جمعه, ۲۶ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۴ / Fri, 16 May(5) 2025 /
           
فرصت امروز

موسس اتاق بازاریابی ایران می گوید بازاریابی موفق باید براساس یک طرح بازاریابی و استفاده از روش های متنوع صورت پذیرد.

حمید بروغنی در گفت وگو با خبرنگار ریال نیوز داشتن یک بازاریابی موفق در کسب و کار را تغییر مرتب روش های بازاریابی دانست و افزود: صاحبان کسب و کار برای ارتباط با مشتریان خود باید همیشه براساس یک طرح بازاریابی از روش های متنوعی استفاده کنند.

وی با بیان اینکه نظر مشتری نقش مؤثری در موفقیت روش های طرح بازاریابی دارد، گفت: با توجه به مفرح بودن حرفه بازاریابی روش های تکراری می تواند برای مشتری و صاحب بنگاه اقتصادی خسته کننده باشد.

مدیرعامل شرکت بازاریابان تجارت جهانی با اشاره به پر هزینه بودن بازاریابی و تبلیغات برای برخی از صاحبان صنایع بازاریابی مشترک را بهترین روش برای کاهش هزینه ها عنوان کرد و اظهار داشت: در این روش صاحبان کسب و کار می توانند به صورت مشترک و با توجه به مکمل بودن محصولات خود علاوه بر صرفه جویی در هزینه های بازاریابی خدمات مطلوب تری را به مشتری ارائه دهند.

برچسب ها : فرصت کسب و کار
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/CvA2REKP
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
سفارش سئو سایتلوازم یدکی تویوتاتولید کننده پالت پلاستیکیirspeedyیاراپلاس پلتفرم تبلیغات در تلگرام و اینستاگرامضد یخ پارس سهندمشاور مالیاتیتخت خوابخرید PS5خرید سی پی کالاف دیوتی موبایلاکستریم VXخرید از چینتخت خواب دو نفرهویزای استارتاپ فنلاندکابینت و کمد دیواری اقساطیپالت پلاستیکیکارگاه مادر و کودکتاسیس کلینیک زیباییچوب پلاستماشین ظرفشویی بوشکوچینگ چیستهارد باکسدستگاه برش لیزرقیمت طلای آبشدهکامیونت فورسموزبلاگقرص لاغریقیمت امروز لوله گلخانهخرید بلیط هواپیماخرید جم فری فایر
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه