یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Sun, 19 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز
کارشناس صنعت خودرو:

موج تورمی قیمت خودرو در بازار تا پایان سال

1 سال پیش ( 1401/8/26 )
 

به گزارش فرصت امروز به نقل از خبرآنلاین، کارشناس صنعت خودرو درباره روند بازار خودرو تا پایان سال می گوید: به نظر روند افزایشی تورمی حتی با تشدید عرضه ادامه دار خواهد بود و احتمالا حداقل یک موج تصحیح تورمی دیگر هم تا آخر سال در بازار به راه خواهد افتاد.

موج تورمی قیمت خودرو در بازار تا پایان سال

فربد زاوه در گفت وگو با خبرگزاری  می گوید: روند تصحیح تورمی که روزهای اخیر مجددا شروع شده، تاثیر سیاست های غلط پولی و بی انضباطی مالی دولت است.

وی می افزاید: به نظر می رسد این روند تصحیح که قبلا در بازه های طولانی تر اتفاق می افتاد و اخیرا تواتر زمانی کوتاه تری پیدا کرده، در نیمه دوم سال که کسری بودجه فزاینده تر می شود، ادامه پیدا کند.

این کارشناس صنعت خودرو در عین حال تصریح می کند: عدم حل و فصل پرونده هسته ای و بلاتکلیفی برجام هم نور امید افزایش حقیقی درآمدهای ارزی را از بین برده است.

زاوه تاکید می کند: فشار دوطرفه رکود و تورم می تواند تاثیرات مخرب سنگینی بر پروسه های تولید و عرضه ایجاد کند.

وی یادآور می شود: به نظر روند افزایشی تورمی حتی با تشدید عرضه خودرو ادامه دار خواهد بود و احتمالا حداقل یک موج تصحیح تورمی دیگر هم تا آخر سال در بازار به راه خواهد افتاد.

جدول کامل قیمت خودروهای داخلی و وارداتی

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/eKUYwnbL
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبول
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه