سه شنبه, ۲۵ شهریور(۶) ۱۴۰۴ / Tue, 16 Sep(9) 2025 /
           
فرصت امروز

اگر شما هم جزو آن دسته از کاربرانی هستید که هر ماه به ابزار موبایلی فیس‌بوک و یوتیوب سر می‏زنید، تنها نیستید، زیرا میزان محبوبیت سرویس‏های مذکور به قدری است که ابزارهای موبایلی آنها در سال ۲۰۱۵ میلادی بیشترین تعداد بارگذاری را داشته‏اند. به گزارش رایورز، فیس‌بوک موفق شد عنوان محبوب‏ترین ابزار موبایلی در سال ۲۰۱۵ میلادی را به خود اختصاص دهد و این طور که مرکز تحقیقاتی Nielsen اعلام کرده است، هر ماه این ابزار بیش از ۱۲۶ میلیون کاربر آمریکایی دارد.

در این میان مجموع ابزارهای کاربردی گوگل شامل YouTube، Maps و Gmail هم توانستند نام خود را در جمع ۱۰ ابزار برتر سال ۲۰۱۵ قرار دهند. سایت ویدئویی یوتیوب که یکی از زیرمجموعه‏های گوگل محسوب می‌شود، به‌عنوان دومین ابزار موبایلی محبوب سال انتخاب شد و تعداد کاربران فعال ماهانه آن ۹۷ میلیون نفر گزارش شد. ابزار ارتباطی فیس‌بوک موسوم به Messenger هم در جمع ۱۰ ابزار برتر سال بود و توانست با ۹۶ میلیون کاربر در ماه نسبت به سال گذشته رشد ۳۱ درصدی را تجربه کند.

شبکه اجتماعی اینستاگرام به‌عنوان یکی دیگر از زیرمجموعه‏های فیس‌بوک هم با ۵۵میلیون کاربر فعال ماهانه در رتبه هشتم لیست محبوب‏ترین ابزارهای موبایلی سال قرار گرفت. در مجموع می‏توان گفت دو شرکت فیس‌بوک و گوگل موفق شدند محبوب‏ترین ابزارهای موبایلی یک‌سال گذشته را در اختیار بگیرند که البته دو ابزار اپل هم رتبه‏های آخر لیست ۱۰ ابزار برتر سال را به خود اختصاص دادند.

برچسب ها : بازاریابی و فروش
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/WCPXSKMl
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
تولید کننده پالت پلاستیکیirspeedyیاراپلاس پلتفرم تبلیغات در تلگرام و اینستاگراممشاور مالیاتیخرید PS5خرید سی پی کالاف دیوتی موبایلاکستریم VXخرید از چینچوب پلاستماشین ظرفشویی بوشکامیونت فورسموزبلاگخرید بلیط هواپیماخرید جم فری فایرهارد باکسقرص تنوییدتور ترکیهتور تایلند ؛ سفر رویایی به سرزمین لبخندهاسایت معتبر خرید طلاکابینت و کمد دیواری اقساطی
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه