یکشنبه, ۹ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Sun, 28 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

پیش بینی قیمت طلا در بازار

1 سال پیش ( 1401/8/9 )
 

به گزارش فرصت امروز به نقل از مرصادنیوز، از قدیم الایام طلا کالایی سرمایه ای محسوب می شده هرچند که امروزه برای بسیاری از اقشار جامعه دیگر به عنوان کالایی لوکس شناخته می شود اما آنچه مسلم است قیمتی بودن و البته اثرگذاری این فلز گران بها بر روی دیگر بازارها است تا جایی که با نوسانات جدی آن نرخ دلار، بازار مسکن، سکه و... هم متاثر می شوند.

خوشبختانه طی مدت اخیر نوسانات بازار طلا چندان جدی نبوده و همین موضوع سبب شده  که بازار تقریبا با ثباتی را تجربه کنیم هرچند که پیش بینی می شود در هفته های آینده مجددا شاهد رشد قیمت طلا خواهیم بود که نگرانی ها را از نظر افزایش قیمت دلار و اثرات منفی روی بازار کالاها و مسکن بیشتر می کند.

پیش بینی قیمت طلا در بازار

باید بپذیریم که تا حدودی نوسانات قیمتی طلا اجتناب ناپذیر است اما به منظور کاهش اثرات منفی باید ارزش پول ملی افزایش یابد و درصدد کنترل سایر بازارها برآمد تا اثرات منفی افزایش طلا بر زندگی مردم کاهش پیدا کند.

پیش بینی افزایش ۳ درصدی قیمت طلا در ماه آینده

محمد سعید جعفری اظهار داشت: چند ماهی است که نوسانات طلا بر روی عدد مثبت یا منفی ۲۰ تا ۳۰ هزار تومان قرار دارد و روند آن هم تا ماه آینده همین گونه خواهد بود در مجموع تا حدودی قیمت طلا متعادل شده است.

وی افزود: در حال حاضر مشکلات صنف طلا فروشان مسائل امنیتی است زیرا با توجه به  شرایط موجود ساعت کاری کاهش یافته و با تاریکی هوا مجبور به تعطیلی زودهنگام هستیم که این موضوع تاثیرات منفی به دنبال داشته به گونه ای که میزان فروش حدود ۳۰ تا ۴۰ درصد کاهش یافته است.

رییس اتحادیه طلا و جواهر فروشان کرمانشاه با بیان اینکه رکود بازار باعث شده تغییرات مثبت قدری سرکوب شود، گفت: کسادی بازار طلا سبب شده برخی از همکاران در صنف طلا و جواهر فروشی، پروانه کسب خود را ابطال کنند.

جدول کامل قیمت طلا و سکه

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/IghQI3Zd
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهنهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوست
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه