خرده فروشی اسپروت در طول سه ماهه پایانی سال 2020 رشد قابل ملاحظه ای در زمینه فروش آنلاین تجربه کرده است. این امر برای کسب و کاری سنتی که به طور معمول علاقه ای برای حضور در عرصه دیجیتال نشان نمی دهد، موفقیت عجیبی محسوب می شود. کمتر کارشناس بازاریابی و فروشی انتظار مشاهده نام اسپروت در میان برندهای موفق در زمینه فروش آنلاین را داشت، با این حال استفاده از استراتژی های فروش آنلاین در طول دوران کرونایی از سوی این برند نیز دنبال شده است.
براساس گزارش رسمی اسپروت میزان فروش آنلاین این برند در سه ماهه پایانی سال 2020 به میزان 300 درصد افزایش یافته است. این امر در آینده سرمایه گذاری هرچه بیشتر اسپروت در حوزه بازاریابی و فروش آنلاین را به همراه خواهد داشت.