شنبه, ۱۵ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Sat, 4 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

کارشناس بازار جهانی و مدیر شرکت CPM اظهار کرد: رکود اقتصادی قرار است تا سال ۲۰۲۴ رخ دهد شرایط برای فلزات گرانبها و دلار آمریکا به گونه ای است که دلار آمریکا ارز ذخیره جهانی باقی می ماند.

به گزارش فرصت امروز به نقل از ایسنا، جف کریستین  معتقد است که رکود اقتصادی احتمالا تا سال ۲۰۲۴ رخ خواهد داد که بر بازار نقره تاثیر خواهد گذاشت. در شرایط رکود، استفاده صنعتی کمتری از این فلز مشاهده خواهید کرد اما این عامل در قیمت، اهمیت کمتری خواهد داشت و قیمت به دلیل تقاضای سرمایه گذاران به عنوان پناهگاه امن به شدت افزایش خواهد یافت.

پیش بینی رکود اقتصادی تا سال ۲۰۲۴ و تاثیر آن بر قیمت طلا

وقتی نوبت به تورم می رسد، کریستین خوش بین نیست که فدرال رزرو بتواند با افزایش نرخ های بهره، قیمت ها را کاهش دهد. او گفت: بسیاری از فشارهای تورمی از سمت عرضه می آیند و عرضه کمتر به تغییرات نرخ بهره واکنش نشان می دهد و این موارد با سیاست صفر کووید در چین، حمله روسیه به اوکراین و موارد دیگر ترکیب شده است.

کریستین علیرغم چشم انداز تیره تورم خود پیشنهاد کرد که دلار آمریکا نسبت به سایر ارزها به افزایش خود ادامه خواهد داد و پول زیادی به دلار آمریکا برای سرمایه گذاری در خزانه ها سرازیر می شود زیرا بازدهی بالاتری نسبت به رقبای خود دارند و این احتمالا ادامه خواهد داشت. بنابراین دلار تا حدودی به دلیل داشتن نرخ بهره بالاتر و به دلایل دیگر افزایش می یابد.

بر اساس گزارش کیتکو، کریستین معتقد است اگر دلار آمریکا افزایش یابد، قیمت طلا نیز افزایش خواهد یافت. او گفت: «طلا و دلار دو دارایی امنی هستند که مردم در مواقع بلاتکلیفی به سمت آنها می روند. او همچنین تردید دارد که چین یا سایر کشورها ارزهای دیجیتالی با پشتوانه طلا ایجاد کنند. او گفت: «دولت چین و بانک خلق چین هیچ علاقه ای به داشتن هر نوع تبدیل یوان به طلا ندارند زیرا این چیزی است که فرانسه را ویران، انگلیس را نابود کرد، و ایالات متحده را تحت تاثیر قرار داد.

جدول کامل قیمت طلا و سکه

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/Ak7KNoiR
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه