جمعه, ۱ بهمن(۱۱) ۱۴۰۰ / Fri, 21 Jan(1) 2022 /
           
فرصت امروز

سال جدید میلادی برای هر کسب و کاری حال و هوای تازه ای به همراه دارد. بسیاری از افراد در سال جدید قول های متنوعی به خودشان می دهند. چنین امری درباره برندها نیز به طور مشابه مصداق دارد. اگر شما به دنبال تاثیرگذاری بر روی مشتریان و جلب نظرشان در مدت زمانی کوتاه هستید، باید هرچه زودتر نسبت به ترک برخی از عادت های نامناسب سال قبل تان اقدام نمایید. این امر می تواند تغییری مهم و تاثیرگذار برای برند شما باشد، در غیر این صورت شما به طور مداوم برای بهبود وضعیت تان با مشکلات زیادی رو به رو خواهید شد. 

بی شک سال نو می تواند فرصتی برای تعهدات تازه یک برند به منظور بهبود وضعیت مالی اش باشد. چنین امری در بسیاری از موارد برای کارآفرینان هم اهمیت دارد. بنابراین شما باید به طور قابل ملاحظه ای از فرصت سال جدید برای بهبود وضعیت مالی تان نیز استفاده کنید. نکته جالب اینکه یکی از دلایل اصلی مواجهه با مشکلات مالی از سوی برندها عدم برنامه ریزی درست برای کنار گذاشتن عملکردهای غلط قبلی است. ما در این مقاله به شما کمک خواهیم کرد تا برخی از نامناسب ترین عادت های کاری تان را کنار گذاشته و به سادگی با آنها مقابله نمایید. در ادامه برخی از مهمترین عادت هایی که در سال جاری باید کنار بگذارید را با هم مرور می کنیم. 

عادت هایی که در سال جدید باید کنار بگذارید

دست کم گرفتن ایمیل

ایمیل هنوز هم در میان بخش گسترده ای از مردم اهمیت بالایی دارد. درست به همین خاطر شما نباید به هیچ وجه آن را دست کم بگیرید. امروزه برخی از برندها بدون توجه به شرایط تعامل با مشتریان و وضعیت بازار حکم به مرگ ابزار ایمیل در تعامل با خریداران یا بازاریابی می دهند. چنین امری شما را از مهمترین ابزار بازاریابی تان برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف محروم خواهد کرد. 

مطلب مرتبط: 20 عادتی که شانس میلیونر شدن را از بین می برد

یادتان باشد ایمیل به عنوان یک ابزار مفید در عرصه کسب و کار هزینه چندانی برای شما به همراه ندارد. بنابراین کنار گذاشتن آن به خاطر برخی از ادعاهای بی پایه و اساس بدترین ضربه ممکن به برندتان خواهد بود. این امر باید به طور قابل ملاحظه ای از سوی شما مدیریت شده و در طول سال پیش رو میلادی مدیریت شود. 

بی شک برای برندهایی که مدت زمانی طولانی به ترک ایمیل عادت کرده اند، بازگشت یک شبه به استفاده از آن غیرممکن خواهد بود. درست به همین خاطر شما باید در طول سال پیش رو به تدریج میزان استفاده تان از ایمیل را افزایش دهید. چنین امری می تواند برای شما نتایج بسیار خوبی به همراه داشته و وضعیت تان را تا حد قابل قبولی بهینه سازد. یادتان باشد بسیاری از هزینه های اضافی در حوزه بازاریابی به دلیل کنار گذاشتن ابزار ایمیل صورت می گیرد. بنابراین شما باید در وهله نخست نسبت به استفاده از ابزارهای رایگان و کم هزینه در دسترس تان اقدام نمایید. این امر می تواند به شما کمک بسیار مناسبی در مسیر تاثیرگذاری بر روی مشتریان تان نماید. 

فراموش کردن بارگذاری محتوا در شبکه های اجتماعی

یکی دیگر از اشتباهاتی که باید در سال 2022 به طور کامل ترک کنید، فراموش کردن بارگذاری محتوا در شبکه های اجتماعی است. این امر می تواند دردسرهای زیادی برای شما و کسب و کارتان به همراه داشته باشد. درست به همین خاطر باید همیشه با احتیاط فراوان نسبت به استفاده از ابزارهای در دسترس تان در این راستا اقدام نمایید. 

امروزه شبکه های اجتماعی برای تمام مشتریان در دنیا مهم است. با این حساب اگر یک برند فعالیت مناسبی در شبکه های اجتماعی داشته باشد، به خوبی امکان جلب نظر مشتریان و بهبود وضعیتش را خواهد داشت. اگر شما در طول سال اخیر به این نکته مهم توجه لازم را نشان نداده اید، باید هرچه سریع تر نسبت به بهبود وضعیت تان اقدام نمایید. این امر شامل ایجاد اکانت در شبکه های اجتماعی و شروع فرآیند بارگذاری محتوا در آنهاست. یادتان باشد محتوای شما باید براساس سلیقه کاربران و همراه با جذابیت بالایی باشد، در غیر این صورت تاثیرگذاری لازم را به همراه نخواهد داشت. این امر برای بسیاری از برندها در طول سال های اخیر دردسرساز شده است. 

هدر دادن زمان

بسیاری از کارآفرینان در دنیای کسب و کار زمان شان را به ساده ترین شکل ممکن هدر می دهند. این امر شامل ساعت های طولانی کار با گوشی همراه در زمان حضور در شرکت یا عقب انداختن مداوم کارهای شان است. بنابراین شما باید به بهترین شکل ممکن در تلاش برای تاثیرگذاری بر روی روند کاری تان با کنار گذاشتن این عادت نامناسب باشید. 

مطلب مرتبط: 10 عادت ثروت ساز

امروزه در بسیاری از شرکت ها استفاده از گوشی های هوشمند مجاز نیست. بنابراین شما هم امکان پیاده سازی چنین امری در شرکت تان را دارید. به این ترتیب دیگر مشکلی در زمینه هدر دادن زمان تان با گوشی های هوشمند در میان نخواهد بود. یکی دیگر از راهکارهای مناسب برای شما در این میان استفاده از برنامه های دقیق کاری است. اغلب اوقات وقتی کارآفرینان برنامه مشخصی برای کارشان نداشته باشند، با چنین مشکلاتی رو به رو می شوند. بنابراین شما باید به بهترین شکل ممکن در تلاش برای حل مشکلات ناشی از بی برنامگی برای کاهش اتلاف وقت باشید. 

بی توجهی به توسعه ارتباطات

توسعه ارتباطات در قالب یک برند یا کارآفرین همیشه امر مهمی محسوب می شود. یک کارآفرین موفق باید دامنه وسیعی از ارتباطات را در کنار خودش داشته باشد. این امر در موقعیت های عادی و همچنین بحرانی دنیای کسب و کار مزیت بسیار زیادی به همراه دارد. بنابراین شما باید همیشه برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف تان به این نکته مهم توجه نشان دهید، در غیر این صورت شانس تان برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف به طور قابل ملاحظه ای کاهش پیدا می کند. 

یادتان باشد شما برای تاثیرگذاری مناسب بر روی بازار و مشتریان تان باید ارتباطات خوب و پایداری با آنها داشته باشید. بنابراین اگر تا به حال در این حوزه فعالیت مناسبی نداشته اید، باید تجدیدنظر اساسی را در دستور کارتان قرار دهید، در غیر این صورت هرگز شانسی برای بهبود اوضاع کاری تان در سال جدید نخواهید داشت. 

توسعه ارتباطات فقط به معنای تماس های گاه و بیگاه با مشتریان و دیگر برندهای دارای حوزه های کاری مشترک با برندتان نیست. گاهی اوقات شما باید عملکرد بسیار بهتری در این زمینه از خودتان نشان دهید، در غیر این صورت فرصت تاثیرگذاری بر روی بازار را از دست خواهید داد. به عنوان یک کارآفرین شرکت در جلسات مهم کاری یا رویدادهای اختصاصی راهکار مناسبی برای توسعه ارتباطات در فضای کنونی کسب و کار محسوب می شود. شما با چنین کاری به سادگی هرچه تمام تر امکان تاثیرگذاری بر روی مشتریان را پیدا می کنید. همچنین علاوه بر توسعه ارتباطات شناخت درستی از تازه ترین ترندها و نکات مربوط به حوزه کاری تان هم کسب خواهید کرد. 

ناتوانی در طراحی تقویم ویراستاری

تقویم ویراستاری عبارت از برنامه ای دقیق و مبتنی بر روزهای ماه است که به شما برای ویرایش محتوای در آستانه انتشارتان کمک می کند. بدون تردید در طول سال های اخیر بسیاری از برندها به دلیل انتشار محتوای شان بدون ویرایش کافی با واکنش های منفی زیادی رو به رو شده اند. با این حساب شما باید همیشه پیش از انتشار محتوای تان به فکر ویرایش آن باشید. این امر با طراحی یک تقویم ویراستاری بهتر از هر زمان دیگری دنبال خواهد شد. بنابراین شما می توانید با استفاده از چنین تکنیکی وضعیت تان را به طور قابل ملاحظه ای توسعه دهید. 

یک تقویم ویراستاری دقیقا مانند تقویم محتوایی عمل می کند. شما در این تقویم باید زمان های مناسب برای ویرایش محتوای بازاریابی تان قبل از انتشار رسمی را مشخص نمایید. به این ترتیب مسیر بسیار ساده تری برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف پیش روی تان خواهد بود. 

مطلب مرتبط: عادت های میلیون دلاری

بدون تردید سال جدید میلادی می تواند انگیزه های تازه ای در میان کارآفرینان ایجاد کند. اگر شما در این بین برخی از عادت های قدیمی و نامناسب تان را از بین ببرید، تغییر محسوسی در نحوه فعالیت تان در سال جاری پدید خواهد آمد. 

منبع : problogger
برچسب ها : اصول کسب و کار
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/nNdK6t4I
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
با ما در ارتباط باشید

شبکه های اجتماعی
           
كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1399/2020
بازگشت به بالای صفحه