جمعه, ۷ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Fri, 26 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

تور استانبول را با پرواز ترکیش از تهران تجربه کنید!

تور استانبول را با پرواز ترکیش از تهران تجربه کنید!

هر ایرانی ای که اهل سفرهای خارجی باشد، حداقل یک بار هم که شده به استانبول رفته است. شهری که در بین مردم ایران طرفداران زیادی دارد و سرشار است از خدمات گردشگری، جشنواره های متنوع، امکانات تفریحی و پاساژهای خرید لباس. امکاناتی که هر کسی را مجذوب می کند برای یک بار هم که شده به استانبول سفر کند. قیمت ارزان برندهای مختلف نسبت به ایران باعث می شود حتی خیلی از کسانی که اهل مد و لباس هستند سالی یک بار برای فقط خرید سالیانه به استانبول بروند.

جدای از حراج های استثنایی که اغلب در فصل های پاییز و بهار در فروشگاه ها تعیین می شود، استانبول در همه فصول پر است از فستیوال ها و جشنواره های مختلف که در زمینه های آرایشی، بهداشتی، پوشاک و لوازم خانگی با تخفیفات بسیار، فعالیت می کنند. خرید بلیط تهران استانبول علی بابا این امکان را به شما می دهد که از همه این امکانات با قیمت مناسب تری استفاده کنید.

استانبول؛ یک شهر تاریخی

استانبول شهر ی تاریخی محسوب می شود که قدمت آن به زمان عثمانی می رسد. اگر به دیدن مکان های تاریخی علاقمند هستید پیشنهاد می کنیم، دیدن و تماشای حمام خرم سلطان، کاخ توپکایی، دولما، قلعه دختر و مسجدایاصوفیه را از دست ندهید. البته، مکان های تاریخی استانبول محدود به مواردی که عنوان شد نمی شود و اگر بخواهید همه مکان های تاریخی استانبول را ببینید چند روز زمان لازم است.

استانبول؛ شهر اروپایی یا آسیایی؟

استانبول به طور کلی از نظر جغرافیایی استانبول به 2 قسمت تقسیم می شود که بین دو قاره واقع شده است. بخشی از این شهر در محدوده اروپایی و بخشی در محدوده آسیایی واقع شده که همین تفاوت باعث جلب توجه گردشگران می شود. خرید بلیط تهران استانبول علی بابا این امکان را برای شما و خانواده تان فراهم می کند تا از این 2 قاره تماشایی و جذاب دیدن کنید.

تور استانبول را با پرواز ترکیش از تهران تجربه کنید!

توراستانبول علی بابا، شامل راهنمای سفر به استانبول، تور شهری رایگان به همراه یک وعده غذا و ترانسفر رایگان رفت و برگشت است که در صورت خرید می توانید از همه آن ها رایگان استفاده کنید. شما با استفاده از تور استانبول علی بابا همچنین، یک راهنمای گردشگری به صورت رایگان خواهید داشت که تمام فوت و فن سفر به استانبول را به شما می گوید.

استانبول پر است ازغذاهای خوشمزه!

یکی از خوشمزه و پرطرفدارترین غذاهای دنیا، غذاهای ترکی هستند که استانبول پایتخت آنهاست. رستوران های متنوع با منوهای بی نظیر هر روزه و حتی به صورت شبانه روزی به گردشگران خدمات رسانی می کنند. جدای از آنها برخی از غذاها را هم می توان از چرخ های دستی و دکه ها خرید و لذت برد مانند صدف دریایی و ذرت و بورک و ساندویچ های مختلف.

 علاوه بر این، انواع غذاهای ایرانی، ایتالیایی، چینی و برندهای آمریکایی هم در استانبول وجود دارند که خوردن آنها هم خالی از لذت نیست." مک دونالد" و کافی های" استارباکس" هم در بین گردشگران به خصوص ایرانی ها طرفداران زیادی دارد و همه بعد از رسیدن به استانبول دنبال پیدا کردن به یکی از شعبه های آن هستند.

چند جاذبه گردشگری در استانبول  

همانطور که در بالا گفتیم استانبول تشکیل می شود از دو قاره که به وسیله یک تنگه از هم جدا می شوند. این تنگه و تماشای آن و کشتی سواری و دیدن جزیره های بویوک آدا یکی از مهم ترین جاذبه های استانبول است که اغلب گردشگران حداقل یک بار برای دیدن آن می روند. برای همین اگر مشتاق سفر به استانبول هستید می توانید تور استانبول با پرواز ترکیش را از سایت علی بابا را بخرید که هم امن است و هم دارای پشتیبانی 24 ساعته از طرف سایت علی بابا است.

تور استانبول را با پرواز ترکیش از تهران تجربه کنید!

پروازهای ترکیش در ایران طرفداران زیادی دارد. اغلب کسانی که مشکل مالی برای سفر ندارند و گران بودن سفر برایشان مهم نیست ترجیح می دهند از یک پرواز خارجی که بهترین ان ترکیش است استفاده کنند. امکانات رفاهی، صندلی های استاندارد و مناسب، ملزومات خواب و وسایل بازی، قابلیت انتخاب غذا، کیفیت بالای غذاها، انتخاب زمان سرو غذا از جمله این خدمات هستند.

ترکیش لاین از حدود 90 سال قبل فعالیت خود را آغاز کرده و یکی از موفق ترین خطوط هوایی دنیا است. اغلب تاجران و بازرگانان به علت فضای دلنشین و آرامی که در پروازهای ترکیش وجود دارد از این خطوط پروازی استفاده می کنند.

 ترکیش لاین دارای پرواز بیزینس کلاس هم هست که قیمت و خدمات آن متفاوت است. به طوریکه، با مشاهده صندلی های پرواز می توان به تفاوت آشکار با بخش اکونومی پی برد. همچنین، این صندلی ها دارای قابلیت های ماساژ، قابلیت تنظیم، چرخش، دارای پریز برق و دارای پنل اختصاصی برای کنترل هستند. منوی سرد و گرم در ظروف چینی و سرو غذای پادشاهان عثمانی نیز از مزیت های استفاده از دارای پرواز بیزینس کلاس ترکیش لاین محسوب می شود. به طور کلی این پروزها تعریف جدیدی از پرواز و مهمان نوازی را به مسافران ارائه می دهند که امیدواریم آن را با علی بابا تجربه کنید.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/PDPMIcgV
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطی
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه