یکشنبه, ۳ بهمن(۱۱) ۱۴۰۰ / Sun, 23 Jan(1) 2022 /
           
فرصت امروز

بازاریابی آنلاین برای یک کسب و کار هرگز کار ساده ای محسوب نمی شود. بسیاری از برندها برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف شان دردسرهای زیادی را تحمل کرده و در نهایت باز هم شرایط ایده آل برای توسعه آنلاین برندشان را پیدا نمی کنند. امروزه یکی از مهمترین راهکارها برای رقابت مناسب با دیگر برندها در شرایط کنونی سرمایه گذاری بر روی بازاریابی آنلاین است. دلیل این امر نیز امکان نتیجه گیری از این فرآیند بدون نیاز به پرداخت هزینه های گزاف است. 

تغییر رفتار مشتریان در طول سال های اخیر یکی از دلایل اصلی توجه به تبلیغات و بازاریابی آنلاین برای توسعه برند محسوب می شود. در این میان افزایش ارزش کسب و کار همیشه در کانون توجه تیم های بازاریابی قرار دارد. اگر شما به دنبال افزایش ارزش کسب و کارتان هستید، فعالیت بازاریابی به طور حرفه ای و متفاوت اهمیت بالایی خواهد داشت. در ادامه برخی از مهمترین راهکارها برای تحقق این هدف را مورد بررسی قرار می دهیم. 

نکته ای که در اینجا باید مدنظر داشت، استفاده از روش بازاریابی حرفه ای برای افزایش ارزش کسب و کار است. معنای این امر ضرورت ایجاد تمایز در روش بازاریابی با الگوهای سنتی است. شاید شما به شیوه سنتی امکان تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف تان را داشته باشید، اما برای معرفی برندتان به عنوان یک کسب و کار دارای ارزش اضافه باید راهکارهای تازه ای را مدنظر قرار دهید، در غیر این صورت هیچ شانسی برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب تان نخواهید داشت. 

اگر شما هم در زمینه بازاریابی با عملکرد نامناسب کمپین های تان مواجه هستید، به احتمال زیاد بازاریابی حرفه ای به کمک تان خواهد آمد. در این الگو تاکید ویژه ای بر روی ترکیب تکنیک های بازاریابی با راهکارهای سئو وجود دارد. با این حساب اگر شما هم به دنبال تاثیرگذاری ساده و بی دردسر بر روی مخاطب هدف تان هستید، نباید هرگز نکات مورد بحث در این مقاله را از دست بدهید. 

طراحی چارچوبی برای بازاریابی

بازاریابی بدون برنامه و چارچوب مناسب هرگز نتیجه دلخواه را به همراه نخواهد داشت. متاسفانه بسیاری از برندها بدون برنامه ریزی درست وارد این حوزه می شوند و در نتیجه آن حضورشان در بازار بسیار کوتاه مدت است. اگر شما به دنبال حضور بلندمدت و تاثیرگذاری حرفه ای بر روی مخاطب تان هستید، باید همیشه طراحی چارچوب را مدنظر قرار دهید. این امر برای افزایش ارزش کسب و کار نیز اهمیت بسیار بالایی دارد. 

مطلب مرتبط: 10 استراتژی بازاریابی برای افزایش رشد کسب و کار

نخستین کاری که شما برای افزایش ارزش برندتان در عرصه بازاریابی باید انجام دهید، ترسیم یک نقشه راه حرفه ای است. این امر به شما برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف کمک شایانی خواهد کرد. اغلب اوقات وقتی برندها برای فعالیت های شان برنامه درستی داشته باشند، بسیار ساده تر از هر زمان دیگری امکان جلب نظر مشتریان را پیدا می کنند. همچنین شما با چنین کاری همیشه نسبت به میزان هزینه برندتان مطمئن خواهید بود. 

امروزه برخی از برندها در مسیر تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف به طور مداوم از بودجه شرکت شان کم می کنند. این امر به معنای بی توجهی به سایر بخش های کسب و کار برای سرمایه گذاری اختصاصی بر روی عرصه بازاریابی است. چنین امری کسب و کار شما را با مشکلات بسیار زیادی رو به رو خواهد کرد. توصیه ما در این بخش پرهیز از جهت گیری های هیجانی برای افزایش ناگهانی بودجه برند است. شما به این ترتیب امکان تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف به بهترین شکل ممکن را خواهید داشت. 

امروزه مشتریان به برندهایی که عملکرد باثباتی در حوزه بازاریابی ندارند، روی خوش نشان نخواهند داد. درست به همین خاطر شما باید همیشه آمادگی لازم برای بازاریابی و تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف به بهترین شکل ممکن را داشته باشید، در غیر این صورت شانس تان برای جلب نظر مشتریان به صفر خواهد رسید. بی شک در این شرایط صحبت کردن از تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف و افزایش ارزش کسب و کار به طور حرفه ای امری عجیب و حتی غیرممکنی خواهد بود. 

شناسایی مخاطب علاقه مند به ارزش موردنظرتان

وقتی شما در تلاش برای افزایش ارزش برند یا محصولات تان برای مشتریان هستید، باید مخاطب هدف تان را هم به خوبی مدنظر قرار دهید. به راستی فرآیند موردنظر شما در نهایت برای کدام دسته از مشتریان جذاب خواهد بود؟ این سوال باید با دقت بالایی پاسخ داده شود، در غیر این صورت شاید شما در عمل برخی از مشتریان را نسبت به همکاری با برندتان ناامید کرده و انگیزه شان برای تعامل با خود را به صفر برسانید. چنین اشتباهی اغلب اوقات از سوی برخی از برندهای تازه کار روی می دهد. توصیه ما در این بخش تلاش برای الگوبرداری از برندهای بزرگ در این میان است. چنین امری به شما امکان پرهیز از اشتباهات رایج را خواهد داد. 

شما برای شناسایی مخاطب هدف تان در زمینه افزایش ارزش کسب و کار همیشه امکان نظرسنجی های مستقیم را دارید. این الگو به برندها برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب شان کمک کرده و سختی های این مسیر را به طور قابل ملاحظه ای کم می کند. با این حساب اگر در فرآیند پیدا کردن مخاطب تان با مشکلی رو به رو شدید، همیشه به تعامل با مشتریان به بهترین شکل ممکن توجه نشان دهید، در غیر این صورت شانس تان برای تاثیرگذاری بر روی مشتریان به کمترین میزان ممکن می رسد. 

امروزه بسیاری از برندها پیش از عرضه محصول شان به بازار در تلاش برای فهم واکنش احتمالی مشتریان هستند. این امر نوعی آینده نگری در فرآیند بازاریابی و عرضه محصولات محسوب می شود. اگر برند شما در تلاش برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف امکان جلب نظر مشتریان را داشته باشد، اندکی تلاش بیشتر برای جست و جوی نظرشان درباره محصول تازه ایده چندان بدی نخواهد بود. این امر مانع عرضه یک محصول نامناسب به بازار خواهد شد. به علاوه شما را همیشه در کانون توجه مشتریان قرار خواهد داد. 

همفکری با مشتریان همیشه ایده خوبی برای افزایش ارزش محصولات و به طور کلی برند است. نظرات مشتریان امکان پیدا کردن مشکلات مهم در بازار را ساده کرده و به برندها فرصت بسیار خوبی برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف شان می دهد. اگر کسب و کار شما نیز در این راستا مشکلاتی دارد، باید همیشه سراغ مشتریان بروید. اشتباه برخی از برندها در این میان تلاش برای همکاری با موسسه های بازاریابی و صرف هزینه های گزاف است. این امر از آنجایی که هیچ تاثیری بر روی وضعیت شما به همراه ندارد، شانس تان را به طور کامل برای افزایش ارزش برند کاهش می دهد. 

نکته مهم اینکه شما در فرآیند تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف همیشه امکان استفاده از نرم افزارهای تحلیلی را نیز دارید. ابزارهایی مثل هاب اسپات به شما برای دسترسی به برخی از مهمترین اطلاعات طبقه بندی شده درباره تغییرات سلیقه مشتریان کمک می کند. شما به این ترتیب شانس بسیار زیادی برای جلب نظر مشتریان تان خواهید داشت. 

افزودن ارزش اضافی به محصولات فعلی

شما برای افزایش ارزش محصولات تان همیشه نیاز به طراحی یک محصول تازه ندارید. گاهی اوقات با اعمال برخی تغییرات اساسی در یک محصول قدیمی یا در حال تولید امکان جلب نظر مشتریان فراهم می شود. با این حال شما باید همیشه به این نکته مهم توجه نشان دهید، در غیر این صورت شانس تان برای جلب نظر مشتریان به شدت کاهش پیدا خواهد کرد. 

بی شک طراحی یک محصول تازه همیشه هزینه های زیادی به همراه دارد. همچنین استرس عدم استقبال کافی مشتریان از محصول موردنظر نیز دردسر تازه ای محسوب می شود. با این حساب بسیاری از برندها به جای عرضه یک محصول تازه اقدام به استفاده از فرصت پیش روی شان برای به روز رسانی محصولات فعلی می کنند. این امر باید در راستای پاسخگویی به نیازهای مشتریان صورت گیرد، در غیر این صورت شما هیچ شانسی برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف تان نخواهید داشت. 

مطلب مرتبط: 10 استراتژی بازاریابی که باعث رشد کسب و کار شما خواهد شد

یکی از راهکارهای افزودن ارزش اضافی و جلب نظر مشتریان به محصولات فعلی برند راه اندازی دوره های فروش ویژه است. بدون تردید مشتریان همیشه مایل به خرید همراه با تخفیف های جذاب هستند. بنابراین شما باید به بهترین شکل ممکن از این نکته مهم سود ببرید، در غیر این صورت شاید هرگز فرصت کافی برای فروش محصولات تان پیدا نکنید و از همه بدتر اینکه برخی از محصولات تان از سراسر خرده فروشی ها برگشت بخورد. این امر اعتبار برندتان را به طور قابل ملاحظه ای زیر سوال می برد. 

راهکارهای بازاریابی برای افزایش ارزش کسب و کار

استفاده از سئوی محلی

همانطور که در ابتدای مقاله اشاره شد، سئو یکی از مهمترین نکات در بازاریابی حرفه ای محسوب می شود. شما برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف باید همیشه در تلاش برای جلب نظر مشتریان به طور حرفه ای باشید. در این میان اگر سئو در برنامه های شما جایی نداشته باشد، حتی یک مشتری نیز محتوای آنلاین شما را مشاهده نخواهد کرد. این امر دردسرهای بسیار زیادی برای کسب و کارتان به همراه خواهد داشت. 

استفاده از سئوی محلی به معنای شخصی سازی محتوای بازاریابی برای کاربران حاضر در یک بازار محلی خاص است. این شیوه به طور کامل با الگوی بازاریابی و تولید محتوا برای تمام کاربران تفاوت دارد. شما بر این اساس به جای انتشار یک محتوای مشخص برای تمام کاربران آن را براساس سلیقه هر کدام از آنها در بازارهای محلی شخصی سازی خواهید کرد. نتیجه این امر امکان بازگشت سرمایه بهتر و تاثیرگذاری کاملا حرفه ای بر روی مخاطب هدف است. 

براساس گزارش موسسه هاب اسپات، 72 درصد از مشتریان در طول سال های اخیر خرید از برندهای حرفه ای در زمینه سئوی محلی را ترجیح می دهند. دلیل این امر نیز تلاش برای استفاده از خدمات بهینه و حرفه ای تر برندها محسوب می شود. پس اگر شما هنوز در حوزه سئوی محلی سرمایه گذاری نکرده اید، وقت ایجاد تغییرات اساسی در نحوه فعالیت کاری تان فرا رسیده است، در غیر این صورت شاید خیلی زود زمان لازم برای جلب نظر مشتریان را از دست بدهید. 

ارزشی که سئوی محلی به کسب و کار شما اضافه می کند، اعتماد بالاتر مشتریان است. امروزه مشتریان برای خرید یک محصول همیشه با مشکلات اساسی رو به رو هستند. درست به همین خاطر استفاده از سئوی محلی برای پرداختن به مشکلات خاص هر کدام از مشتریان در بازارهای محلی اهمیت بالایی دارد. 

جذب ترافیک ارگانیک با بازاریابی محتوا

بازاریابی با استفاده از محتوای جذاب همیشه ایده کاربردی محسوب می شود. بسیاری از کاربران در شبکه های اجتماعی و به طور کلی فضای عمومی اینترنت همیشه به دنبال محتوایی سرگرم کننده یا آموزشی هستند. در این میان برندهایی که به هر دو نیاز مشتریان به خوبی پاسخ می دهند، همیشه اعتبار بالایی کسب خواهند کرد. بنابراین شما باید در نحوه تولید محتوای بازاریابی برندتان تجدیدنظر اساسی صورت دهید. 

امروزه فرمت های محتوا تنوع بسیار زیادی پیدا کرده است. این امر برای بازاریاب هایی که به فرمت متنی عادت کرده اند، اندکی سخت خواهد بود. با این حال تمرین و تکرار در زمینه استفاده از فرمت های جدید همه مشکلات را حل می کند. نکته اساسی در این میان توجه به فرمت ویدئو برای جلب نظر مشتریان است. امروزه کاربران در شبکه های اجتماعی بیش از هر فرمت دیگری به ویدئو توجه نشان می دهند. این امر امکان تاثیرگذاری حرفه ای بر روی مخاطب هدف را به همراه خواهد داشت. 

شما به غیر از صرف هزینه برای جلب نظر مشتریان در بازار امکان تولید محتوا و جلب نظر از طریق بازاریابی ارگانیک را هم دارید. این امر به شما برای جلب نظر کاربران کمک بسیار زیادی خواهد کرد. بنابراین اگر به دنبال راهکارهای حرفه ای برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب تان هستید، همیشه این نکته مهم را مدنظر قرار دهید، در غیر این صورت شانس تان برای جلب نظر مشتریان به شدت کاهش پیدا خواهد کرد. 

بازاریابی ارگانیک به جای اینکه بر روی اهمیت پرداخت هزینه تبلیغاتی به شبکه های اجتماعی تاکید داشته باشد، توجه بازاریاب ها را به کیفیت محتوا جلب می کند. شما با چنین کاری بدون صرف هزینه های گزاف امکان جلب نظر مشتریان را خواهید داشت. این امر دردسرهای زیادی برای هر برندی به همراه خواهد داشت. 

هدف اصلی در بازاریابی ارگانیک افزایش ترافیک سایت یا اکانت رسمی برند در شبکه های اجتماعی است. این امر اغلب در پیوند با رتبه سئوی سایت رسمی برند در گوگل قرار دارد. بنابراین شما باید توصیه های قبلی ما درباره سئوی محلی را نیز جدی بگیرید. همانطور که مشاهده می کنید، بازاریابی ارگانیک امر پیچیده ای نیست، اما در پیوند با دیگر بخش های بازاریابی قرار دارد. بنابراین شما باید توانایی تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف به حرفه ای ترین شکل ممکن را در خودتان تقویت کنید. این امر شامل تلاش برای تولید محتوا براساس سلیقه مخاطب هدف و انتشار آن در شبکه های اجتماعی بدون پرداخت هزینه تبلیغاتی خواهد بود. 

بی شک برای برندهایی که همیشه عادت به پرداخت هزینه های گزاف در حوزه بازاریابی دارند، استفاده از الگوی بازاریابی ارگانیک بسیار سخت خواهد بود. با این حال مشاهده نتایج این شیوه به طور کامل شما را نسبت به کاربرد آن مطمئن خواهد ساخت. 

بازاریابی در شبکه های اجتماعی با کمک کاربران

شما برای اینکه بدل به موضوع اصلی بحث در شبکه های اجتماعی شوید، همیشه لازم نیست اشتباه بزرگی را مرتکب شوید. گاهی اوقات عملکرد خوب و عالی برندها نیز موضوع اصلی برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف خواهد بود. این امر به شما برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف کمک می کند. 

مطلب مرتبط: بازاریابی کسب و کارهای کوچک در شبکه های اجتماعی

امروزه هیچ تکنیکی به اندازه کسب شهرت در شبکه های اجتماعی برای برندها سودمند نیست. بسیاری از کسب و کارها در مسیر تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف همیشه با مشکلاتی رو به رو هستند. این امر شانس آنها برای جلب نظر مشتریان را به طور قابل ملاحظه ای کم می کند. توصیه ما در این بخش تلاش برای افزایش ارزش برند از طریق همکاری با کاربران در پلتفرم های اجتماعی است.

اگر برند شما به اندازه کافی خوش شانس هست که تعدادی طرفدار همیشگی برای خودش داشته باشد، شما به سادگی امکان استفاده از مزایای بازاریابی با کمک آنها را خواهید داشت. یکی از ساده ترین راهکارها در این میان بازنشر محتوای تولیدشده از سوی این دسته از کاربران است. به علاوه شما همیشه امکان تعامل نزدیک با مشتریان در شبکه های اجتماعی و دعوت از آنها برای معرفی برندتان به دیگران را نیز خواهید داشت. این امر علاوه بر کاهش چشمگیر هزینه های بازاریابی شما در فرآیند تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف نیز سودمند خواهد بود. شما با چنین کاری در عمل سطح ارزش کسب و کارتان را به شدت افزایش خواهید داد. 

بدون شک بارگذاری محتوا در شبکه های اجتماعی کار بسیار ساده ای است. اگر شما بتوانید کاربران تان را نسبت به تاثیرگذاری بر روی دوستان و آشنایان شان متقاعد کنید، مشکلی در زمینه بازاریابی نخواهید داشت. این امر برند شما را به بهترین شکل ممکن در کانون توجه همکان قرار می دهد. 

راهکارهای بازاریابی برای افزایش ارزش کسب و کار

توجه به همکاری با اینفلوئنسرها

یکی از نکاتی که ارزش برندها را در نگاه مشتریان به شدت افزایش می دهد، سطح همکاری شان با اینفلوئنسرهاست. این امر شاید در نگاه نخست بسیار عجیب به نظر برسد، اما به شما فرصت بسیار خوبی برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف خواهد داد. برخی از برندها در این میان برای همکاری با اینفلوئنسرها هزینه های زیادی را صرف می کنند. نکته جالب اینکه شما در صورت همکاری با اینفلوئنسرهای محلی هم امکان صرفه جویی در هزینه های تان را خواهید داشت، هم سطح بالاتری از تاثیرگذاری بر روی مشتریان را تجربه می کنید. بنابراین همیشه باید در همکاری با اینفلوئنسرها این نکته مهم را مدنظر قرار دهید، در غیر این صورت هیچ شانسی برای جلب نظر مشتریان تان پیدا نمی کنید. 

شاید در نگاه نخست همکاری با اینفلوئنسرها امر بسیار دشواری باشد، اما برند شما به محض ورود به این حوزه مهارت های بالایی برای کار با مشتریان پیدا خواهد کرد. این امر در ادامه به شما برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف کمک شایانی خواهد کرد. با این حساب دیگر لازم نیست همیشه نگران سطح تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف تان باشید. 

شخصی سازی کمپین بازاریابی

شخصی سازی کمپین بازاریابی یکی دیگر از ارزش های اضافه ای است که شما می توانید به سادگی به کسب و کارتان ببخشید. امروزه شمار بسیار اندکی از برندها در عمل کمپین شان را برای هر بازاری شخصی سازی می کنند. با این حساب مشاهده بی تفاوتی عمده مشتریان نسبت به فعالیت های بازاریابی در سراسر دنیا امر عجیبی نخواهد بود. نکته مهم اینکه شما باید همیشه در تلاش برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف تان از راهکارهای حرفه ای استفاده نمایید، در غیر این صورت شانس تان به شدت کاهش پیدا می کند. 

بی شک شخصی سازی کمپین برای مشتریان امر غیرممکنی نیست. شما فقط باید شناخت درستی از مشتریان تان داشته باشید. این امر شما را در رقابت با دیگر برندها در موقعیت بسیار برتری قرار می دهد. اگر شما مهارت یا زمان کافی برای شخصی سازی محتوای بازاریابی تان را ندارید، همکاری با برندهای حرفه ای در این میان همیشه ایده خوبی خواهد بود. چنین امری شما را در مقایسه با دیگر برندها در موقعیت برتری قرار داده و شرایط‎تان را به نحو قابل ملاحظه ای بهبود می بخشد. 

امروزه برخی از برندها برای جلب نظر مشتریان به طور مداوم کمپین های متنوعی را طراحی می کنند. اگر شما شخصی سازی محتوای بازاریابی را به طور حرفه ای مد نظر قرار دهید، نیازتان برای طراحی کمپین های متنوع و افزایش هزینه های بازاریابی به طور قابل ملاحظه ای کاهش پیدا خواهد کرد. 

مطلب مرتبط: راهکارهای موفقیت در بازاریابی کسب و کارهای کوچک

طراحی محتوای بصری باکیفیت

محتوای بصری همیشه نقش مهمی در جلب نظر مشتریان بازی می کند. این امر درباره افزایش ارزش برند در نگاه مشتریان نیز مصداق دارد. امروزه وقتی کاربران به سراغ اکانت رسمی برندها در شبکه های اجتماعی می روند، اول از همه انتظار مشاهده محتوای بصری باکیفیت را دارند. این امر به آنها نسبت به فعالیت حرفه ای برند مد نظرشان اطمینان خواهد داد. اگر کسب و کار شما در این میان عملکرد موردنظر را نداشته باشد، به احتمال زیاد کاربران در مدت زمانی کوتاه قید برندتان را خواهند زد. 

یادتان باشد در تولید محتوای بصری باکیفیت همیشه نظرات مربوط به کارشناس های حرفه ای را مدنظر قرار دهید. به علاوه، شما باید همیشه در تلاش برای ارائه تصویری حرفه ای از برندتان برای مشتریان باشید. پس در این مسیر باید برندتان به نوعی در قالب قهرمان مشتریان بازنمایی شود، در غیر این صورت کمپین تان جذابیت لازم را پیدا نخواهد کرد. 

بی شک در بازار رقابتی کنونی پیدا کردن برندی که به خوبی توانایی تاثیرگذاری بر روی مشتریان را داشته باشد، بسیار سخت است. اگر شما تعامل مناسبی با مشتریان تان دارید، باید همیشه این فرآیند را حفظ کنید. در این میان تولید محتوای باکیفیت یکی از راهکارهای اساسی در این بین خواهد بود. شما با چنین کاری به بهترین شکل ممکن مشتریان را در کنار برندتان نگه خواهید داشت. 

بهینه سازی محتوا برای کاربران موبایل

کاربران موبایل روز به روز در حال افزایش هستند. این امر شرایط ویژه ای پیش روی بازاریاب ها قرار داده است. شما به عنوان یک بازاریاب حرفه ای در چنین شرایطی چاره ای به غیر از سرمایه گذاری بر روی کاربران موبایلی ندارید. این امر به معنای ضرورت بهینه سازی تمام محتوای بازاریابی برند در این مسیر است. 

متاسفانه بسیاری از برندها نسبت به تعامل با مشتریان براساس تولید محتوای جذاب توجه لازم را نشان نمی دهند. نتیجه این امر ناتوانی برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف خواهد بود. بنابراین شما باید همیشه نسبت به تعامل با مشتریان برای آگاهی از نیازهای شان توجه نشان دهید. یکی از مهمترین نیازهای مشتریان در این میان مربوط به بهینه سازی محتوا برای کاربران موبایل است. چنین امری در مقایسه دیگر رقبا به شما موقعیت مناسبی برای تاثیرگذاری بر روی کاربران می دهد. نتیجه این امر افزایش ارزش برندتان برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف است. بنابراین همیشه آن را مدنظر قرار دهید. اینطوری کاربران موبایل هم در جمع مشتریان کسب و کارتان قرار خواهند گرفت.

منبع : learn.g2
برچسب ها : بازاریابی و فروش
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/Ugmx5G2m
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
با ما در ارتباط باشید

شبکه های اجتماعی
           
كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1399/2020
بازگشت به بالای صفحه