شنبه, ۸ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Sat, 27 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

ین روزها دیگر مانند گذشته، ساعت ها تنها ابزاری برای دانستن زمان نیستند، بلکه مارک های ساعت مچی در جهان به عنوان یک اکسسوری جذاب، طرفداران بسیاری پیدا کرده اند.

اگر به استایل خود اهمیت می دهید، برای داشتن ظاهری فوق العاده استفاده از ساعت های مچی را فراموش نکنید. فرقی ندارد که یک خانم هستید یا آقا، ساعت ها می توانند کامل کننده تیپ شما باشند. در نتیچه به ظاهر شما شیکی خاصی ببخشند. با ما در ادامه مطلب همراه باشید تا با زیباترین و بهترین مارک های ساعت مچی آشنا شوید.

بهترین مارک‌ های ساعت مچی در جهان

ساعت مچی مارک الگانس

الگانس از آن دسته برندهایی است که در عین داشتن کیفیتی بالا دارای زیبایی خیره کننده­ای است. در مورد مارک الگانس شما این حق انتخاب را دارید که ساعت هایی با شیشه­های ضدخش و ضدآب داشته باشید.

در این برند می توانید کلکسیونی از ساعت های اسپورت، مجلسی و کلاسیک را پیدا کنید. روی صفحه زیر این ساعت ها عدد 6 نوشته شده که نشان دهنده ساخته شدن توسط این برند است.

ساعت مچی مارک بیگوتی

برند بیگوتی تولیدکننده ساعت های مچی مردانه و زنانه باکیفیت بالا است. بیگوتی یک برند ایتالیایی است و از معروفیت بالایی در سطح جهان برخوردار است. می توانید زیبایی طراحی اصیل ایتالیایی را در این ساعت ها مشاهده کنید. در این برند ظاهر بسیار زیبا بوده و مدل های زنانه آن بسیار جذاب هستند.

مارک های ساعت مچی در جهان برند هابلوت

می توان گفت تقریباً همه با این برند ساعت مچی آشنا هستند. کیفیت فوق العاده ساعت های مارک هابلوت توانسته است این برند را هم ردیف غول های ساعت دنیا مانند رولکس و امگا قرار دهد. ظرافت و نوآوری در این برند مشهود است.

بهترین مارک‌ های ساعت مچی در جهان

ساعت مچی مارک گرناویک

برند گرناویک در سال 2010 در زمینه ساخت ساعت های مچی عقربه­ای کار خود را شروع کرده است. گرناویک با طراحی جدید با استفاده از موتور میوتای ژاپن که جز یکی از سه موتور معروف دردنیا است توانسته جایی برای خود در میان رقبایش بازکند. تمام ساعت های این برند ضد خش بوده و جنس بدنه آنها از استیل است.

ساعت جی جی پولو

پولو برندی نام آشنا و اصالتاً آمریکایی در بین بهترین مارک های ساعت مچی در جهان است. این برند با بیش از چهل سال سابقه یکی از بهترین برندهای ساعت در آمریکا به شمار می رود. ساعت های تولیدشده توسط برند پولو از همان ابتدا مورد توجه ثروتمندان قرار گرفته است.

امروزه این ساعت مچی به دلیل طراحی زیبا و منحصر به فردی که دارد، طرفداران بسیاری را در سطح جهان دارد. مهم ترین ویژگی این ساعت ها که باعث فروش بالای آن ها شده است استیل ضد زنگ و شیشه مینرال به کار رفته در آن است.

برند کوبل

برند کوبل در سال 2008 در کشور ژاپن تاسیس شد. امروزه میلیون ها مشتری از سراسر جهان مشتری این برند هستند. تنوع، اصالت و کیفیت سه عامل موفقیت کوبل است که در کنار قیمت مناسب و طراحی خلاقانه توانسته آن را به یکی از موفق ترین مارک های ساعت مچی در جهان تبدیل کند.

ساعت مچی مارک دیزل

برند دیزل نه تنها در زمینه تولید ساعت مچی، بلکه در صنعت طراحی مد و فشن نیز یکی از شناخته شده ترین برندهای دنیا محسوب می شود. ریشه برند دیزل به ایتالیا بازمی گردد و به طور ویژه در زمینه طراحی و تولید ساعت برای جوانان فعالیت می کند. این شرکت به استفاده از آخرین تکنولوژی ها و فناوری ها در تولید ساعت هایش مشهور است.

مارک رولکس

برند رولکس با فاصله زیاد یکی از مشهورترین و بهترین مارک های ساعت مچی در جهان است. رولکس یک شرکت سوئیسی است که از اعتبار زیادی در بین مردم برخوردار است.

رولکس ابداع کننده بسیاری از تکنولوژی های ساخت ساعت در جهان بوده که به برخی از آن ها اشاره می کنیم.

  • سازنده اولین ساعت ضدآب در جهان.
  • سازنده اولین ساعت مچی با قابلیت تغییر اتوماتیک، نمایش دو زمان مجزا و تغییر اتوماتیک روز و تاریخ.

این برند تولیدکننده ساعت مچی لوکس در جهان است. همچنین روزانه به طور متوسط 2000 ساعت تولید می کند.

بهترین مارک‌ های ساعت مچی در جهان

مارک رادو

برند رادو یکی از بزرگ ترین ساعت سازان سوئیسی است که به ساخت ساعت های پیشرفته و خلاقانه مشهور است. اگر بخواهیم برای معروفیت این مارک تنها یک عامل را در نظر بگیریم، آن مورد تکنولوژی سرامیک پیشرفته در بدنه آن است.  رادو برند لوکسی است که به گفته برخی از کارشناسان این حوزه قیمت پایینی دارد.

مارک جی شاک

برند جی شاک از رویای سازنده آن (ایجاد ساعتی که هرگز خراب نمی شود) تاسیس شده است. ساعت های جی شاک دارای ویژگی هایی از قبیل مقاومت در برابر شوک الکتریکی، گرانش، لرزش و حتی آب است.

می توانید ساعت های مچی تولید این برند را در زمان دوچرخه سواری و اسکیت برد بدون ترس از زمین افتادن و خراب شدن آن استفاده کنید. جی شاک زیر مجموعه ساعت های ژاپنی کاسیو است که در کشورهای ژاپن، تایلند و چین تولید می شود.

ساعت مچی مارک داتیس

برند داتیس در زمینه تولید ساعت های مردانه و زنانه فعالیت می کند. ساعت های مچی زنانه این برند از ظرافت خاصی برخوردار هستند و یکی از پرفروش ترین مدل های آن ساعت داتیس بند حصیری است.

ساعت های مردانه داتیس هم جذابیت خاص خودشان را دارند و با طراحی های ساده و کلاسیک در انواع تک موتوره و سه موتوره موجود هستند.

از اصلی ترین مشخصات مارک داتیس می توان به کیفیت ساخت اورجینال اصل، قاب جنس برس، موتور اصل ژاپن و گارانتی شرکتی اشاره کرد.

ساعت مچی مارک پتک فیلیپ

کمپانی پتک فیلیپ یکی از سازنده­های ساعت مچی با جلوه اشرافی است. این برند به تولید ساعت های گران بها و باکیفیت مشهور است.

می توان گفت ساعت های مچی پتک فیلیپ جز پیچیده ترین ساعت های دنیا هستند. تمام قطعات موتور و بدنه را خود کمپانی تولید می کند. در شرکت پتک فیلیپ طراحان آزادی کامل برای ارائه طرح های خود دارند.

این شرکت قادر به تولید 45000 ساعت در سال است که برای ساعت های گرانقیمت رقم بالایی محسوب می شود. برند پتک فیلیپ دنبال طراحی ساعت های خاص می باشد که هیچ نمونه مشابهی نداشته باشند. در فروشگاه ساعت شادمهر می توانید این محصولات را خریداری کنید.

خرید ساعت

آقایان وخانم ها می توانند متناسب با هزینه ای که می توانند انجام دهند، هر کدام از بهترین مارک های ساعت مچی را خریداری کنند. برای خرید ساعت مردانه در مشهد دیگر کار سختی ندارید. کافی است که از بین این برندها، ببینید که کدام المان مانند زیبایی، مقاومت یا ابعاد برای شما نسبت به دیگر موارد مهم تر است.

جمع بندی

برای انتخاب بهترین مارک های ساعت مچی در جهان بهتر است که بودجه خود را درنظر بگیرید و سپس نسبت به این که کوچک باشد یا بزرگ، زیبایی بیشتری داشته باشد یا مقاومت بیشتر، خرید خود را انجام دهید.

منبع

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/AEWLrTDg
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطی
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه