پنجشنبه, ۶ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Thu, 25 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

ایجاد کسب و کار با کمترین سرمایه

ایجاد کسب و کار با کمترین سرمایه

از نگرانی های این روز های مردم جامعه ما ایجاد کسب و کار با کمترین سرمایه و توانایی سود دهی بالا در زمانی کم میباشد و با توجه به افزایش نرخ بیکاری روزانه خیلی از جوانان در پی شروع و ایجاد کسب و کار با کمترین سرمایه میباشند که به دلیل نبود قدرت کافی ریسک پذیری از این تصمیم صرف نظر میکنند.

مردم تایوان جهت افزایش کسب و کار های کوچک و خانگی و تبلیغ کسب و کار های خانگی اولین بار شعار ( هر خانه یک کارخانه و هر کارخانه یک خانه ) را طراحی نمودند .

امروزه با پیشرفت علم و گسترش فضای مجازی کار در منزل یک فرصت بسیار عالی میباشد.

البته به این نکته نیز باید توجه داشته باشید که برای ایجاد کسب و کار با کمترین سرمایه و شروع یک سری از کسب و کارها ممکن است هزینه کمی پرداخت نمایید اما باید زمان و تلاش زیادی هزینه نمایید و معمولا باید مهارتهای خودتان را نیز افزایش دهید .

بدون شک اغلب ما در ذهن خودمان برای ایجاد کسب و کار با کمترین سرمایه یک سری ایده داریم اما هیچ موقع جرعت شروع کردن آن را پیدا نکردیم .

ما برای اینکه بتوانیم ایجاد کسب و کار با کمترین سرمایه داشته باشیم و با سرمایه ای به نسبت پایین راه اندازی کنیم باید یاد بگیریم که دیدگاه صحیحی از این دنیای وسیع داشته باشیم .

ایده های خلاقانه و ناب

همیشه کسب و کارهای پولساز از ایده های خلاقانه و پیچیده سرچشمه نمیگیرند ، اغلب این ایده ها بسیار ساده و آشنا هستند و خیلی خیلی قابل درک .

در دنیای امروز شما برای به دست آوردن یک شغل پولساز نیازی به به داشتن مدرک دانشگاهی ندارید و نیازی نیست که سالها تجربه به دست آورده باشید و به اصطلاح خاک بازار بخورید.

شما به آسانی میتوانید با یک ایده بسیار ساده و یا حتی تکراری به یک شغل پولساز برسید .

از کجا ایده های پولساز پیدا کنیم؟

بدون شک هرشخصی ممکن است یک ایده و فکری جهت ایجاد کسب و کار با کمترین سرمایه داشته باشد اما باید به این نکته توجه داشته باشیم که ایده هایی که یک شبه موفق میشوند و بر سر زبان ها می افتند بسیار کم یاب هستند .

حتی ممکن است فکر کنید ایده ای که به ذهنتان رسیده یک فکر و نظر احمقانه باشد.

اما اگر بخواهیم با هم روراست باشیم باید بگوییم شما از کجا میدانید که فکری که شما دارید برگ برنده شما نیست ؟

اگر شما شناختی صحیح و اصولی از مهارت های خودتان داشته باشید میتوانید با ورود به آن شغل قدم به قدم کسب و کار خودتان را رونق دهید .

به این نکته هم توجه داشته باشید که شما قرار نیست راه صد ساله را در یک شب طی کنید و انتخاب یک شغل مناسب شمارا در طول یک شب پولدار نماید .شما با شناخت اصولی میتوانید آینده شغلی خودتان را مناسب بسازید و شناخت درست بازار میتواند کمک زیادی به این امر داشته باشد .

سرمایه را چگونه تعریف میکنید؟

اگر بخواهیم برای کلمه سرمایه تعریفی داشته باشیم میتوانیم اینگونه بیان کنیم که سرمایه یک کلمه چند بعدی است، شاید این سوال در ذهنتان پیش بیاید که منظور از کلمه چند بعدی چیست ؟

عموما شما سرمایه را به معنی پول میشناسید اما سرمایه میتواند به معنای ابزار و تحهیزاتی که شما از آنها میتوانید جهت تولید پول استفاده کنید نیز سرمایه میباشد .

حتی در بعضی مواقع منظور از سرمایه داشته های درونی شما میباشد . سرمایه درونی شما تنها به تلاش شما بستگی خواهد داشت و هیچ چیز قادر به تهدید آن نخواهد بود .

همانطور که در سطح جامعه مشهود است صنعت تولید در سال های اخیر رشد چشم گیری داشته و پیش بینی میشود ممکن است این صنعت با همین سرعت رو به جلو به پیشرفت خود ادامه دهد.

اگر شما قصد دارید که از این پتانسیل نهایت استفاده را ببرید باید رو به کار تولیدی بیاورید . به این نکته توجه داشته باشید که تولید، فرایند ساخت محصول و فروش آن در بازار میباشد .

شما قادر خواهید بود که این فرایند را مقیاس بزرگ شروع کنید اما در این مورد باید به چند نکته توجه داشته باشید.

مهمترین نکته سرمایه اولیه برای شروع میباشد که اگر مقیاس کار شما وسیع باشد بدون شک سرمایه زیادی برای این کار نیاز میباشد .

نکته مهم دیگر انتخاب محصول میباشد، اگر محصول خودتان را در مقیاس وسیع اشتباه انتخاب کنید ممکن است دچار ضرر جبران ناپذیری شوید پس بهتر است که این کار را در مقیاسی کم و حتی از خانه خودتان شروع نمایید و مرحله به مرحله کار خودتان را گسترش دهید .

جت پرینتر

زمانی که شما به فکر در ایجاد کسب و کار در زمینه تولید و استفاده از مهارت خود می افتید یکی از مواردی که باید به آن دقت نمایید تهییه ماشین آلات و تجهیزات در زمینه شغلی خودتان میباشد .

این که چه ماشین آلاتی و با چه فن آوری هایی در زمینه تولید باید استفاده نمایید به تنوع محصولات و توانایی شما در سرمایه گذاری بر میگردد.

ماشین آلات صنعتی علاوه بر افزودن سرعت، اگر ماشین درستی انتخاب شده باشد باعث کاهش هزینه ها نیز میشوند . به این نکته نیز توجه داشته باشید که تکنولوژی استفاده شده در دستگاه نیز حائز اهمیت میباشد .

دستگاه هایی که انرژی مصرفی بالایی دارند باعث افزایش هزینه نهایی تولید میشوند و از طرفی دیگر دستگاه هایی که تقریبا هر روز نیاز به تعمیر دارند باعث وقفه در تولید میشوند.

اگر بخواهیم یکی از دستگاه هایی که در زمینه بسته بندی بسیار مورد مصرف میباشد را معرفی کنیم دستگاه های جت پرینتر یا تاریخ زن ها میباشند .

شما در هر زمینه ای که مشغول به کار یا تولید باشید از جمله صنایع غذایی، آشامیدنی، صنایع دارویی، آرایشی و بهداشتی، سلولوزی، صنایع ساختمانی ،صنایع چوب، نئوپان، ام دی اف، صنایع شیمیایی و یا کارخانه های پتروشیمی، صنایع کشاورزی، صنایع دام و طیور، صنایع تولید کننده قطعات خودرو، صنایع تولیدی روغن های صنعتی، صنایع تولیدی شیشه و آینه، صنایع نظامی میتوانید از این دستگاه استفاده نمایید .

دستگاه های جت پرینتر عموما جوهرافشان میباشند و به کمک کارتریج عملیات چاپ را انجام میدهند .

دستگاه های تاریخ زن مدل های مختلفی را شامل میشوند : جت پرینتر دستی ، جت پرینتر اتوماتیک ، جت پرینتر cij
که هرکدام از این دستگاه ها مناسب برای یک زمینه شغلی هستند.

اگر بخواهیم تعریف کلی از کارکرد دستگاه های جت پرینتر داشته باشیم، می توانیم اینگونه بیان کنیم که عمده کاربرد دستگاه های تاریخ زن چاپ تاریخ تولید و انقضا، قیمت و سری ساخت میباشد.

اما اطلاعات دیگری مانند لوگو، نام برند و بارکد را نیز می توان با استفاده از تاریخ زن های دستی چاپ کرد.

البته با پیشرفت علم میتوان گفت که به این مدل دستگاه نباید بسنده کرد چرا که دستگاه هایی هم هستند که علاوه بر موارد گفته شده قابلیت چاپ حروف با فونت های مختلف و یا حتی سیستم بارکد ساز نیز دارا هستند.

تکنولوژی به کار رفته در این دستگاه ها نیز با هم متفاوت میباشند . بسیاری از دستگاه های موجود در بازار از تکنولوژی هایی استفاده میکنند که شما برای تنظیم پیغام مورد نیاز خودتان برای چاپ روی محصول نیاز به سیستم کامپیوتر خواهید داشت و این امر بسیار زمان بر و سخت برای کاربر میباشد .

شرکت آرین بهرنگ سیاه قلم با توجه به نیاز شما مشتریان گرامی و بررسی همه جانبه انواع دستگاه های تاریخ زن و جت پرینتر سعی بر این داشته که کامل ترین مدل دستگاه را با نازل ترین قیمت برای شما ارائه نماید و اگر قصد ایجاد کسب و کار با کمترین سرمایه را دارین آرین بهرنگ میتواند پله اول هدف شما باشد .

.

درصورت نیاز به راهنمایی بیشتر در مورد بررسی انواع جت پرینتر و اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید :

۰۹۱۲۶۳۹۲۴۵۹

۰۹۱۲۹۳۳۶۲۳۸

سخن پایانی:

ایجاد کسب و کار با کمترین سرمایه که سود بالایی داشته باشد یکی از مهم ترین دغدغه های ما ایرانی ها در تمامی دوران بوده است .

ایجاد یک کسب و کار مستقل باعث انعطاف زمانی و ایجاد اعتماد به نفس و حتی سود بیشتر نسبت به مشاغل استخدامی نیز میشود .

با این حال به این نکته نیز باید توجه داشت که ایجاد کسب و کار مستقل معایب خاص خودش را نیز دارد و ممکن است شما در میانه راه خسته و نا امید شوید و یا حتی درآمد نامشخصی داشته باشید.

شما قبل از شروع و ایجاد کسب و کار با کمترین سرمایه و مستقل باید برای رو یا رویی با تمامی این مشکلات نیز آماده باشید تا قدرت و انگیزه رویارویی با مشکلات را داشته باشید .

امیدواریم که که این مقاله به شما در زمینه ایجاد کسب و کار با کمترین سرمایه کمک بزرگی کرده باشد .

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/hQmWxgMY
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطی
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه