جمعه, ۳۱ فروردین(۱) ۱۴۰۳ / Fri, 19 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

مجموعه آداک کوماتسو به عنوان بزرگترین مرکز فروش قطعات لیفتراک کوماتسو انواع قطعات لیفتراک را با توجه به نوع آن ها به فروش می رساند. این مرکز با تنوع بالای محصولات خود مورد توجه بسیاری از خریداران قرار گرفته است. اگر چه کمپانی های گوناگون قطعات لیفتراک را تولید می کنند اما کمپانی کوماتسو اینکار را با کیفیت بسیار بالا انجام می دهد. مجموعه آداک کوماتسو به عنوان نمایندگی فروش محصولات کوماتسو در کشور به عنوان یکی از مراکز فروش قطعات لیفتراک کوماتسو مورد توجه بسیاری از صاحبان این ماشین آلات صنعتی قرار گرفته است. برای خرید و اطلاعات بیشتر درباره مرکز فروش قطعات لیفتراک کوماتسو میتوانید به آدرس https://adakkomatsu.ir/ مراجعه نمایید.

بزرگترین فروشگاه لوازم یدکی و قطعات ماشین آلات راهسازی

چرا برند کوماتسو را برای خرید انتخاب کنیم؟

دلایل زیادی برای انتخاب برند کوماتسو به عنوان قطعات یدکی لیفتراک وجود دارند. یکی از این دلایل انتخاب مواد اولیه بسیار مرغوب و با کیفیت با کیفیت در تولید این محصولات است. شرکت کوماتسو با تجربه و سابقه طولانی مدت خود امتحان خود را در تولید قطعات لیفتراک پس داده است. از دلایل دیگر انتخاب برند کوماتسو می توان به دوام و طول عمر بالای محصولات اشاره نمود این قطعات دارای صحت عملکرد بسیار بالایی بوده و پس از نصب در لیفتراک تا مدت زیادی بدون هیچ گونه آسیبی به کار خود ادامه می دهند.

یکی از برترین کمپانی ها در تولید لوازم یدکی لیفتراک شرکت کوماتسو ژاپن است که محصولات خود را علاوه بر فروش در کشور ژاپن به کشورهای مختلف مانند آمریکا، انگلستان، ایتالیا، آلمان، هند و ایران ارسال میکند. کمپانی کوماتسو در سال ۱۹۸۰ فعالیت خود را در ایران آغاز نمود و انواع قطعات یدکی ماشین آلات صنعتی را به ایران صادر کرد. قطعات کوماتسو در نمایندگی های این برند به صورت اورجینال به فروش رسیده و پس از خرید آن ها می توان از ضمانت این قطعات بهره مند شد. یکی دیگر از دلایل خرید قطعات کوماتسو اهمیت به جزئیات این قطعات در حین تولید است. مهندسانی که به طراحی و نقشه کشی برای تولید این قطعات می پردازند، جزئیات در آنها به طور کامل و دقیق رعایت میکنند. این قطعات به صورتی طراحی می شوند که نصب آسان و راحتی داشته باشند.

مهمترین قطعات لیفتراک کوماتسو

قطعات لیفتراک کوماتسو مربوط به بخش های مختلف ماشین صنعتی هستند. این قطعات برای بخش موتوری، سیستم روشنایی، شاسی، قسمت گیربکس، جک بالابر و غیره تولید می شوند. مهمترین قطعاتی که در کمپانی کوماتسو برای لیفتراک تولید می شود شامل پمپ گیربکس، پوسته گیربکس و صفحه کلاچ، دنده کشویی و... هستند که جزو لوازم گیربکس لیفتراک شناخته می شوند. از لوازم موتوری می توان به رینگ و پیستون، بوش و یاتاقان، هواکش درونی و فیلتر هواکش بیرونی اشاره نمود.

لوازم موتوری شامل کفشک، لنت، رگلاژ چرخ و کاسه نمد میشوند. از لوازم جک بالابر لیفتراک کوماتسو می توان به لوازم جک فرمان و بلبرینگ های دکل لیفتراک اشاره نمود. بلبرینگ چرخ و لوازم دیفرانسیل نیز جزو لوازم جک کوماتسو برای لیفتراک هستند. قطعات مهم دیگر نیز توسط این کمپانی تولید می شوند که می توان آن ها را از نمایندگی های کوماتسو در ایران خریداری نمود. برای هر بخش از لیفتراک تمامی قطعات بزرگ و کوچک توسط کمپانی کوماتسو تولید و عرضه می شوند.

مرکز فروش قطعات کوماتسو باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

مرکز فروش قطعات لیفتراک کوماتسو باید این قطعات را با تنوع بسیار بالا به فروش برساند. این مرکز باید تمامی قطعات را دسته بندی کرده و آنها را با توجه به انواع لیفتراک در اختیار مشتری قرار دهد. لیفتراک ها انواع مختلفی داشته که با توجه به نوع آن ها باید از انواع لوازم یدکی استفاده نمود. از انواع لیفتراک میتوان با لیفتراک برقی، لیفتراک دوگانه سوز، لیفتراک دیزلی و گازسوز که با تناژ های مختلف تولید شده اند اشاره نمود.

یک مرکز فروش قطعات کوماتسو، تمامی قطعات را با کیفیت بسیار بالا و به صورت اورجینال در اختیار مشتری قرار می دهد. این مرکز باید بتواند با هدف رضایت مشتریان، انواع قطعات را با قیمت مناسب و به صرفه در اختیار مشتری قرار دهد. از ویژگی های دیگر این مرکز می توان به حس مسئولیت پذیری و توجه به انتقادات مشتری اشاره نمود.

تمامی این نکات توسط مجموعه ما برای ارائه قطعات لیفتراک کوماتسو رعایت می شود. اگر می خواهید این قطعات را با رضایت کامل خریداری نمایید می توانید به سایت مجموعه ما مراجعه کنید. مجموعه ما به عنوان بزرگترین مرکز فروش قطعات لیفتراک کوماتسو در کشور شناخته می شود. مرکز فروش قطعات کوماتسو باید بتواند تمامی محصولات خود را به صورت مستقیم و بدون واسطه به فروش برساند تا هزینه فروش محصولات کاهش یابد.

بزرگترین مرکز فروش قطعات لیفتراک کوماتسو

چگونه قطعات لیفتراک کوماتسو را به صورت اورجینال خریداری کنیم؟

قطعات لیفتراک کوماتسو در بازار به صورت فیک هم وجود دارند. این قطعات توسط سودجویان زیادی به فروش می رسند. اگر بخواهید این قطعات را به صورت اصل خریداری کنید باید حتما یک مجموعه معتبر را برای خود انتخاب نمایید. بسته بندی محصولات اورجینال تفاوت زیادی با محصولات فیک دارند اما اگر شما با محصولات اورجینال آشنایی نداشته باشید نمی توانید به راحتی آن ها را از یکدیگر تشخیص دهید. تنها راه مطمئن برای خرید قطعات اورجینال خرید از مجموعه ما به عنوان یک مجموعه بزرگ برای خرید است.

خرید قطعات لیفتراک کوماتسو از بزرگترین مرجع فروش

یکی از بهترین روش ها برای خرید از مجموعه ما روش آنلاین است. با انتخاب این روش می توانید در وقت خود صرفه جویی کرده و در هر زمان خرید خود را ثبت نمایید. پس از ثبت سفارش می توانید به راحتی سفارش خود را در محل موردنظر تحویل بگیرید. مجموعه ما امکان خرید چندین کالا را به عنوان سبد خرید برای مشتریان فراهم کرده است. با تنوع بالای محصولات به راحتی می توانید هر تعداد محصولی که نیاز داشته باشید را برای خودتان خریداری نمایید. تمامی قطعات با ذکر مشخصات و جزئیات و هزینه در قسمت فروش محصولات برای شما قابل مشاهده هستند.

خریدار قطعات لیفتراک کوماتسو اورجینال

جمع بندی

با توجه به مطالبی که در این مقاله برای شما ارائه شد متوجه شدید که قطعات کوماتسو به عنوان بهترین قطعات یدکی برای لیفتراک شناخته می شوند. این قطعات توسط مجموعه های گوناگون در کشور ما به فروش می رسند. یکی از بزرگترین مراجع فروش قطعات یدکی لیفتراک کوماتسو در کشور که تنوع بسیار بالایی در فروش خود دارد مجموعه آداک کوماتسو است. با مراجعه به سایت مجموعه ما می توانید انواع قطعات را با قیمت مناسب و به صورت اورجینال خریداری نمایید و پس از خرید خود از ضمانت کالا بهره مند خواهید شد.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/FigetkC8
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاردستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورتقویم رومیزیقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرام
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه