شنبه, ۱ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Sat, 20 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

خرید سرور ابری روزانه

1 سال پیش ( 1401/8/22 )
 

خرید سرور ابری روزانه

خرید سرور ابری روزانه

امروزه خرید سرور ابری روزانه به یکی از بهترین و محبوب ترین مدل های ارائه خدمات رایانش ابری تبدیل شده است و از طرفداران بسیاری در بین متخصصین حوزه تکنولوژی و فناوری اطلاعات برخوردار می باشد، در ادامه شما را با این نوع از خدمات و بهترین ارائه دهندگان سرویس ابری آشنا خواهیم کرد.

سرور ابری با در اختیار گذاشتن منابع و پردازش داده ها و سایر اطلاعات از طریق شبکه به کاربران طراحی شده است و تمامی داده های موجود را با دسترسی های متنوع به کاربران ارائه می دهد.

شرکت ها و سازمان ها برای ذخیره سازی و پردازش اطلاعات خود مستلزم به تهیه RAM ، CPU و فضای ذخیره سازی DISK می باشند، به همین دلیل هموراه به دنبال ارائه دهنده ای هستند که بتوانند بهترین خدمات را با کمترین هزینه دریافت نمایند.

بسیاری از ارائه دهندگان خدمات ابری همچون سرور ابری، سرور مجازی و.... هزینه منابع را به صورت دوره های ماهانه و سالانه کسر می نمایند، در این صورت کاربر حتی اگر فقط برای چند روز نیاز به استفاده از منابع داشته باشد، می بایست هزینه یک دوره خدمات را به صورت کامل پرداخت نمایند.

محاسبه هزینه به صورت ماهانه و سالانه برای استارت آپ ها و حتی کسب و کارهای بزرگ مقرون به صرفه نمی باشد چرا که در این شرایط حتی در صورت عدم استفاده از منابع نیز باید اقدام به پرداخت کل هزینه های دوره ماهانه و سالانه خود نمایید.

کاربران در این شرایط با خرید سرور ابری روزانه می توانند برهزینه ها مدیریت داشته باشند و مطابق مصرف خود اقدام به خرید نمایند.

VPS روزانه و ساعتی این قبیل مشکلات را برای کاربران رفع نموده است تا بتوانند با توجه به نیاز خود برای مدت زمان دلخواه، پنل خود را شارژ و سپس استفاده نمایند.

Google Cloud، AWS، DigitalOcean، Azure از جمله ارائه دهندگان مطرح در حوزه خدمات رایانش ابری می باشند که ویژگی های بسیاری از جمله پرداخت ساعتی و روزانه را در اختیار کاربران قرار می دهند و همین امر سبب محبوبیت این نوع از خدمات شده است.

کاربران ایرانی به دلیل عدم دسترسی به پرداخت بین المللی، همواره در جستجوی خرید سرور ابری با ویژگی های یکسانی مانند DigitalOcean و AWS می باشند، از این رو همواره به سراغ ارائه دهندگان ایرانی برای خرید VPS ابری روزانه می روند تا به راحتی بتوانند از درگاه های ایرانی اقدام به تهیه خدمات مورد نظر خود نمایند.

ارائه دهندگان سرور ابری هریک شرایط ویژه ای را برای خدمات خود در نظر گرفته اند که افزونه های قدرتمند، دسترسی پذیری، پرداخت ساعتی، دیسک های پرسرعت، راه اندازی سریع و مدیریت آسان از مهم ترین فاکتورهای خرید محسوب می شوند.

 

خرید سرور ابری روزانه

 

مزایای خرید سرور ابری روزانه ابر آسیاتک

ابر آسیاتک بهترین ارائه دهنده سرور ابری می باشد که کاربران با ورود به سایت می توانند در چند ثانیه و تنها با چند کلیک در بهترین دیتاسنترهای موجود در ایران واقع در برج میلاد، میرعماد و آزادگان سرورهای خود را با سیستم عامل دلخواه راه اندازی نموده و در کاهش هزینه ها نقش چشمگیری داشته باشند چرا که نحوه محاسبات ابر آسیاتک به صورت ساعتی و روزانه می باشد و کاربران می توانند به کاهش هزینه مربوط به سازمان خود کمک شایانی نمایند.

کاربران ابر آسیاتک می توانند با بهره گیری از ویژگی مقیاس پذیری، در صورت نیاز و در مواقع ضروری به راحتی DISK، RAM و CPU خود را به میزان دلخواه افزایش یا کاهش دهند و در هر ساعت از شبانه روز، سرور خود را خاموش نمایند و فقط هزینه فضای ذخیره سازی و IP را پرداخت نمایند.

از دیگر مزایای سرور ابری، می توان به پرداخت هزینه منابع به صورت ساعتی و روزانه (PAYG) اشاره نمود که برخلاف سایر ارائه دهندگان به صورت ماهانه محاسبه می کنند، بسیار مقرون به صرفه می باشد.

دسترسی پذیری از دیگر مزایای رایانش ابری آسیاتک است که در صورت از دسترس خارج شدن یک سرور، اطلاعات به صورت خودکار از طریق سرور دیگری در اختیار شما قرار می گیرد و با توجه به درخواست کاربر روشن خواهد ماند.

 

خرید سرور ابری روزانه

 

سرور ابری رایگان

با مطلع شدن از ویژگی ها و مزایای بیشمار سرور ابری روزانه، اگر تمایل به استفاده از این نوع خدمات ابری را دارید، می توانید با مراجعه به سایت ابر آسیاتک و بهره مندی از نسخه دمو به مدت 24 ساعت تنها با چند کلیک سرور خود را راه اندازی نموده و از کارا بودن سرور مجازی رایگان برای کسب و کار خود اطمینان حاصل نمایید.

پلتفرم پیشرفته ابر آسیاتک در نسخه دمو این امکان را فراهم می آورد تا همانند نسخه اصلی کاربران بتوانند دیتاسنتر و سیستم عامل دلخواه خود را به همراه توزیع های مختلف آن انتخاب نمایند.

همچنین کاربران با در اختیار داشتن 4 هسته CPU و 8 گیگ RAM در سرور ابری رایگان می توانند به مدت 24 ساعت از منابع استفاده نمایند و سپس بعد از اتمام ساعت مصرف خدمات رایگان، در نسخه اصلی با انتخاب مجدد دیتاسنتر، سیستم عامل و منابع مصرفی به میزان دلخواه، اقدام به پرداخت نمانید.

کارشناسان ابر آسیاتک هفت روز هفته به صورت 24 ساعته حتی در ایام تعطیل پاسخگوی هرگونه سؤال همچون نحوه کار با پلتفرم، راهنمایی برای خرید سرور ابری و دیگر مشکلات کاربران در هنگام استفاده از خدمات ابری در سریع ترین زمان ممکن می باشند تا بدون هیچ گونه مشکل، به بهترین شکل تجربه استفاده از خدمات ابری آسیاتک را داشته باشند.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/QVKVBkVa
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاردستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرام
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه