جمعه, ۳۱ فروردین(۱) ۱۴۰۳ / Fri, 19 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

در مطالعه ای که در تحقیقات ROI به انجام رسیده است، 59درصد پاسخ دهندگان گفته اند که لینکدین مهم ترین شبکه اجتماعی است. یکی از ابزارهای مهمی که این خدمت در اختیارمان می گذارد، ابزار برندینگ کسب وکارتان است چراکه مملو از ویژگی هایی ا ست که نه تنها به شما کمک می کند خودتان را برجسته کنید، بلکه به شما کمک می کند کارتان را بهتر انجام دهید. درگزارش زیر دلایلی برای این کار وجود دارد که ارائه می شود.

خودتان را نشان دهید

در حقیقت، این شبکه یک شبکه حرفه ای پیشرفته با بالای 400 میلیون عضو است که روز به روز نیز در حال رشد است. این شبکه به شما فرصتی برای دسترسی به اطلاعات دیگر کاربران و همچنین نشان دادن خود می دهد تا شما و دیگر مردم سراسر دنیا به یکدیگر در راه رسیدن به موفقیت کمک کنید.

پروفایل لینکدین به شما کمک می کند تا داستان یک فرد حرفه ای را به تمام کاربران چه در حوزه خود  و چه دیگر حوزه های مرتبط نشان دهید. امروزه افراد زیادی به لینکدین مراجعه می کنند تا اطلاعات زیادی درباره پتانسیل های کسب وکاری به دست آورند.

تخصص تان را بیان کنید

شما می توانید با استفاده از پروفایل کاربری تان خود را به عنوان یک متخصص معرفی کرده و فرصت هایی را برای ایجاد روابط کسب وکاری جدید روی آنها بگشایید. در گام اول بهتر است که مخاطب خود را بشناسید. روشی که شما داستان تان را برای مخاطبان شرح می دهید، به چگونگی نگرش افرادی بستگی دارد که درصدد جذب آنها هستید.

این افراد می توانند مشتریان بالقوه، همکاران تجاری جدید، کاندیداهای شغلی یا دیگر افرادی باشند که برای کسب و کار شما مفیدند. بنابراین از مخاطب خود آگاهی پیدا کرده تا بتوانید به خوبی با آنها ارتباط برقرار کنید.

در کنار عکس هایی که می گذارید، باید عنوانی مناسب نیز برای خود انتخاب کنید. از کلماتی استفاده کنید تا به طور مستقیم شما را هدف قرار داده و بهترین عبارات ممکن برای یافتن شما در این شبکه اجتماعی باشند. تیترها بهترین کلید برای جست وجوی افراد و یافتن شما هستند پس مهم ترین تیترها را برای موضوعات خود بزنید تا دیگران بتوانند شما را در لینکدین بیابند.

مهم ترین تیتر البته لزوما به عنوان پرجست وجوترین تیتر نیست. در واقع شما باید تیتری مرتبط و در عین حال جذاب انتخاب کنید تا کسانی که در زمینه کاری شما فعالیت دارند یا علاقه مند به خرید برند شما هستند به آن مراجعه کنند. پس از آن داستان کسب وکار خود را بگویید. به طور خلاصه از تخصص ها و مهارت هایی که دارید پرده بردارید. تجارب تان را در حوزه خود بیان و موضوعات دیگری را که دانستن آنها برای شرکای آتی یا سازمان ها مهم است درج کنید.

مطمئن شوید که این بیوگرافی شامل کلماتی باشد که مهارت های شما را برجسته ساخته و در نتایج جست وجوی گوگل، این مهارت ها را به خوبی به دیگران نشان دهد. در نوشتن شرح حال خود مثال های واضح بیاورید. هیچ چیز بهتر از مثال های جزئی و غنی پتانسیل برای برقراری ارتباط ندارد.

کارهای قبلی خود مانند پست وبلاگ ها، ارائه ها، تصاویر و وب سایت ها را در پروفایل خود لینک دهید و به مخاطبان خود دلیلی برای ارتباط با خودتان ارائه دهید. پروفایل لینکدین شما موجب ایجاد روابط با همتایان شما خواهد شد.

مطمئن شوید که کاربران آن را می بینند.

آدرس پروفایل خود را سفارشی و عمومی کنید تا شانس حضور در نتایج جست وجو و یافتن توسط دیگران را ساده سازید.

نخستین باشید

هنگامی که فرد شما یا کسب وکارتان را در گوگل جست وجو می کند بعد از نشان دادن سایت شرکت، پروفایل لینکدین شما نخستین چیزی است که در نتایج جست وجو ظاهر می شود.

این ابزاری کلیدی برای تحت تأثیرگذاری افرادی است که خواهان دانستن درباره شما و برقراری ارتباط هستند. از آنجایی که دوسوم کلیک ها در جست وجو به سه نتیجه اول اختصاص دارد،

لینکدین می تواند مکانی باشد که افراد در آنجا درباره شما اطلاعات زیادی را به دست می آورند.

در تماس بودن

در دنیایی که حفظ ارتباطات سخت و سخت تر می شود، لینکدین بهترین روشی است که از طریق آن می توانید با دیگران در تماس بمانید. هنگامی که همکاران قبلی شما شرکت شان را تغییر می دهند، نیاز نیست نگران پیدا کردن آدرس ایمیل جدید آنها در شرکت مذکور باشید. شما می توانید همه روابط حرفه ای را با در تماس بودن در لینکدین حفظ کنید.

برقراری ارتباط

لینکی که از جانب لینکدین برای شما فراهم می شود، می تواند کاربران را به وب سایت یا دیگر سایت های مهم موجود در صفحه شما هدایت کند. (لینکدین به شما اجازه می دهد که چند لینک را در صفحه خود قرار دهید).

این شبکه اجتماعی کمک می کند که لینک سایت شما در نظر گوگل ارزشمندتر و نزد افرادی که محصول یا خدمت شما را جست وجو می کنند مشهودتر باشد. ترافیک بیشتر در سایت شما موجب بالا رفتن رنک سایت می شود. لینک هایی که در وب سایت شما موجود است نیز هنگامی که در لینکدین قرار گیرد بیشتر دارای ارزش می شود.

فراگیر بودن

این شبکه به مثابه فروشگاهی برای مدیریت کاربران شماست. از این طریق می توانید مخاطبان خود را با استفاده از هشتگ هایی دنبال کنید. تنها کافی است که آنها اکانت جی میل یا آیفون داشته باشند تا همه شبکه حرفه ای تان را یکجا گرد هم آورید. همچنین برقراری ارتباط با افرادی که تعداد دوستان زیادی دارند باعث وسیع تر شدن ارتباطات شما و ایجاد ارتباطات مؤثرتر برای شما می شود.

دیگران در مورد شما صحبت می کنند

برندینگ شخصی همه آن چیزی نیست که می توانید به دیگران در مورد توانایی های خود بگویید. آن به شما کمک می کند هنگامی که به کمک شخص دیگری نیاز دارید به راحتی او را پیدا کنید. دو روش در لینکدین وجود دارد که به شما اجازه می دهد خود را معتبر سازید: تأیید و توصیه.

این ویژگی ها، شما را نزد افرادی که در حال چک کردن پروفایل شما هستند معتبر می سازد. تنها باید مطمئن شوید تأیید کافی برای مهارت های کلیدی را داشته و از جانب دوستان و همکاران در حوزه و صنعت خود به دیگران پیشنهاد می شوید.

موجود بودن همیشگی

این شبکه اجتماعی ورژن جدیدی از اپلیکیشن خود را نیز راه اندازی کرده تا دسترسی کاربران به آن در همه جا آسان باشد. حتی هنگامی که در سفر بوده و فرصتی برای چک کردن پروفایل خود دارید می توانید با استفاده از این اپلیکیشن آنلاین شده و به صحبت با مخاطبان خود بپردازید و روابط تان را به روز نگه دارید.

وقتی فردی درخواست برقراری ارتباط با شما را قبول کرد، منتظر نشوید تا او برای شما پیام بفرستد. معمولا اگر ارسال درخواست برقراری ارتباط از جانب شما باشد، مشتری منتظر است تا نخستین پیام نیز از جانب شما باشد. می توانید پیامی برای او بفرستید و از او برای برقراری نخستین تماس یا تنظیم نخستین جلسه برای بحث در مورد فرصت های احتمالی دعوت کنید.

تمرکز بر کسب وکار

شبکه های اجتماعی زیادی وجود دارند که می توانید در آنها عکس خانوادگی پست کنید و خاطرات تان را به اشتراک بگذارید، اما لینکدین یکی از شبکه هایی است که به طور تخصصی برای کسب و کارها و معرفی خود طراحی شده است. لینکدین شما را قادر می سازید که به پیج افراد مشهور حوزه خود نیز دسترسی داشته و با آخرین تفکرات آنها آشنا شوید.

افرادی که با آنها در گروه ها آشنا می شوید می توانند به رشد و یادگیری شما کمک کنند. می توانید با پرسش و پاسخ از یکدیگر تجربه کسب کرده و نوآوری ایجاد کنید. همچنین می توانید مربی و مدیران برتر از خود، کارمندان با استعداد و افرادی برای رهبری تیم خود پیدا کنید، حتی اگر در خارج از حیطه کسب وکار شما باشند.

ارتباط با نویسنده: hoda.rezaeii@yahoo.com

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/kzIs6Ht0
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاردستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرام
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه