سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Tue, 30 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

به گزارش فرصت امروز به نقل از اقتصاد آنلاین، برخلاف روز گذشته که قیمت ها در بازار سکه و طلا کاهشی بود امروز شاهد صعود مجدد سکه با کانال ۴۴ میلیونی بودیم از طرف دیگر قیمت طلای ۱۸ عیار نیز در بازار افزایش یافت.

نادر بذرافشان رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران، درباره وضعیت بازار سکه و طلا اظهار داشت: در بازارهای جهانی انس طلا ۲۸ دلار افزایش یافت و به ۲۳۷۳ دلار رسید در بازارهای داخلی امروز روند قیمت ها افزایشی بود.وی افزود: روز گذشته قیمت ها سیر نزولی داشت اما از عصر دوشنبه با افزایش نرخ ارز و بازار جهانی و اخبار سیاسی باعث شد قیمت ها افزایشی شود.

رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران درباره آخرین نرخ قیمت ها در بازار طلا و سکه نیز گفت: امروز هر گرم طلای ۱۸ عیار با ۲۸ هزار تومان افزایش به ۳ میلیون و ۷۶۳ هزار تومان رسید، قیمت سکه تمام طرح جدید نسبت به روز گذشته ۳۰۰ هزار تومان افزایش ۴۴ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان شد قیمت سکه تمام طرح قدیم نیز با رشد ۱۵۰ هزار تومانی ۴۰ میلیون و۹۰۰ هزار تومان شد. بذرافشان با بیان اینکه قیمت سکه های نیم، ربع و یک گرمی کاهشی بود؛ اضافه کرد: قیمت نیم سکه با کاهش ۴۰۰ هزار تومان ۲۶ میلیون تومان شد، ربع سکه نیز حدودا ۵۰۰ هزار تومان کاهش قیمت داشت و ۱۶ میلیون تومان شد و قیمت سکه یک گرمی با ۳۰۰ هزار تومان کاهش به ۷ میلیون ۱۰۰ هزار تومان رسید.

وی افزود: با توجه به معاملات بازار و تقاضایی که وجود داشته قیمت این سه سکه کاهشی بود. حباب نیز نسبت به روز گذشته ۲۰۰ هزار تومان کاهش یافت و ۷ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان شد.رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران با تاکید بر اینکه بازار طلا و سکه التهاب ندارد، تصریح کرد: روز گذشته سکه حتی به ۴۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان شد اما نوسانات ارز و انس جهانی طلا و تنش های سیاسی منطفه باعث افزایش مجدد قیمت ها در بازار شد. 

بذرافشان افزود: با اینکه اولین ماه سال بود شرایط بحران و رکود ادامه دارد و سالی که نکوست از بهارش پیداست، در فروردین ماه تعطیلی های متعدد باعث شد تشدید کاهش تقاضا و رکود شد. وی با بیان اینکه افزایش قیمت طلا و سکه ناشی از رشد قیمت جهانی طلا و نرخ ارز بوده است، گفت: در یک ماه اخیر قیمت طلای جهانی ۲۵۰ دلار افزایش یافته است، از طرف دیگر نرخ ارز نیز در این مدت رشد داشته است. همچنین موج های افزایشی تفاضا برای خرید طلا و سکه را بیشتر کرده است اما این رشد باعث التهاب بازار نشده است. 

رییس اتحادیه طلا و جواهر درباره آینده بازار نیز اظهار داشت: باید دید بازار جهانی به چه سمتی می رود بازار داخلی با توجه به شرایط سیاسی و اقتصادی پس از پاسخ ایران به شرایطی رسیده است که دیگر نباید التهاب داشته باشد در سطح دنیا نیز تلاش بر این است که دو طرف خویشتن داری کنند و شرایط به روال عادی برسد امیدواریم آرامش بازگردد و به سمت و سوی برود که شرایط مساعد برای جامعه مهیا شود. وی گفت: شرایط اقتصادی قشر متوسط و ضعیف بحرانی شده است گزارش های میدانی نیز نشان می دهد در حوزه تولیدی ها بحران شدیدی داریم و شرایط معیشیتی تولیدکنندگان مناسب نیست ، امیدواریم شرایط اقتصادی مردم و اصاف بهتر شود و رونق به جامعه بازگردد.

جدول کامل قیمت طلا و سکه

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/wuPO00tP
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهمریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوست
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه