چهارشنبه, ۵ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Wed, 24 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

شروع سال جدید با تداوم ویروس کرونا همراه بوده است. به همین خاطر نیز بدون شک نیاز به تغییرات گسترده خواهد بود. یکی از این موارد کمرنگ شدن خرید حضوری و افزایش چشمگیر فروش اینترنتی است. در این رابطه مهمترین اقدام این است که مخاطب جذب کرده و با این اقدام شانس فروش بالاتری را داشته باشید، با این حال آیا تاکنون به این موضوع فکر کرده اید که چه عاملی اصلی ترین نقش را در جذب مخاطب ایفا می کند؟ در ادامه پنج موردی را بررسی خواهیم کرد که باید جزو اولویت های شما در زمینه تولید محتوا باشد. 

الزامات تولید محتوا در سال 2021

1-وبلاگ نویسی

در اختیار داشتن محتوای ارزشمند در کنار توجه به اصول سئو، کمک خواهد کرد تا محتواهای شما به خوبی دیده شوند. در این زمینه توصیه می شود که تنها به سایت خود محدود نبوده و از سیاست پست مهمان نیز استفاده نمایید. همچنین نباید از اختصاص بودجه مناسب، غافل شوید. درواقع تولید محتوا در حال حاضر مهمترین اقدام بازاریابی محسوب می شود که لازم است تا به آن توجه ویژه ای را داشته باشید. 

مطلب مرتبط: اولویت های تولید محتوا در سال 2021

2-ساخت ویدئو

در حال حاضر سریع ترین راه برای کسب شهرت، تولید محتوای ویدئویی است. علت این امر نیز به خاطر محبوبیت بسیار بالای آن در مقایسه با سایر محتواها است. در زمینه سئو نیز استفاده از ویدئو بسیار مهم است. این نکته را به خاطر داشته باشید که مشاهده کردن، به مراتب ساده تر از مطالعه بوده و به همین خاطر نیز باید به آن بیشترین توجه را داشته باشید. در این زمینه حتی ترجمه نمونه های تولیدشده خارجی نیز سیاستی هوشمندانه خواهد بود، با این حال توصیه می شود که در تولیدات خود، تنوع داشته باشید. آمارها در این زمینه نیز بسیار امیدوارکننده است. بر این اساس 70 درصد از مشتری ها، حداقل یک ویدئو از برند را به اشتراک می گذارند. 

3-محتوای صوتی 

از نکاتی که کمتر به آن توجه شده است، محتواهای صوتی است. درواقع امروزه استفاده از زمان های مرده، به امری بسیار مهم تبدیل شده است. در این راستا تنها اقدامی که می تواند همزمان با انجام کارهای دیگر باشد، محتواهای صوتی هستند. بدون شک شما می توانید با ساخت پادکست و حتی کتاب صوتی، محبوبیت خوبی را به دست آورید. درواقع این بخش خصوصا در چند سال اخیر، با سرعت رشد فوق العاده ای همراه بوده است. نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که برای این دسته از محتواها الزاما نباید به کسب و کار خود محدود باشید. درواقع اگر هدف شما دیده شدن بیشتر برندتان باشد، حتی ایجاد کتاب صوتی از یک کتاب مطرح نیز می تواند شما را به این هدف برساند. درواقع در این زمینه نیز اگر تنوع خوبی را داشته باشید، بدون شک شانس موفقیت بالایی را به دست خواهید آورد. 

4-بازاریابی ایمیلی

اگرچه تا سال 2019 آمارها در رابطه با بازاریابی ایمیلی بیانگر رشد منفی بوده است، با این حال این مسئله کاملا تغییر کرده و توجهات به این بخش بار دیگر زیاد شده است. با توجه به این امر که تمامی افرادی که از اینترنت استفاده می کنند، ایمیل نیز دارند، به همین خاطر نیز آمارها بیانگر آن است که یک دلار سرمایه گذاری در این بخش، با سودآوری 40 دلاری همراه خواهد بود. همچنین برطبق نظرسنجی ها، بیش از 80 درصد بازاریاب ها به این موضوع تاکید داشته اند که بازاریابی ایمیلی در سال گذشته، با نتایج بسیار خوبی برای آنها همراه بوده است. 

مطلب مرتبط: چگونه تولید محتوا کنیم؟

5-شبکه های اجتماعی

به عنوان نکته آخر توصیه می شود که برای تولید محتوا حتما به شبکه های اجتماعی نیز توجه داشته باشید. درواقع اگر بخواهیم بیشترین کاربرد افراد از اینترنت را نام ببریم، بدون شک این بخش انتخابی بدون رقیب خواهد بود. آمارهای جهانی در این زمینه حاکی از آن است که افراد بیش از سه ساعت از زمان یک شبانه روز را به صفحات خود در شبکه های اجتماعی مختلف اختصاص می دهند. این امر باعث می شود تا شانس دیده شدن بسیار خوبی را داشته باشید. در این راستا محبوب ترین شبکه های اجتماعی شامل: فیس بوک(2 میلیارد و 700 میلیون کاربر)، یوتیوب(2 میلیارد و 100 میلیون کاربر)، واتس اپ(2 میلیارد کاربر)، فیس بوک مسنجر(یک میلیارد و 300 میلیون کاربر)، وی چت(یک میلیارد و 206 میلیون کاربر) اینستاگرام (یک میلیارد و 158 میلیون کاربر) و تیک تاک با 689 میلیون کاربر است. 

منبع : business2community
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/NL5hBVMa
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاردستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایل
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه