دوشنبه, ۲۳ فروردین(۱) ۱۴۰۰ / Mon, 12 Apr(4) 2021 /
           
فرصت امروز

خرده فروشی اسپروت در طول سه ماهه پایانی سال 2020 رشد قابل ملاحظه ای در زمینه فروش آنلاین تجربه کرده است. این امر برای کسب و کاری سنتی که به طور معمول علاقه ای برای حضور در عرصه دیجیتال نشان نمی دهد، موفقیت عجیبی محسوب می شود. کمتر کارشناس بازاریابی و فروشی انتظار مشاهده نام اسپروت در میان برندهای موفق در زمینه فروش آنلاین را داشت، با این حال استفاده از استراتژی های فروش آنلاین در طول دوران کرونایی از سوی این برند نیز دنبال شده است.

براساس گزارش رسمی اسپروت میزان فروش آنلاین این برند در سه ماهه پایانی سال 2020 به میزان 300 درصد افزایش یافته است. این امر در آینده سرمایه گذاری هرچه بیشتر اسپروت در حوزه بازاریابی و فروش آنلاین را به همراه خواهد داشت. 

منبع : grocerydive
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/8P4pHjTI
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
با ما در ارتباط باشید

شبکه های اجتماعی
           
كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1399/2020
بازگشت به بالای صفحه