پنجشنبه, ۶ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Thu, 25 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

جزیره کیش، یکی از زیبا ترین و دیدنی ترین مکان های گردشگری ایران است. همچنین، کیش ، قدیمی ترین جزیره خلیج فارس است. شما می توانید از اجاره خودرو در این جزیره استفاده کنید.

همانطور که میدانید، کیش یکی از قدیمی ترین و زیباترین جزایر خلیج فارس است . نام قدیمی این جزیره، قیس می باشد. به دلیل استقبال بسیار زیاد مردم و گردشگران از این جزیره، کیش، سالانه میزبان گردشگران و توریست های زیادی است. علاوه بر این، جزیره کیش یک شهر مدرن و زیبا به حساب می آید که از سال های گذشته تا کنون، شاهد پیشرفت های روزافزون آن در زمینه های مختلف، هستیم. شما می توانید به راحتی از اجاره ماشین در کیش استفاده کنید و در هزینه های خود برای سفر به این جزیره دیدنی، صرفه جویی کنید.

برای اجاره ماشین در کیش چه مدارکی لازم است؟

شرایط و مدارک موردنیاز برای اجاره ماشین در کیش

برای استفاده از مزایای اجاره خودرو در کیش، ابتدا باید شرکت مناسب در زمینه رنت خودرو، پیدا کنید. پس از پیداکردن شرکت مناسب رنت ماشین، مدارک و شرایط اجاره ماشین در کیش را بررسی کرده و بعد از آن، برای رنت خودرو اقدام کنید.

یکی از بهترین شرکت ها در زمینه اجاره خودرو، رنت کنیم می باشد. شما می توانید به راحتی و با شرایط آسان، از کرایه خودرو در کیش بهره مند شده و از سفر خود لذت ببرید.

اجاره خودرو در کیش، به صورت بدون راننده می باشد. برای کرایه اتومبیل بدون راننده در کیش، شما نیازمند مدارک و شرایط می باشید. شرایط و مدارک موردنیاز برای رنت خودرو در کیش بدون راننده، عبارتند از:

  1. ارسال تصویر کارت شناسایی
  2. ارائه یک فقره چک به مبلغ ارزش خودرو به نماینده رنت کنیم در کیش
  3. ارسال تصویر گواهینامه رانندگی

پس از ارائه مدارک ذکر شده و تایید آن ها توسط کارشناسان بخش فروش شرکت، می توانید ماشین موردعلاقه خود را با توجه به مدت زمان موردنیاز و بودجه خود، رنت کرده و از رانندگی با آن لذت ببرید.

پس بدون هیچ نگرانی از اجاره ماشین ارزان در کیش استفاده کنید و در هزینه و زمان خود صرفه جویی کنید.

برای اجاره ماشین در کیش چه مدارکی لازم است؟

 

انواع خودرو برای اجاره خودرو در کیش

تنوع خودرو برای اجاره در کیش، بسیار بالا می باشد. همانطور که در بالا اشاره کردیم، شما می توانید با توجه به بودجه خود، ماشین مدنظرتان را کرایه کنید و کارهای خود رسیدگی کنید.

یکی از خودروهای اقتصادی در کین جزیره زیبا، پژو 207 است. برای شرایط اجاره ماشین ۲۰۷ بدون راننده یکسری موارد وجود دارد که شامل تعداد روز و محدودیت کیلومتر است که برای همه خودروهای بدون راننده صدق می کند. به این صورت که حداقل زمان اجاره ماشین در تهران بدون راننده ۳ روز است. البته در صورت اجاره ماشین برای کمتر از ۳ روز می توانید با کارشناسان ما هماهنگ کنید.

دیگر نمایندگی های شرکت رنت کنیم

شرکت رنت کنیم، علاوه بر شهرهای داخلی ایران و جزیره کیش، نمایندگی های فعال دیگری در کشورترکیه و شهر دبی نیز دارد. شما می توانید خودرو رویایی خود را در دبی و ترکیه نیز رنت کرده و از سفر خود لذت ببرید. اجاره ماشین بدون راننده در دبی، یکی از پرطرفدارترین اقدامات دوستداران رنت ماشین است. شما می توانید به راحتی و با ارزان ترین قیمت، برای مدت زمان موردنیاز و دلخواه تان، از مزایای شزکت زنت کنیم استفاده کنید.

برای اجاره ماشین در کیش چه مدارکی لازم است؟

 

قوانین رانندگی در کیش

در هنگام رانندگی با خودرو رنت شده، باید با قوانین رانندگی در این جزیره آشنا باشید تا توسط پلیس، جریمه نشوید. قوانینی مانند:

  • نوشیدن مشروبات الکلی در خودرو، ممنوع می باشد.
  • کشف حجاب در خودرو، جریمه بسیار سنگینی دارد.
  • خودرو مجاز تنها در اختیار فرد اجاره کننده باشد و حق ندارد که به شخص دیگر اجاره دهد.
  • با توجه به سرعت ذکر شده در تابلوهای راهنمایی و رانندگی، باید سرعت خود را تنظیم کنید.
  • بوق زدن در خیابان های کیش ممنوع می باشد.
  • انجام حرکت هایی مانند لایی کشیدن در خیابان ها، باعث توقف یک هفته ای خودرو شما می شود.

بهتر است قبل از اجاره ماشین در کیش، با تمامی شرایط و قوانین این جزیره آشنا شده و پس از آن برای رنت ماشین اقدام کنید تا بتوانید سفری بدون خطر و دردسر داشته باشید.

کیش دارای جاذبه های تاریخی و طبیعی بسیار زیادی است که ممکن است با یک بار سفر کردن به این جزیره، فرصت نکنید از تمامی مناطق گردشگری طبیعی و تاریخی آن بازدید کنید. با اجاره خودرو از شرکت رنت کنیم، می توانید در زمان خود صرفه جویی کنید و مکان های گردشگری بیشتری را در این شهر بازدید کنید.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/HD5bs93t
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطی
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه