یکشنبه, ۹ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Sun, 28 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

کاهش قیمت طلا و سکه در بازار

1 سال پیش ( 1401/7/17 )
 

با دنبال کاهش قیمت اونس طلا در بازار جهانی، قیمت طلا نیز در بازاز تهران کاهشی شد.

روز قبل هر اونس طلا مانند ۲ روز پیش با کاهش قیمت روبه رو شد، به طوری که هر اونس طلا که ۲ روز پیش تا ۱.۷۰۲ دلار رسیده بود، امروز یکشنبه با کاهش ۰.۳۸ درصدی به ۱.۶۹۵ دلار رسید.

بر همین اساس، دیروز هر گرم طلای ۱۸ عیار در بازار تهران با کاهش قیمت روبه رو شد. به این شکل که هر گرم طلای ۱۸ عیار که ۳ روز پیش تا یک میلیون و ۳۸۵ هزار تومان رسیده بود، دیروز در آخرین لحظه معاملات با کاهش ۰.۸ درصدی به یک میلیون و ۳۷۳ هزار و ۹۰۰ تومان رسید.

کاهش قیمت طلا و سکه در بازار

گزارش ها نشان می دهد که قیمت طلا نسبت به ۵ روز پیش افت ۱۰ هزار و ۷۰۰ تومانی را تجربه کرده است.

محمد کشتی آرای، فعالا بازار طلا و سکه دیروز در درباره وضعیت بازار طلا و سکه، اظهار داشت: تعدیل قیمت ارز و نرخ جهانی طلا در روز جاری باعث کاهش قیمت طلا و سکه در بازار داخلی شده است.

این فعال بازار طلا و سکه به تسنیم تاکید کرد که به دلیل احیای مذاکرات و خبرهای سیاسی مثبت بازار طلا و ارز سیر نزولی را پیش گرفته و احتمالا تا دوشنبه همین روال قیمتی در بازار ادامه داشته باشد.

جدول کامل قیمت طلا و سکه

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/qydqGDOk
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهنهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوست
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه