پنجشنبه, ۲۰ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Thu, 9 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

شركت پپسی تمامی وقت و انرژی خود را صرف فرمول‌نویسی تازه پپسی رژیمی برای دست كشیدن از آسپارتام می‌كند. این تغییر حتی در قالب طراحی قوطی‌های جدید خود را نشان می‌دهد كه عبارت «حالا عاری از هرگونه اسپارتام» روی آنها نقش بسته است. در ادامه، متناسب با تلاش هیل ماری برای برعكس كردن روند افت 5.2‌درصدی میزان فروش در سال گذشته، پپسی رژیمی از بزرگ‌ترین صحنه خود - اسپانسری لیگ ملی فوتبال آمریكا- به منظور عرضه نوشابه‌ای با فرمول جدید استفاده می‌كند.

به گفته ست كافمن، معاون ارشد شركت پپسی در آمریكای شمالی، این شركت قصد به‌كارگیری یكی از بزرگ‌ترین مشاركت‌ها با یكی از بزرگ‌ترین بخش‌های داغ خبری را دارد بنابراین یك آگهی تبلیغاتی در فروشگاه‌ها و كانال‌های دیجیتال با نمایش یكی از مسابقات لیگ ملی فوتبال آمریكا (NFL) در قالب یك شعار، پپسی رژیمی را به این شكل توصیف می‌كند: «جذاب و شاداب كننده؛ حالا عاری از هر گونه آسپارتام»

شركت پپسی هیچ طرح سریعی را برای تبلیغ نسخه جدید پپسی رژیمی به شكل آگهی تلویزیونی در نظر ندارد. این اقدام با آخرین نمونه تغییر فرمول پپسی رژیمی در سال 2013 فاصله زمانی دارد. در آن هنگام با تركیب پتاسیم آسه سولفام «Ace-K» و آسپارتام، روند استفاده منحصر به فرد از آن از سال 1983 تا آن زمان متوقف شد. بازیگر كلمبیایی-آمریكایی، سوفیا ورگارا در كمپین عرضه این محصول شامل آگهی تبلیغاتی «Love Every Sip» (عاشق هر جرعه شوید) درخشید.

در این هفته پپسی به سرعت با ارائه یك پیشنهاد بلندپروازانه برای معكوس كردن روند كاهش میزان فروش، به ارسال پپسی رژیمی با فرمول جدید، شیرین شده با سوكرالوز (با نام مستعار اسپلندا) و Ace-K می‌پردازد. برخی دانشمندان آن را یكی از بزرگ‌ترین قمار‌ها در صنعت نوشابه از زمان شكست كوكاكولا با Coke جدید در سال 1985 میلادی می‌خوانند.
پپسی می‌گوید: «انجام این كار زمان زیادی برد اما ما از پس آن برآمدیم.» نوشابه جدید پپسی ضمن حفظ طعم سبك، جذاب و تازه كننده پپسی رژیمی سنتی، كمی ملایم‌تر نیز هست. در كنار آن پپسی رژیمی كلاسیك نیز کماکان به طور آنلاین در دسترس خواهد بود. در سایه چالش منحصر به فرد پپسی، این سازنده نوشابه به برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی كمپین‌های سمپلینگ «تهاجمی» در فروشگاه‌های سرتاسر ایالات متحده آمریكا می‌پردازد.

شركت‌های پپسی و كوكاكولا نتوانستند با آسپارتام آرامش را برای مصرف‌كنندگان آمریكایی به ارمغان بیاورند. حتی تاكید‌های مكرر اداره غذا و دارو روی عدم مشاهده هر نوع آثار بیماری در میان مصرف‌كنندگان نیز فایده‌ای نداشت. Diet Coke كه سهم آن از بازار دو برابر پپسی رژیمی بود نیز حتی بیشتر از پپسی رژیمی متحمل شكست شد. اما فراتر از نگرانی‌های بهداشتی درباره آسپارتام نكته مهم این است كه آمریكایی‌ها به طور فزاینده‌ای به‌ظاهر از وجود هرگونه افزودنی غیر‌طبیعی در محصولات مختلف خسته شده‌اند.

امید می‌رود كه استقبال بیشتری از سوی مصرف‌كننده برای سوكرالوز صورت بگیرد. این شیرین‌كننده مصنوعی تحت نام برند Splenda توسط تولید كننده‌ای به اسم Tate & Lyle فروخته می‌شود و البته یك شیرین‌كننده طبیعی (و نه Ace-K) نیست. شركت پپسی و دیگر شركت‌های تولید‌كننده نوشیدنی‌های غیر‌الكلی در زمینه استفاده از دیگر شیرین‌كننده طبیعی محبوب، stevia، با مشكل مواجه شده‌اند كه البته دلیل آن طعم قوی آن در دهان است كه تا مدت‌ها باقی می‌ماند. با بروز كوهی از نگرانی‌ها درباره ظهور شیرین‌كننده‌های مصنوعی، امروزه برنده آشكار این بازی نیشكر است كه به طور روز افزونی در ذهن نوشابه‌های غیر‌الكلی به‌عنوان یك برند صنعتی و دست‌ساز شناخته می‌شود بنابراین اقدام اخیر در زمینه ارائه پپسی رژیمی می‌تواند از هر دو جهت بزرگ باشد.

منبع : brandchannel
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/LbTq3Xh8
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبول
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه