جمعه, ۱۰ فروردین(۱) ۱۴۰۳ / Fri, 29 Mar(3) 2024 /
           
فرصت امروز

مدار چاپی، قطعه ای الکتریکی است که به بیان ساده شامل نوع خاصی سیم‌ کشی و اجزای مشخصی می باشد و از یک لایه نازک از مواد رسانای الکتریکی تشکیل شده‌ اند که به صورت الگویی بر روی یک بستر عایق با هر یک از چندین روش هنر گرافیکی اعمال طراحی و ساخته می شود. پس از جنگ جهانی دوم، مدارهای چاپی جایگزین سیم‌ کشی معمولی در بسیاری از تجهیزات الکترونیکی، مانند دستگاه‌ های رادیویی و تلویزیونی، رایانه‌ ها و تجهیزات کنترلی، و سیستم‌ های الکترونیکی موشک‌ های هدایت‌ شونده و هوابرد شدند. آنها اندازه و وزن تجهیزات را تا حد زیادی کاهش دادند و در عین حال قابلیت اطمینان و یکنواختی را نسبت به مدارهای لحیم کاری دستی که قبلا استفاده می شد بهبود بخشیدند.

انواع مختلفی از مدارهای چاپی، از جمله نسخه های چندلایه به ویژه دو طرفه و بسیاری از تکنیک های مربوط به ساخت و سفارش مدار چاپی وجود دارد. امروزه نرم افزارهای بسیار متعددی از جمله آلتیوم دیزاینر یا پروتل در اختیار مهندسان قرار دارد تا بتوانند مراحل تولید مدار چاپی را به بهترین نحو ممکن انجام بدهند. برخی از شرکت های مستقر در ایران توانسته اند با بکارگیری علم روز دنیا سیستمی را مهیا نمایند که میزان خطای انسانی در آن به نزدیک 0 رسیده و محصولی بسیار با کیفیت با دقت عالی را در اختیار هموطنان قرار بدهند یکی از این شرکت های خوشنام آریا مدار ارجمند است که در ادامه بیشتر در رابطه با تیم متخصص این مجموعه خواهیم گفت.

سفارش مدار چاپی از شرکت آریا مدار ارجمند

برد مدار چاپی PCB بردی است که برای اتصال قطعات الکترونیکی به یکدیگر ساخته شده است. امروزه تقریباً در تمام رایانه ها و لوازم الکترونیکی از آنها استفاده می شود. بردها از ترکیب یک نوع فلز رسانا با لایه های عایق ساخته می شود که فایبرگلاس و مس متداولترین آنها هستند.

بردها می توانند قسمت های مختلفی داشته باشند که به هم متصل شده و با هم کار می کنند. متداول ترین بردهای مدار در تعداد زیادی برای یک کار خاص ساخته می شوند، به عنوان مثال برای راه اندازی کامپیوتر، تلفن همراه/موبایل یا تلویزیون. برخی از بردهای مدار ساده ساخته شده اند تا فرد بتواند خود را برای یک دستگاه الکتریکی جدید بسازد. اکثر چیزهایی که از برق استفاده می کنند حداقل یک برد مدار در داخل خود دارند که باعث می شود آنها کار کنند به بیان دیگر بسیار دور از ذهن است که یک وسیله برقی دارای چنین قطعه ای نباشد.

در سالهای اخیر به دلیل پیشرفت تکنولوژی و تحریم هایی که ایرانیان همه روزه با آن دست و پنجه نرم می کنند نیاز به تولید مدار چاپی در طرح و انواع مختلف بیش از پیش دیده می شود. در این میان شرکت هایی مانند آریا مدار ارجمند با تجهیز کردن تیم و دستگاه های خود و استفاده از آلتیوم دیزاینر توانسته اند گوی رقابت را بربایند و این قطعه را به بهترین شکل ممکن در اختیار تولیدکنندگان قرار بدهند.

سفارش مدار چاپی از شرکت آریا مدار ارجمند

 سفارش ساخت مدار چاپی

یکی از مهمترین سوالاتی که در رابطه با بردهای مدار چاپی مطرح می شود قیمت آنهاست. در این رابطه باید گفت که همه چیز به انتخاب های سفارش دهنده بر می گردد که برد مورد نظر خود را با چه کیفیتی سفارش بدهد. کیفیت نقشی اساسی در قیمت دارد از دلایل مهمی که امروزه آریا مدار ارجمند جزو بهترین های این صنعت به حساب می آید این است که همواره بهترین کیفیت ها را با قیمت های معقول در اختیار متقاضیان قرار می دهد همچنین بردها را با کیفیت مورد نظر شما تولید می نماید. لازم به ذکر است که مزیت بسیار مهم این شرکت سرعت در پاسخگویی و قیمت گذاری بردهای مورد نظر است و ظرف نهایت 2 روز قیمت دقیق ابلاغ می شود. همانطور که اشاره کوتاهی شد آریا مدار ارجمند تیم و کارخانه خود را به صورتی مهیا کرده که همه چیز تا جایی که امکان دارد مکانیزه شود و خطاهای انسانی از بین بروند. شما می توانید برای سفارش یا کسی اطلاعات تخصصی تر با استفاده از راه های ارتباطی بیان شده با این مجموعه ارتباط بر قرار کنید:

سفارش مدار چاپی از شرکت آریا مدار ارجمند

آدرس وبسایت آریا مدار ارجمند: https://www.aryamadar.com/

آدرس: خیابان جمهوری، بین حافظ و سی تیر، نبش پاساژ امجد، پلاک 19

  تلفن های تماس:

021-66750500

021-66727197

021-66727104

021-66727154

021-66727137

021-66726903

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/emHOFYnJ
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاروکیلقطعات لیفتراکدستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورلیفتراکپرس لاین ساخت پرسشنامهرمان پرطرفدارسررسید 1403طراحی سایت فروشگاهشیر برقی گازتیزهوشان پایه ششمخرید نرم افزار حسابداریخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلتقویم رومیزیقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه