دوشنبه, ۱۷ شهریور(۶) ۱۴۰۴ / Mon, 8 Sep(9) 2025 /
           
فرصت امروز

بازاریابی مکانی

9 سال پیش ( 1394/10/12 )
 

آیا می‌دانستید بازاریابی مکانی شاید یکی از بخش‌های بازاریابی عمومی باشد که بیشتر مورد توجه قرار گرفته است؟ بازاریابی برای یک مکان می‌تواند به دلایل مختلفی انجام گیرد: برای جذب سرمایه‌گذاران خارجی، برای جذب نوع مشخصی از جهانگردی یا برای ارتقای شهرت شهر از طریق روش‌های مختلف که تاکنون محرک‌های مختلفی برای این منظور به کار گرفته شده‌اند.

معروف‌ترین آنها لوگوی «I love NY» مربوط به شهر نیویورک است. در اواخر دهه 70 میلادی شهر نیویورک در تنگنای مالی قرار داشت و وضعیت صنعت گردشگری ضرر خالص 16 بیلیون دلاری را نشان می‌داد. به دنبال این بررسی، فعالیت‌های بازاریابی گسترده‌ای برای یافتن یک شعار و لوگو آغاز شد. این تلاش‌ها در سال 1977 با شعاری که به سرعت روی تمامی کالاها از برچسب‌های ضربه گیر تا فنجان‌های قهوه ظاهر شد، آغاز شد که تا به امروز شناخته شده‌ترین شعار بعد از سیب بزرگ است.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/J7rRQmpW
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
تولید کننده پالت پلاستیکیirspeedyیاراپلاس پلتفرم تبلیغات در تلگرام و اینستاگراممشاور مالیاتیخرید PS5خرید سی پی کالاف دیوتی موبایلاکستریم VXخرید از چینچوب پلاستماشین ظرفشویی بوشکامیونت فورسموزبلاگخرید بلیط هواپیماخرید جم فری فایرهارد باکسقرص تنوییدتور ترکیهتور تایلند ؛ سفر رویایی به سرزمین لبخندهاسایت معتبر خرید طلاکابینت و کمد دیواری اقساطی
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه