یکشنبه, ۳۰ آذر(۹) ۱۴۰۴ / Sun, 21 Dec(12) 2025 /
           
فرصت امروز

توصیه های کوتاه برای بازاریابی بهتر

5 سال پیش ( 1399/8/18 )
پدیدآورنده : علی آل علی   پدیدآورنده : گابریلا داماکنو  

بازاریابی همیشه یکی از فعالیت ‎های مهم برای کسب و کارها محسوب می ‎شود. امروزه میزان وابستگی به فناوری آنلاین در تمام بخش‎ های زندگی قابل ملاحظه است. عرصه کسب و کار نیز از این امر دور نمانده است. دیگر کمتر برندی به صورت سنتی اقدام به بازاریابی و تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف می ‎کند. همین امر بازاریابی در شبکه‎ های اجتماعی و به طور کلی فضای آنلاین را بدل به گزینه ‎ای اجتناب‎ناپذیر کرده است.

تعامل با مشتریان یکی از بخش های مهم بازاریابی در جهان امروز محسوب می شود. نکته مهم در این میان امکان تعامل با سرمایه گذارها و همچنین برندهای همکار با استفاده از تکنیک های بازاریابی است بنابراین عرصه بازاریابی فقط محدود به تعامل برندها با مشتریان‎ شان نیست. در ادامه برخی از اصول و نکات مهم در زمینه بازاریابی به صورت بسیار سریع مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.

توصیه های کوتاه بازاریابی بهتر

چرا بازاریابی آنلاین مهم است؟

بسیاری از مردم ادعای آگاهی دقیق نسبت به دلایل اهمیت بازاریابی آنلاین را دارند. نکته مهم در این میان ضرورت بازشناسی دلایل اهمیت این امر است. بسیاری از بازاریاب‎ ها و برندها نسبت به عرصه بازاریابی آگاهی محدودی دارند. کمک به جلب نظر مشتریان فقط بخشی از کارایی بازاریابی در عصر کنونی است. امروزه برندها از بازاریابی برای تاثیرگذاری بر روی سرمایه ‎گذارها و به معنای دقیق ‎تر جذب سرمایه نیز استفاده می ‎کنند. با این حساب اگر یک برند همچنان به شیوه‎ های سنتی برای بازاریابی اتکا داشته باشد، تا حد زیادی از رقبایش عقب خواهد افتاد.

مطلب مرتبط: بازاریابی بهتر با تحلیل عملکرد رقبا

امروزه ارتباطات در عرصه کسب و کار حرف اول را می ‎زند. برندهای دارای ارتباطات گسترده توانایی تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف به صورت کاربردی را دارند. همچنین در زمینه تعامل با برندهای همکار نیز این امر اهمیت بالایی دارد. بازاریابی به صورت تاثیرگذاری دارای اهمیت بسیار زیادی است. این امر دامنه ارتباطات برند را به طور قابل ملاحظه ‎ای افزایش می ‎دهد. امروزه برندها نیاز بسیار زیادی برای تعامل با هم دارند. استفاده از تکنیک‎ های بازاریابی آنلاین بخش قابل توجهی از نیازهای هر کسب و کار را رفع خواهد کرد.

کارآفرینان نیز امکان استفاده از مزیت ‎های بازاریابی آنلاین را دارند. بسیاری از کارآفرینان در جست ‎وجوی موقعیت کاری مناسب هستند. این امر در صورت تلاش برای بازاریابی فردی نتیجه بهتری را به همراه خواهد داشت. کارمندان شرکت ‎های بزرگ همیشه توانایی بالایی در بازاریابی برای مهارت ‎های ‎شان دارند. درست به همین خاطر همیشه از موقعیت‎ شان در شرکت‎ ها رضایتمند هستند.

چگونه فرآیند بازاریابی آنلاین را شروع کنیم؟

شروع فرآیند بازاریابی آنلاین اهمیت بسیار زیادی دارد. فعالیت در یک حوزه همیشه با شروع‎ اش سنجیده می ‎شود. اگر یک کارآفرین یا کسب و کار در شروع یک فرآیند مشکل داشته باشد، برای همیشه درگیر اعتبار اندک و عدم اعتماد مخاطب هدف خواهد بود. در ادامه برخی از گام‎ های اساسی در این حوزه را مورد ارزیابی دقیق قرار می‎ دهیم.

استفاده از لینکدین

امروزه استفاده از لینکدین رواج بسیار زیادی در میان برندها دارد. بسیاری از برندها و کارآفرینان برای همکاری متقابل در این پلتفرم بزرگ حضور دارند. اگر شما نیز در جست ‎وجوی کار هستید، باید حساب ویژه ‎ای بر روی لینکدین نمایید. شاید این امر در ابتدا بسیار ساده‎ انگارانه به نظر برسد، اما تاثیرگذاری بسیار بالایی برای کسب و کارها به همراه دارد. هرچه توانایی یک کسب و کار برای حضور بهتر در لینکدین افزایش یابد، علاوه بر امکان استخدام کارمندان مناسب، شانس بالاتری برای جذب سرمایه نیز خواهد داشت. امروزه بسیاری از برندها با حضور در لینکدین اقدام به جذب سرمایه می ‎کنند.

استفاده از شبکه ‎های اجتماعی عادی

بدون تردید شبکه ‎های اجتماعی بسیار زیادی در دسترس برندها قرار دارد. لینکدین به عنوان یک شبکه اجتماعی حرفه‎ ای و مخصوص کسب و کارها شناخته می ‎شود. حضور در لینکدین نباید موجب بی ‎توجهی به دیگر شبکه‎ های اجتماعی شود. بازاریابی عمومی برای مشتریان در شبکه ‎های اجتماعی محبوب مانند اینستاگرام بخشی از فرآیند تعامل با مخاطب هدف را شکل می ‎دهد. در این میان داشتن برنامه ‎ای مشخص برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف ضرورت دارد.

بسیاری از برندها هیچ برنامه ‎ای برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف ندارند. همین امر مشکلات بسیار زیادی برای آنها به ارمغان می ‎آورد.

مطلب مرتبط: برترین توصیه های بازاریابی شبکه های اجتماعی

حفط ارتباطات با مخاطب هدف

مخاطب هدف بازاریابی هر برند متفاوت است. نکته مهم در این میان تلاش برای حفظ ارتباط با مخاطب هدف علی رغم تمام تغییرات و دشواری ‎های این عرصه است. اگر یک برند در تعامل با مخاطب هدف تداوم لازم را نشان ندهد، به سرعت با مشکلات عمیقی مواجه خواهد شد بنابراین برای حفظ تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف باید نسبت به این نکته توجه ویژه‎ ای داشت.

برچسب ها : بازاریابی و فروش
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/cPDamV3A
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
شماره 2847 روزنامه فرصت امروز صفر تا صد طراحی خبرنامه برای برند تغییر استانداردهای سوخت آمریکا؛ آیا واقعاً به نفع خودروساز و مصرف کننده است؟ قیمت طلا و سکه در آخرین معاملات بازار / ۲۹ آذر ۱۴۰۴ دیجئو دارایی کلیدی شرق آفریقا را می فروشد؛ تمرکز بر ترازنامه و «خروج انتخابی»  «Nothing» با سرمایه گذاری مردمی ۸ میلیون دلار گرفت؛ رشد برند با جامعه، نه فقط VC بانک مرکزی روسیه نرخ را ۱۶٪ کرد؛ پیامش برای کسب وکارها: «پول هنوز گران است»  ترامپ مدیا با شرکت فیوژن ادغام می شود؛ وقتی «روایت» جای «تناسب کسب وکار» را می گیرد قیمت دلار امروز بازار آزاد شنبه ۲۹ آذر در کانال ۱۳1 هزار تومان تزریق هوش هیجانی به فرهنگ سازمان قیمت طلا و سکه امروز شنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۴ ویزا و مسترکارت ۱۶۷.۵ میلیون دلار برای پرونده کارمزد ATM پرداخت می کنند شاخص کل بازار بورس به دنبال فتح کانال 4 میلیون واحد برنامه ریزی هوش مصنوعی در ایران؛ چگونه در شرایط تحریم تصمیم درست بگیریم؟ قیمت خودرو های پر تیراژ داخلی در اولین روز هفته شنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۴
محبوب ترین ها
وبگردی
خرید PS5خرید سی پی کالاف دیوتی موبایلاکستریم VXخرید از چینچوب پلاستماشین ظرفشویی بوشکامیونت فورسخرید بلیط هواپیماخرید جم فری فایرهارد باکسخرید تاج گل ارزانسرور مجازیبیمه شک دار نگیر!نرم افزار بهای تمام شده شُماران سیستمنرم افزار cmmsآزمون آنلاینپت شاپ آنلاینکمپرسور اسکروقرص لاغریاستند خیریهحرف تو: مرجع مقایسه برند و بررسی کسب کارهاکاپشن مردانهکوچینگ چیست
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه