سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Tue, 7 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

تولید و چاپ لیبل در تعداد کم از کجا ؟

چاپ لیبل اغلب برای برندسازی مورد استفاده قرار می گیرد. اغلب برای بسته بندی های آماده و یا تولید شده و یا برای تبلیغات بیشترین کاربرد را دارد. بر کسی پوشیده نیست که چاپ لیبل در داخل، مزایای گسترده ای را به مشاغل ارائه می دهد و به بخشی جدایی ناپذیر از فرآیند تولید بسته بندی یک شرکت تبدیل شده است. امروزه هزاران تولید کننده، پردازنده و خرده فروش در سراسر جهان با تولید برچسب های رنگی خود در کارخانه ها و دفاتر خود، درآمد و حاشیه سود فروش خود را افزایش می دهند. در ادامه بیشتر در مورد چاپ لیبل، مزایا و قیمت آن با شما صحبت خواهیم کرد.

چاپ لیبل در تجارت الکترونیک چه مشخصاتی را ارائه می دهد؟

چاپ لیبل در تجارت الکترونیک چه مشخصاتی را ارائه می دهد؟

در تجارت الکترونیک، وظایف برچسب گذاری به شرح زیر است:

شناسایی محصول

برچسب به مشتریان در شناسایی محصول و برند کمک می کند. این محصول و برند را در بین مشتریان رایج می کند.

درجات محصول

برچسب در مورد درجه محصول می گوید. به عنوان مثال، کولر گازی دارای سیستم درجه بندی ستاره ای مانند 1 ستاره، 2 ستاره، 3 ستاره، 4 ستاره و 5 ستاره است. برچسب به مصرف کننده کمک می کند تا یک محصول را با توجه به کیفیت آن خریداری کند.

توضیحات محصول

لیبل، محصول را معرفی، توصیف و بیان می کند. برچسب شامل اطلاعاتی در مورد چه کسی محصول را تولید کرده است، چه زمانی و کجا تولید شده است، مواد تشکیل دهنده محصول، نحوه استفاده ایمن از آن و بهترین حالت قبل از تاریخ است. اطلاعات به مشتریان کمک می کند تا انتخابی آگاهانه داشته باشند.

ارتقای محصول

برچسب ها به تبلیغ محصولات کمک می کنند. نمودارها، شکل ها و نشانه ها مشتریان را جذب می کنند. این امر به مشتریان انگیزه می دهد تا خرید کنند.

خرید و چاپ لیبل در کنار چاپ جعبه چه مزایای دارد؟

چاپ جعبه اغلب برای بسته بندی و حمل راحت تر محصولات کاربرد دارد. اغلب کسب و کارها برای برندسازی نیز از چاپ جعبه و چاپ لیبل استفاده می کنند. آن ها به گونه ای طراحی شده اند که کاربردی و از نظر زیبایی شناسی دلپذیر باشند و بسیاری از شرکت ها از آن ها برای بهبود تصویر برند خود استفاده می کنند.

همه این انواع جعبه ممکن است مانند اشیاء ساده به نظر برسند، اما آن ها با دقت طراحی شده اند تا در خدمت اهداف عملی و در عین حال بیان خلاقیت و هویت برند باشند. بنابراین قبل از اینکه بخواهید هر چیزی را سفارشی کنید، مطمئن شوید که جعبه مورد استفاده را می شناسید.

اصول طراحی لیبل در بسته بندی چیست؟

اتخاذ بهترین شیوه ها برای بسته بندی و برچسب گذاری محصول ضروری است. طراحی بسته بندی شما باید عملکرد محصولات و خدمات را به اشتراک بگذارد. بنابراین، در طراحی شما باید از رنگ های تند و تصاویر پر جنب و جوش استفاده شود. به مشتریان خود بگویید چگونه محصول شما نیازهای آن ها را برآورده می کند.

همچنین می توانید از بسته بندی پایدار یا بسته بندی سازگار با محیط زیست برای محصولات خود استفاده کنید. اکثر مصرف کنندگان نسبت به محیط زیست آگاه هستند، و بنابراین، آن ها خرید محصولاتی را که در بسته بندی های پایدار عرضه می شوند، ترجیح می دهند. می توانید بسته بندی خود را کاملاً قابل بازیافت یا زیست تخریب پذیر کنید.

طراحی لیبل شما نیز مهم است. تعیین طرح لیبل و ثابت نگه داشتن آن در تمام بسته بندی بسیار مهم است. یک لیبل اضافی، به عنوان مثال، یک لیبل حمل و نقل، در صنعت تجارت الکترونیک اضافه می شود. تحویل محصول به شدت به لیبل حمل و نقل بستگی دارد.

لیبل های حمل و نقل دست نویس می تواند خسته کننده و وقت گیر باشد. می توانید آن ها را چاپ کنید. همچنین می توانید به لیبل های بسته بندی سفارشی فکر کنید. آن ها می توانند با متمایز کردن شما از سایر شرکت ها به افزایش آگاهی از برند کمک کنند.

بسته بندی یا برچسب گذاری باید به گونه ای ایجاد شوند که از محصولات شما محافظت کنند و حمل و نقل آن ها را راحت کنند. بسته بندی و برچسب گذاری لازم نیست آنقدر پیچیده باشد، بلکه باید اهداف خود را برآورده کند. اگر مراقب بسته بندی و برچسب زدن باشید، کسب و کار شما مسلماً رشد و رونق خواهد داشت.

چاپ لیبل چگونه مکملی برای تولید جعبه و فوم داخل جعبه آن به حساب می آید؟

تولید جعبه و فوم داخل جعبه

 به طور سنتی، برچسب های نمایشی اصلی تمام رنگی در خارج از محل، توسط یک چاپخانه لیبل تجاری چاپ می شد، در حالی که برچسب های پانل پشتی با متن و بارکدهای خاص محصول در داخل یک چاپگر لیبل بارکد ساده چاپ می شدند. امروزه چاپگرهایی با وارد کردن کامل آن به داخل، گردش کار چاپ لیبل را تغییر داده اند.

برای شرکت هایی که در صنایع بسیار کنترل شده مانند داروسازی، دستگاه های پزشکی، مواد شیمیایی خطرناک، و به طور فزاینده مکمل های غذایی و غذاها فعالیت می کنند، برای فرآیند بسته بندی ضروری است که استانداردهای کیفیتی را که توسط حسابرسان شخص ثالث ایجاد شده و توسط سیستم های مدیریت کیفیت داخلی حفظ می شود، رعایت کند. با چاپگر برچسب، افزودن یا حذف محتوای برچسب هزینه ای ندارد، این مزیت برای شرکت هایی است که در صنایع تحت نظارت هستند، جایی که تغییرات الزامی لیبل یک واقعیت پرهزینه است.

قوانین برچسب گذاری کشور مبدأ، افشای برچسب گذاری دقیق تر، و الزامات جدید برچسب گذاری خطرات شیمیایی GHS نمونه های اخیر استانداردهای برچسب گذاری هستند که باعث شده شرکت ها به طور کامل برچسب های خود را اصلاح کنند. ایجاد برچسب های رنگی بر حسب تقاضا به شرکت شما این امکان را می دهد که اطمینان حاصل کند که کنترل دقیقی بر برچسب ها دارد تا عملیات تولید شما همیشه بتواند محصول مناسب را برای مشتری مناسب در زمان مناسب لیبل گذاری کند.

اغلب در کنار چاپ جعبه از فوم داخل جعبه نیز استفاده می شود و در نهایت از لیبل برای برندسازی و آشنایی بیشتر مشتریان بر روی جعبه استفاده می شود.

چرا سفارش چاپ لیبل در تیراژ پایین در دیان چاپ؟

یکی از دغدغه های مشتریان خرید بسته بندی در تیراژ کم است، حالا این بسته بندی می تواند چاپ جعبه باشد یا چاپ کارتن باشد یا چاپ لیبل.

چاپ جعبه در تعداد کم در دیان چاپ یکی از تخصص های این مجموعه می باشد. اگر نیاز به دیگر بسته بندی ها و یا چاپ اقلام دیگر چاپی مثل چاپ لیبل، چاپ کارتن، جعبه سازی، کارتن سازی، تولید و چاپ هاردباکس، چاپ افست، چاپ دیجیتال، چاپ ساک دستی کاغذی، چاپ کاتالوگ، چاپ بروشور دارید حتما به سایت https://dianchap.com مراجعه کنید و یا با شماره ۰۹۱۲۹۴۹۸۴۱۰ در تماس باشید.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/59mF1hm1
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه