پنجشنبه, ۳۰ فروردین(۱) ۱۴۰۳ / Thu, 18 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

کافه های محبوب شیراز

5 سال پیش ( 1397/8/12 )
 

کافه فردوسی

کافه فردوسی یه مکان دنج و زیبا دقیقا در قلب شهر رویایی شیراز است. در این کافه میتونی انتظار غذاهای اصیل ایرانی رو داشته باشی. کافه ای فوق العاده آرام و دنج که منوی متنوعی از نوشیدنی ها رو داره. این کافه با دکوراسیون جذاب و معماری خاص تونسته پاتوق خیلی از کافه گرد ها باشه. راستی در این کافه میتونی به رایگان از اینترنت استفاده کنی!

آدرس: شیراز، خیابان فردوسی، پلاک ۱۹۴

کافه هدایت

کافه هدایت در شیراز جزو اون کافی شاپ های معروفیه که طرفدارای زیادی هم داره. این کافه یه محیط کوچیک با فضایی صمیمی داره. در منوی این کافه هم میتونی انواع غذاهای گیاهی و غذاهای ایرانی رو انتخاب کنی و سفارش بدی. این کافه چوبی زیبا هم مجهز به اینترنت رایگانه. یه جای دنج با محیطی دوستانه که میتونی یه عصر زیبا رو با دوستات در این کافه در تور شیراز بگذرونی. گفته میشه کافه هدایت از بهترین کافی شاپ های شیراز است.

آدرس: شیراز، بیست متری سینما سعدی، خیابان هدایت، نبش کوچه چهارم

کافی شاپ چیل

کافه چیل هم نزدیکی های کافه هدایت قرار داره. این کافه هم محبوبیت خاص خودش رو داره و یه کافه بزرگ با محیطی دوستانه است. تست کردن قهوه هاش توی یه فضای دلنشین جزو انتخاب های خوشمزه است! البته غذاهای لذیذی هم داره که میتونی برای سفارش از منوی متنوعش استفاده کنی. کافه چیل به عنوان یکی از شیک ترین و بهترین کافی شاپ های شیراز شناخته شده است.

آدرس: شیراز، بیست متری سینما سعدی، خیابان هدایت

کافی شاپ هتل ستارگان

کافی شاپ هتل ستارگان از اسمش هم مشخصه که یکی از مجموعه های هتل ستارگان است. این کافی شاپ یکی از زیباترین و مدرنترین کافی شاپ های شیراز است. این کافه پرسنل خوش برخورد و کاربلدی داره که خوراکی های خوش طعمی رو آماده میکنن. در این کافی شاپ بزرگ میتونی انواع نوشیدنی های سرد و گرم، انواع کیکهای ایرانی و خارجی، بستی مخصوص و انواع غذاهای سبک و فست فودی رو نوش جان کنی.در مورد تور ارزان شیراز در سایت سفر باتو بخوانید.

کافه رستوران نیایش

نشانی: سه راه نمازی، به سمت شاهچراغ، کوچه کلانتری عباشیه، بعد از بی بی دختران، کوچه شاهزاده جمالی، پلاک ۱۰

کافه رستوران نیایش در فضای آرام هتل بوتیک نیایش قرار دارد و در منوی آن نوشیدنی هایی مانند انواع دمنوش و قهوه در کنار غذاها سرو می شوند. همچنین غذاهای رستوران طعم غذاهای خانگی را داشته و با قیمت بسیار مناسبی به مشتریان عرضه می شوند.

کافه فروغ شیراز

“کافه فروغ” شیراز، جایی است برای اهالی شعر و ادبیات که محفل های شعر خوانی هم برگزار می کند. این کافه با وجود فضای کوچیک و دنجی که دارد ولی بسیار دلنشین است و محیطش آرامش بهشما می دهد . انواع عرقیجات و دم نوش های گیاهی و حتی غذاهایی مثل رست بیف و اسنک گوشت و اسفناج و… تو منوی این کافه می بینید که می توانید نوش جان کنید . در کل یک کافه دنج با قیمت خوب و محیط هنری می باشد .اطلاعت بیشتر درباره تور لحظه آخری شیراز را حتما ببینید.

اسکروچی ز نسپرسو بار

کافه اسکروچی شیراز در نزدیکی باغ ارم،حد فاصل چهارراه چنچنه و فلکه گاز واع شده است. این کافه با داشتن فضایی بسیار دنج با معماری متفاوت و سرو میان وعده های بسیار خوش طعم و نوشیدنی های گرم و سرد می تواند انتخاب خوبی باشد و لذت یک روز تفریحی را برای شما کامل کند.

آدرس: فارس ، شیراز ، بلوار جمهوری اسلامی ، خيابان جهاد سازندگي ، حدفاصل ٤راه چنچنه و فلكه گاز ، اسکروچی ز نسپرسو بار شیراز

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/FEAbSQzu
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاردستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورتقویم رومیزیقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرام
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه