یکشنبه, ۲۳ آذر(۹) ۱۴۰۴ / Sun, 14 Dec(12) 2025 /
           
فرصت امروز

در چند سال گذشته توجه مخاطبان ایرانی به توییتر بیشتر از قبل شده و حضور بیشتری در این شبکه اجتماعی دارند. این موضوع سبب شده تا برندهای تجاری نیز جهت برقراری ارتباطات اثربخش با مشتریان در توییتر حضور استراتژیک داشته باشند، اما فضای توییتر با دیگر شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام و تلگرام متفاوت است و حضور اثربخش در این شبکه اجتماعی نیازمند اتخاذ استراتژی های متفاوتی در حوزه بازاریابی محتوایی است.

حتما ببینید: ارزش آفرینی با کلمات حرفه ما است.

این موضوع بهانه ای شد تا در این مطلب به بایدها و نبایدهای چگونگی تولید محتوا در توییتر اشاره داشته باشیم.

فرصتی جذاب برای تولید محتوا

بر اساس تحقیقات بازاری که در این زمینه انجام شده است، برندهای تجاری از شبکه اجتماعی توییتر در راستای افزایش آگاهی از برند و تجزیه و تحلیل محیط رقابتی خود استفاده می کنند. از طرفی با آخرین به روز رسانی توییتر درباره 280کاراکتر، فرصتی پیش روی برندهای تجاری قرار گرفته است تا با تولید محتوای جذاب، گامی در راستای برقراری ارتباط با مشتریان خود بردارند.

محتوای بصری

تقریبا بسیاری از برندها روی این موضوع متفق القول هستند که محتوای بصری بیشتر از محتوای متنی می تواند در ذهن مخاطبان تأثیر بگذارد. این موضوع در شبکه اجتماعی توییتر نیز صحت دارد و به این دلیل محتوای بصری 220 بار بیشتر در توییتر افزایش یافته است. برندهای تجاری می توانند با تولید محتوای عکس، کلیپ های کوچک، گیفت و... توجه مخاطبان توییتر را جلب کنند.

طبق تحقیقاتی که در این زمینه انجام شده است، محتوای عکس 35 درصد بیشتر بازدید دارد، محتوای ویدئویی 28 درصد بیشتر بازدید دارد و 98درصد کاربران تمایل دارند درباره محصولات جدید، محتوای بصری را مشاهده کنند.

استفاده از کلمات قوی و تأثیرگذار

در حال حاضر هر کارشناس تولید محتوا در تلاش است تا با استفاده از تعدادی کلمات تأثیرگذار و قوی، تأثیر مناسبی در ذهن مخاطبان بیرونی سازمان بگذارد. در حقیقت در توییتر برندهای تجاری در تلاش هستند تا با استفاده از این کلمات تأثیرگذار جملاتی با درگیری ذهنی بیشتر بسازند. البته استفاده از کلمات قدرتمند به معنای استفاده از کلماتی با معنای دشوار نیست؛ به طوری که مخاطبان معنی آن را نتوانند درک کنند. در این میان نباید تلاش کرد در توییتر جملات را کش داد؛ به معنای دیگر باید از طریق کلمات تأثیر گذار در جملات کوتاه، معنا و هدف مورد نظر را در ذهن مخاطبان این شبکه اجتماعی حک کرد.

به کارگیری افراد تأثیرگذار در توییتر

یکی از ویژگی شبکه اجتماعی توییتر راه اندازی موج های خبر با سرعت بسیار بالا است؛ در چنین شرایطی این ریسک وجود دارد که در برخی از مواقع بحرانی موج خبری علیه برند تجاری خاصی راه می افتد و در صورت عدم مدیریت این موج، ممکن است خطرات جبران ناپذیری برای برندهای تجاری ایجاد شود. به همین دلیل برندهای تجاری با برقراری ارتباط و تعامل با افراد پرمخاطب در شرایطی که موجی علیه سازمان شکل گرفته است، این امواج را مدیریت می کنند تا سازمان با کمترین ریسک مواجه شوند. به عنوان نمونه افراد تأثیر گذار در توییتر با اظهارنظر مناسب روی موج ایجاد شده تأثیر می گذارند.

در این مطلب به برخی نکات حائز اهمیت درباره بایدها و نبایدهای تولید محتوا در شبکه اجتماعی توییتر اشاره کردیم. در مطلب بعدی به دیگر روندها و نکات حائز اهمیت درباره این موضوع اشاره خواهیم کرد تا از این طریق برندهای تجاری بتوانند با تولید محتوای مناسب گامی استراتژیک در راستای برقراری ارتباط اثربخش با مشتریان بردارند.

مشاور دیجیتال مارکتینگ

اگر بدنبال تیم برای تولید محتوا هستید اینجا را کلیک کنید. تیم تخصصی روزنامه فرصت امروز در خدمت شماست

همه مطالب سایت درباره بازاریابی محتوا

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/0dGiKg2U
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
تیک تاک شاپ در بریتانیا «بزرگ شد»؛ وقتی خرده فروشی سنتی با فروش زنده آشتی می کند بی ام و مدیر تولید را به عنوان CEO آینده انتخاب کرد؛ پیام روشن به بازار خودرو: «عملیات» دوباره مهم شد هزارتوی انتخاب بهترین رهبران تجاری مدیرعامل کوپانگ بعد از رخنه بزرگ داده استعفا داد؛ هزینه واقعی بحران های امنیتی برای برندها قیمت خودرو های داخلی و مونتاژی در بازار / ۲۳ آذر ۱۴۰۴ «هارنس» ۲۰۰ میلیون دلار جذب کرد؛ سرمایه گذاری بانک ها روی ابزارهای توسعه نرم افزار ادامه دارد قیمت دلار امروز بازار آزاد یکشنبه ۲۳ آذر در کانال ۱۲۸ هزار تومان یونیورسال برای عبور از سد اتحادیه اروپا در خرید «Downtown» عقب نشینی کرد؛ جنگ پشت پرده بر سر حق نشر موسیقی قیمت طلا و سکه امروز یکشنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۴ اگر موسسه آموزشی ثبت نکنید، چه فرصت‌هایی را از دست می‌دهید؟ شاخص کل بازار بورس در کانال سه میلیون و ۶۵۶ هزار واحد سرویس ناو در آستانه خرید «آرمیس»؛ معامله ای که می تواند نقشه امنیت سایبری سازمان ها را تغییر دهد قیمت خودرو های پرفروش ایران خودرو و سایپا یکشنبه ۲۳ آذرماه ۱۴۰۴ چگونه کلمات به جای توضیح، رهبری می کنند؟ قیمت دلار امروز بازار آزاد یکشنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۴
محبوب ترین ها
وبگردی
خرید PS5خرید سی پی کالاف دیوتی موبایلاکستریم VXخرید از چینچوب پلاستماشین ظرفشویی بوشکامیونت فورسخرید بلیط هواپیماخرید جم فری فایرهارد باکسخرید تاج گل ارزانسرور مجازیکد تخفیف فیلیموبیمه شک دار نگیر!نرم افزار بهای تمام شده شُماران سیستمنرم افزار cmmsآزمون آنلاینپت شاپ آنلاینکمپرسور اسکروقرص لاغریاستند خیریهحرف تو: مرجع مقایسه برند و بررسی کسب کارهاکاپشن مردانه
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه

https://www.ceats.org/

https://blog.mocelin.ind.br/

https://nrims.uncst.go.ug/

toto togel

https://alcaldiasancristobal.gob.ve/

Situs toto

https://pkmmuka.cianjurkab.go.id/

slot pulsa

situs togel

situs toto

situs 5k

situs gacor

situs toto

situs toto

slot777

deposit 5000

slot 5k

toto togel

Kembangtoto

slot qris

situs toto

deposit 5000

slot gacor qris

slot deposit 5000

situs kembangtoto

toto togel

Link slot dana

slot qris

situs toto

toto togel

slot depo 5k

situs kembangtoto

kembangtoto

slot qris

situs togel

toto togel

situs togel

situs toto

slot qris

situs toto

situs toto

situs toto

toto 4d

situs togel

situs toto

slot777

deposit 5000

link slot gacor

situs toto

situs toto

slot 5000

Situs toto

slot777

situs toto

slot 5000

slot pulsa

situs toto

toto togel

Situs toto

kembangtoto

situs toto

situs toto

situs toto

situs 5000

situs toto

situs toto

situs togel

slot88

bandar togel

bandartoto

https://collegiogeometri.mb.it/

https://lavorain.seval.it/

https://personal.cofadena.gob.bo/

situs togel

toto 4d