دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Mon, 29 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

امروز دوشنبه ۲۸ اسفند ماه آخرین زورآزمایی جناح کاهشی و افزایشی بازار سکه برگزار خواهد شد؛ طبق اعلام سایت اتحادیه طلا و جواهر در روزهای گذشته سکه امامی رکوردهای تازه ای را ثبت کرده است.

به گزارش فرصت امروز به نقل از اقتصادنیوز، در حالی که شمارش معکوس برای نوروز ۱۴۰۳ به صدا درآمده و کشور رنگ و بوی عید گرفته، سکه بازان با هر  ترفندی در روزهای پایانی سال۱۴۰۲ اجازه نزول ندادند. به عبارت دیگر در هفته پایانی اسفند ماه بازار سکه به محل زورآزمایی جناح افزایشی و کاهشی سکه امامی تبدیل شده است.در همین راستا شواهد _از جمله سایت های رسمی (سایت اتحادیه طلا و جواهر)_ حکایت از ثبت رکوردهای تازه برای این فلز گران بهای داخلی دارد.

پیش بینی قیمت طلا و سکه در بازار امروز

بر این اساس قیمت هر قطعه از این فلز زرد رنگ عصر دیروز در حول و حوش ۳۸ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان بسته شد.

همچنین در معاملات پشت خطی برخی از معامله گران مدعی بودند که سکه محدوده ۳۸ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان را حفظ کرده است. در شرایط کنونی سکه بازان آخرین سناریوی بازار سکه در روز ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ را چگونه پیش بینی کرده اند؟

معامله گران می گویند امروز آخرین زورآزمایی برگزار خواهد شد. بررسی ها نشان می دهد در حال حاضر طلای جهانی ریزش کرده و در حدود ۹ دلار از ارزش خود را از دست داده است. بازار دلار هم این روزها تق و لق شده است. در همین راستا عده ای از تحلیلگران می گویند احتمالا سکه امروز اصلاح خواهد شد. با این حال برخی دیگر نسبت به رشد مجدد سکه امیدوارند.

در این میان فنی های بازار معتقدند که مرز ۳۸ میلیون تومان محل آزمون سکه بازان خواهد بود.به عقیده آنها قیمت سکه اگر بالای این مرز ماندگار شود احتمال رسیدن آن به ۳۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان وجود دارد، در غیر این صورت اگر از کانال ۳۸ میلیون تومان عقب نشینی کند در گام اول ممکن است تا ۳۷ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و در سناریو دوم تا ۳۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان پایین برود.

جدول کامل قیمت طلا و سکه

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/B0OjgqGL
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهنهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوست
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه