شنبه, ۸ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Sat, 27 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

به گزارش فرصت امروز به نقل از اکو ایران ، برخلاف انتظار بسیاری از معامله گران، دلار به جای حرکت به سوی مرز 28 هزار تومانی، به سوی حمایت27 هزار و 500 تومانی رفت. این محدوده حمایتی برای اسکناس آمریکایی اهمیت زیادی دارد، چرا که از دست دادن آن می تواند زمینه ساز فروش بیشتر معامله گران و سودگیری گروهی از نوسان گیران شود. 

با این حال، تعدادی از معامله گران باور دارند که دلار در حال اصلاح قیمت و ایجاد آمادگی برای شکست مرز 28 هزار تومانی است. این دسته افت روز دوشنبه را چندان جدی نگرفته اند. از نگاه آن ها برخی از معامله گران از خرید جا مانده اند و قصد دارند از قیمت های پایین تر خریدهای خود را کلید بزنند. 

پیش بینی قیمت دلار در بازار 30 بهمن 1401

گفته می شد شماری از سکه بازان نیزدر روز دوشنبه تمایل به فروش دلار داشتند. این گروه در انتظار افت قیمت سکه بودند، ولی افزایش یکباره طلای جهانی موجب شد که فلز گران بهای در مسیر صعودی قرار بگیرد و این دسته از معامله گران برای کاهش ضرر خود در موقعیت فروش دلار قرار بگیرند. این گروه از فروشندگان با توجه به گذر از تسویه معاملات فردایی، احتمالا در بازار روز جاری حضور نخواهند داشت و فشار بر روی قیمت دلار از ناحیه بازار سکه کاهش خواهد یافت.

از نگاه تحلیل گران فنی در صورتی که دلار به سوی محدوده 27 هزار و 800 تومانی برگردد، انتظارات افزایشی تا حدی تقویت خواهند شد. در غیر این صورت حرکت نزولی یا باثبات اسکناس آمریکایی ادامه خواهد یافت. 

جدول کامل قیمت دلار و ارزهای معتبر

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/ShV0SNJK
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطی
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه