فروختن و پول درآوردن نیست. شما زندگی مردم را از ناامنی و نگرانی و ترس و دلهره  نجات می دهید.

وقتی آدمی به آرامش برسد دروازه های خوشبختی و ثروت و سلامتی به روی آنها باز می شود. شما فکر می کنید چرا مردم بیمارند؟ آیا چیزی به نام بیماری در جهان واقعی وجود دارد؟ پاسخ منفی است. بیماری یک امر ذهنی است. زمانی که ذهن در وضعیت غیرتعادلی قرار می گیرد دچار بهم ریختگی می شود و نمود آن در جسم تجلی می کند. فرد بیمار یک ناهماهنگی و بی توازنی ذهنی دارد. وقتی شما با فروش بیمه عمر به او امنیت می دهید، آرامش می دهید ذهن در وضعیت تعادلی و توازنی قرار می گیرد و بدن سلامت خود را حفظ می کند، اما وقتی دلهره و نگرانی در جان آدمی باشد سیستم دفاعی بدن قدرت خود را از دست می دهد.

شما با فروش بیمه عمر به انسان ها زندگی می دهید. سلامتی می دهید. این نعمت بزرگی است. شما چند تا عدد و رقم نمی فروشید شما کاغذ نمی فروشید شما جان دوباره و حیات تازه به زندگی آدم ها می دهید. 

کسی که فکر می کند بازاریابی بیمه عمر مانند بازاریابی ماست و پنیر است لطفا همین امروز کارش را رها کند، چون تفاوت از زمین تا آسمان است. کاری که بیمه عمر می کند راهی به سوی موفقیت و ثروت و سلامتی است. زیرا وقتی آدم ها آرامش داشته باشند به حس خوبی از زندگی می رسند و طبق نظر روانشناسان حس خوب اتفاق‎های خوب را در زندگی آدم رقم می زند. حال خوب زندگی خوبی برای آدم می آورد. 

کارمند شریفی که نگران بازنشستگی خود و بیکاری فرزند و بیماری همسر است با بیمه عمر آرام می شود. خیالش برای فردا راحت است. می‎داند که در زیر چتر بزرگ بیمه عمر می‎تواند به همه نگرانی‎ها در زمان لازم پاسخ دهد. وقتی ذهنش آرام باشد شکوفایی و خلاقیت از راه می رسد. همین کارمند در آستانه بازنشستگی با ذهن آرام خود کاری خلاقانه می کند دست به آفرینشگری می زند. کارآفرین می شود. فرزند او با انگیزه وارد میدان کار می شود و چون سراسر شوق و مهربانی است کائنات نیز با او همسو می شوند و او به سرعت در جایی مشغول به کار می شود. سیستم دفاعی بدن همسر به خاطر آرامش موجود در خانواده قوی می شود و بیماری را از خانه وجودش بیرون می کند. اینها معجزه بیمه عمر است. 

شما با بیمه عمر معجزه می کنید و زندگی انسان ها را از ناامنی نجات می دهید. وظیفه شما در برخورد با آدم ها بسیار سنگین است. شما رسالتی بر دوش دارید شما با بیمه عمر کردن آدم ها به زندگی آنها، به خانواده آنها، به جامعه خود و به خود خدمت می کنید و اگر آنها را بیمه عمر نکنید کوتاهی کردید.

برای اینکه شما چیزی می دانید که دیگران نمی دانند. انگار در بیابان خشک و بی آب و علف شما چندین بشکه آب دارید و با قمقمه می توانید زندگی آدم ها را از تشنگی نجات دهید، اما در زیر درخت و کنار بشکه های آب خنک و سرد نشسته اید و انگار نه انگار که مردم تشنه آب زندگی اند در واقع  در انجام رسالت شغلی خود کوتاهی کردید. 

آب زندگی در دستان شماست. شما باید کوچه به کوچه بگردید و تشنگان آب را نجات دهید. از شما انتظار نجات دهندگی است. ما از مدیران و فروشندگان لوازم یدکی خودرو انتظار نداریم که زندگی مردم را از ناامنی و ترس و غم رها کنند، اما از شما که هم آگاهی و دانایی دارید و وظیفه انتقال این آگاهی و دانایی بر دوش شماست انتظار می رود کمی جدی تر به کار خود نگاه کنید. 

مطلب مرتبط: فروش بیمه عمر آسان است

رویکرد شما در برابر آدم ها باید نجات دهندگی باشد. شما نباید وقتی با مشتری روبه رو شدید ابتدا از پول و ثروت و سرمایه و پس انداز حرف بزنید شما باید دقیق و ظریف از نیازهای انسان امروز و نگرانی هایش بگویید.

بیمه عمر می تواند معجزه زندگی باشد اگر شما بتوانید این رسالت بزرگ را که بر دوش شما فروشندگان و نمایندگان و مدیران فروش است به خوبی ادا کنید.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/ujVSoX8a
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاردستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورتقویم رومیزیقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرام
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه