دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Mon, 29 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز
ریییس اتحادیه طلا و جواهر:

نوسان بازار ارز علت اصلی افزایش قیمت طلا و سکه بود

1 ماه پیش ( 1402/12/29 )
 

به گزارش فرصت امروز به نقل از اقتصاد آنلاین، قیمت طلا و سکه در روزهای اخیر روند افزایشی داشت به طوری که سکه برای اولین بار ارز مرز ۳۸ میلیون تومان عبور کرد؛ این در حالی بود که انس جهانی طلا نوسان کاهشی داشت.

نادربذرافشان ریییس اتحادیه طلا و جواهر در گفت وگو با خبرنگار اقتصاد آنلاین درباره وضعیت بازار طلا و سکه اظهار داشت: در روز گدشته قیمت ها افزایش داشت این در حالی بود که بازارهای جهانی از ابتدای هفته روند کاهشی داشت و ۲۲ دلار از قیمت طلای جهانی کاسته شد و ۲۱۴۸ دلار رسید. 

نوسان بازار ارز علت اصلی افزایش قیمت طلا و سکه بود

وی با بیان اینکه نوسان بازار ارز علت اصلی افزایش قیمت طلا و سکه بود، اظهار داشت: هر گرم طلای ۱۸ عیار با ۲۲ هزار تومان افزایش به ۳ میلیون و ۲۲۲ هزار تومان رسید سکه نیز با رشد ۶۰۰ هزار تومانی به ۳۸ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان رسید سکه طرح قدیم با ۳۵۰ هزار تومان افزایش ۳۶ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان نیم سکه با ۲۵۰ هزار تومان افزایش ۲۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان، ربع سکه با ۳۰۰ هزار تومان افزایش ۱۴ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان، سکه یک گرمی نیز با ۲۰۰ هزار تومان افزایش ۷ میلیون تومان شد. 

بذرافشان افزود: حباب سکه در این هفته ۷۵۰ هزار تومان افزایش داشت و در حال حاضر هر قطعه سکه دارای ۷ میلیون و ۵۰ هزار تومان حباب است. 

رییس اتحادیه طلا و جواهر درباره وضعیت تقاضا در روزهای پایانی سال نیز گفت: در هفته پایانی سال بازار سکه و طلا بر خلاف انس جهانی روند افزایشی قیمت ها را داشت؛ علت آن اصلی بازار ارز بود اما همچنان شرایط رکود در بازار پابرجاست انتظار بود که در روزهای پایانی سال وضعیت بحرانی تقاضا در بازار طلا تغییر کند که این اتفاق رخ نداد.

وی از روز گذشته بازار حالت تعطیلی گرفته است در ایام تعطیل بازارها و قیمت ها ثبات نسبی خواهد داشت. این افزایش قیمت به دور از انتظار بود و چون افزایش تقاضا نداشتیم رشد قیمت ها کاذب بوده است و ممکن است اصلاحیه قیمت داشته باشیم.

رییس اتحادیه طلا و جواهر افزود: برای روزهای آینده باید شرایط بازار ارز و قیمت انس جهانی به کدام سمت حرکت می کند اما احتمال کاهش اصلاحی برای قمیت ها داشته باشیم وجود دارد.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/L308IN79
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهنهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوست
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه