جمعه, ۳۱ فروردین(۱) ۱۴۰۳ / Fri, 19 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

آیا می دانید که چه تعداد وب سایت  و فروشگاه های اینترنتی و آنلاین در جهان وجود دارد؟ براساس آمار ارائه شده از سوی موسسه تحقیقاتی Lemonstand رقمی در حدود 12 تا 24 میلیون فروشگاه آنلاین در سراسر جهان وجود دارد که روزانه براین تعداد افزوده می شود.

حتما ببینید: ارزش آفرینی با کلمات حرفه ما است.

به همین دلیل ممکن است شما به عنوان یک کارآفرین در حوزه تجارت الکترونیک در راه اندازی کسب و کار خود و شناساندن کسب و کارتان به جمعیت هدف دچار مشکلات متعددی شده آن هم درشرایطی که به خوبی می دانید تعداد بسیار زیادی از دیگر برندها وجود دارند که در حال رقابت با شما به منظور جلب توجه کاربران و کسب سهم بیشتری از بازار فعالیت می کنند. در این میان فرمول جادویی و محرمانه برای موفقیت در جلب نظر مشتریان چیست؟ به این موضوع بیندیشید.

پاسخ این سوال در مراجعه شما به ظرفیت ها و توانمندی های اجتماعی مردم است. شما می توانید با استفاده از محتواهای تولید شده توسط مخاطبان و مشتریان خود میزان فروش تان را به شکل قابل توجهی افزایش داده و بخش بزرگی از بازار را به تصرف خود درآورید.

سوالی که در اینجا مطرح می شود این است که تعریف دقیق محتوای تولید شده توسط کاربران چیست؟ پاسخی که کارشناسان و تحلیلگران اقتصادی به این سوال داده اند شامل محتواهای اصلی و رایگانی است که توسط کاربران، مخاطبان و هواداران یک برند تجاری تولید شده و در فضای آنلاین به اشتراک می گذارند. این محتواها می توانند در قالب توصیفات، تصاویر، نظرات، استاتوس فیس بوک و توییت های منتشر شده در شبکه توییتر تولید شده و در اینترنت به اشتراک گذاشته شوند.

اهمیت محتوای تولید شده توسط کاربران برای شما چیست؟ این موضوع چگونه می تواند به شما درمسیر رسیدن به اهداف تجاری تان کمک کند؟ در ادامه به این سوالات و اینکه چرا باید به محتواهای تولید شده توسط کاربران اهمیت داد و از آن استفاده کرد، می پردازیم.

مطالعات صورت گرفته نشان می دهد که 92 درصد از خریداران آنلاین به توصیه های دیگران برای خرید کردن گوش فرا داده و اهمیت می دهند. به عنوان یک کارآفرین شما می توانید زمان و پول زیادی را برای تهیه وتولید آگهی های تبلیغاتی متنی و ویدئویی صرف کنید تا بیش از سایر برندها مردم را به خرید کالاها و خدمات تان تشویق کنید.

با این حال مطالب تولید شده توسط سایر کاربران درباره محصولات شما نظیر نقدهایی که در کامنت های شان منتشر می کنند در مقایسه با تبلیغات ویدئویی و متنی از اثرگذاری بسیاری زیادی برخوردار است، چرا که توسط کاربران واقعی نوشته شده و حاصل تجربه آنها از تعامل و معامله با کسب و کار شما است.

محتوای تولید شده توسط کاربران از قدرت بسیار زیادی برخوردار است. این محتواها به برندهای مختلف کمک می کند تا بیش از هر زمان دیگری در راستای جلب اعتماد مخاطبان و مشتریان شان موفق عمل کنند.

در پایان سوالی دیگر در رابطه با محتوای تولید شده توسط کاربران و اهمیت آن مطرح می کنیم. آخرین باری که در اینترنت بدون توجه به نظر و نقدهای منتشر شده توسط سایر کاربران خرید کرده اید چه زمانی بوده است؟

اگر بدنبال تیم برای تولید محتوا هستید اینجا را کلیک کنید. تیم تخصصی روزنامه فرصت امروز در خدمت شماست

همه مطالب سایت درباره بازاریابی محتوا

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/2UHyloV4
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاردستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرام
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه