دوشنبه, ۴ مرداد(۵) ۱۴۰۰ / Mon, 26 Jul(7) 2021 /
           
فرصت امروز

چرا بلاگری اقدامی ارزشمند است؟

1 هفته پیش ( 1400/4/26 )
نویسنده : لری آلتون   مترجم : امیر آل علی  

در حال حاضر بلاگری به قدری رشد کرده که برخی از افراد آن را به عنوان شغل خود انتخاب می کنند. در این زمینه تنها کافی است که در شبکه ای نظیر یوتیوب، تولید محتوای حرفه ای داشته باشید تا در سود تبلیغات شریک شوید و با برندهای حوزه فعالیت خود، همکاری داشته باشید. در این رابطه شما تنها به ویدئو محدود نبوده و نوشتن متن، تولید پادکست و حتی ایجاد یک صفحه در شبکه های اجتماعی نیز در این گروه قرار می گیرد. با این حال اگرچه بسیاری از افراد تنها مزیت این اقدام را کسب درآمد می دانند، با این حال این موضوع تنها یکی از دستاوردهای این اقدام محسوب می شود که در ادامه سایر موارد را بررسی خواهیم کرد. 

1-بهبود وضعیت سئو 

تولید محتوا در زمینه سئو سایت شما تاثیر فوق العاده ای را به همراه دارد. علت این امر نیز به این خاطر است که منجر به ترافیک بیشتر سایت می شود و از نظر رتبه بندی سایت، اقدامی بسیار مهم است. با این حال نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که حتی بهترین محتواها در صورتی که دسته بندی درستی نداشته باشید، نتیجه لازم را به همراه ندارد. در نهایت فراموش نکنید که شما باید به ترندها و تنوع محتواهای خود توجه داشته باشید تا در بازار به شدت رقابتی حال حاضر بتوانید در کنار جذاب مخاطب، آنها را نگه دارید.

مطلب مرتبط: چگونه بلاگر موفقی باشیم

2-آموزش مشتریان 

به هر میزان که سطح آگاهی مخاطب افزایش پیدا کند، احتمال خرید نیز بیشتر خواهد شد. در این راستا آمارها حاکی از آن است که تمایل افراد به ویدئو، بیشتر از سایر محتوا است. به همین خاطر نیز اگر به صورت ولاگری، اقدام به آموزش نمایید، بدون شک نتایج بسیار خوبی را به دست خواهید آورد. در این زمینه توصیه می شود که با تحلیل اقدامات انجام شده از سوی سایرین، حداقل یک اقدام خلاقانه و جدید را داشته باشید. همچنین فراموش نکنید که آموزش های خود را به سه سطح مبتدی، نیمه حرفه ای و حرفه ای تقسیم نمایید تا امکان جذب حداکثری شکل گیرد. 

3-ایجاد ارتباط میان سایت و شبکه های اجتماعی

با توجه به این امر که در بلاگری، یک فرد به صورت مداوم دیده می شود، این امر باعث خواهد شد تا افراد سریعا تعلق محتوا به برند شما را تشخیص دهند. تحت این شرایط دیگر تفاوتی ندارد که محتوای شما در چه فضایی در حال انتشار است، شما از ارتباط محتواهای خود اطمینان خواهید داشت. نکته دیگری که لازم است تا به آن توجه داشته باشید، مسئله برندسازی شخصی است. درواقع این امر که افراد با یک فرد و نه یک برند ارتباط برقرار نمایند، امری بسیار جذاب و اعتمادساز محسوب می شود. در این رابطه بهتر است که از یک چهره مهم در شرکت خود استفاده نمایید. این اقدام در نهایت به بهبود جایگاه برند اصلی نیز منجر خواهد شد. درواقع بسیاری از افراد ابتدا برند شخصی قدرتمندی ایجاد می کنند و پس از آن به اطمینان از موفقیت برند تجاری خود، یک کسب و کار را شروع می کنند. 

4-افزایش درآمد

برای تمامی برندها این موضوع که به منابع درآمدی خود تنوع بدهند، امری بسیار مهم محسوب می شود. در این راستا شبکه هایی نظیر یوتیوب، به صورت مستقیم شما را در سود تبلیغات سهیم می کنند. با این حال خود آموزش محتوا هم می تواند زمینه برگزاری انواع دوره های آموزشی شود. ساده ترین اقدام در زمینه کسب درآمد از طریق تولید محتوا هم پیدا کردن اسپانسر و تبلیغات است. در صورتی که کیفیت کار مطلوب باشد، سود شما تضمین شده خواهد بود. 

5-افزایش اعتبار برند 

درواقع امروزه افراد بیش از کتاب و حتی تلویزیون، وقت خود را در بستر اینترنت سپری می کنند. در این راستا اقدامات شما با شانس دیده شدن بدون محدودیت زمانی و مکانی همراه است. همچنین فعالیت‎های شما بیانگر سطح مهارت و در نهایت افزایش اعتبار برند خواهد بود. در این رابطه شما تنها زمانی می‎توانید محتوا را به رزومه ای برای کسب و کار خود تبدیل نمایید که به کیفیت بیش از کمیت توجه داشته باشید. 

6-افزایش مهارت ها 

با توجه به این امر که شما برای تولید محتوای ارزشمند و قابل استناد، نباید اشتباهی را مرتکب شوید، این موضوع به مطالعه و افزایش مهارت ها منجر می شود. همچنین پیدا کردن جدیدترین موضوعات در حوزه کاری خود و درگیر شدن مستقیم با نظرات کاربران، شما را به درک واقعی تر از وضعیت بازار نزدیک خواهد کرد. 

7-افزایش مشتریان 

با توجه به این امر که برند شما شناخته تر می شود، این موضوع بدون شک افزایش مشتریان و بهبود وضعیت فروش را به همراه دارد. با این حال فراموش نکنید که شما باید برنامه تولید محتوا داشته باشید و یک تیم حرفه ای را تشکیل دهید تا از درست بودن اقدامات، اطمینان حاصل نمایید. 

مطلب مرتبط: توصیه هایی برای علاقه مندان به بلاگری

در نهایت برای آن دست از افرادی که به تازگی می خواهند در زمینه بلاگری فعالیت نمایند، توصیه می شود که استراتژی و نیازهای خود را مشخص کرده و تلاش کنند که مدتی را به تحلیل اقدامات انجام شده از سوی سایر برندها، اختصاص دهند. همچنین فراموش نکنید که مسیر موفقیت برای همه افراد یکسان نبوده و ممکن است حتی در سال اول فعالیت خود، نتایج قابل توجهی را به دست نیاورید، با این حال همکاری با بلاگرهای دیگر، سرعت رشد را چندین برابر خواهد کرد. 

منبع : smallbiztrends
برچسب ها : بازاریابی و فروش
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/w7Kwph6V
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
با ما در ارتباط باشید

شبکه های اجتماعی
           
كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1399/2020
بازگشت به بالای صفحه