سخنگوی شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه تخریب طبقه هفتم پاساژ علا‌ء الدین قانونی و براساس آرای کمیسیون ماده 100 بوده است، اظهار کرد: رأی این کمیسیون نیز توسط دیوان عدالت اداری تایید شده بود و تخریب طبقه هفتم این پاساژ روال قانونی خود را طی کرده است. 

وی در ادامه با رد هرگونه رایزنی از سوی مالکان مغازه‌های تخریب شده طبقه هفتم پاساژ علاءالدین در خصوص دریافت پروانه و پایان کار گفت: تخریب این پاساژ کار بسیار پسندیده‌ای بود که توسط مدیریت شهری انجام شد و خوشحال هستیم که شهرداری گلایه‌های شورا را به بی‌پاسخ نگذاشت و در نهایت به این موضوع ورود پیدا کرد. سخنگوی شورای شهر تهران اظهار امیدواری کرد: شهرداری تهران در سایر تخلفات همانند پاساژ علاءالدین ورود پیدا کند.