سه شنبه, ۱۰ تیر(۴) ۱۴۰۴ / Tue, 1 Jul(7) 2025 /
           
فرصت امروز

نظرسنجی صورت گرفته از مشتریان نشان می دهد، درصد بالایی از مشتریان بانک سامان فرآیند ثبت شکایت یا انتقاد خود را ازطریق درگاه های الکترونیکی انجام می دهند.

به گزارش اداره روابط عمومی بانک سامان، براساس برنامه ریزی دو سال اخیر تلاش شده است برای جلوگیری از اتلاف زمان مشتریان در روند دریافت، رسیدگی و پاسخگویی به شکایت ها و انتقادهای مشتریان، این فرآیند به صورت کامل الکترونیکی شود و بر همین اساس در آخرین نظرسنجی از میان مشتریان، بیش از  49 درصد از مشتریان شکایت های خود را ازطریق درگاه های الکترونیکی به بانک اعلام می کنند.

بر اساس این گزارش، بیش از 85 درصد شرکت کنندگان در این نظرسنجی از سرعت در روند اعلام شکایت خود اعلام رضایت کرده اند. حدود 83 درصد از نحوه برخورد کارشناسان اداره رسیدگی به صدای مشتریان و 67 درصد از زمان کوتاه رسیدگی به مشکلات اعلام رضایت کرده اند.

این گزارش حاکی است، درحال حاضر اداره رسیدگی به صدای مشتریان از طریق کانال های مختلفی همچون وب سایت بانک، مرکز سامان ارتباط، ایمیل و فکس اقدام به ثبت و پیگیری شکایت های مشتریان می کند. پس از شکایت مشتری، پیامکی حاوی یک شماره پیگیری برای وی ارسال می شود و در طی مراحل رسیدگی می تواند با ورود به وب سایت بانک و وارد کردن این شماره، از آخرین وضعیت رسیدگی آگاهی یابد و پاسخ خود را دریافت کند.

گفتنی است، فرآیند رسیدگی به شکایت های مشتریان بانک سامان اوایل سال جاری موفق به دریافت گواهینامه ایزو 10002:2014 شده است.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/iBPZuV18
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
تولید کننده پالت پلاستیکیirspeedyیاراپلاس پلتفرم تبلیغات در تلگرام و اینستاگرامضد یخ پارس سهندمشاور مالیاتیخرید PS5خرید سی پی کالاف دیوتی موبایلاکستریم VXخرید از چینچوب پلاستماشین ظرفشویی بوشقیمت طلای آبشدهکامیونت فورسموزبلاگقرص لاغریقیمت امروز لوله گلخانهخرید بلیط هواپیماخرید جم فری فایرخرید سی پی
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه