جمعه, ۷ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Fri, 26 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

درامد سئوکار در ایران

1 سال پیش ( 1401/8/23 )
 

درامد سئوکار در ایران

درامد سئوکار در ایران

یکی از مهمترین فاکتور هایی که میتوان برای انتخاب شغل سئو در نظر گرفت درآمد می باشد. در این صفحه صفر تا صد درآمد سئوکار در ایران و کشور های خارجی توضیح داده شده است. اگر میخواهید به یک سئوکار حرفه ای تبدیل شوید می توانید با شماره های 02166919634 الی 7 تماس بگیرید و یا به سایت آریا تهران به نشانی www.aryatehran.com مراجعه کنید و در کلاس های سئو آریا تهران با تدریس برترین اساتید سئو ایران و امکان دریافت مدرک فنی حرفه ای شرکت کنید.

درامد سئوکار در ایران

کارشناس سئو به کسی گفته می شود که تمامی اصول سئو را بداند و با به کارگیری تکنیک های سئو سایت را به رتبه های برتر گوگل بیاورد. درامد سئوکار در ایران به عوامل مختلفی بستگی دارد و نمیتوان یک عدد ثابت را به عنوان حقوق کارشناس سئو در ایران اعلام نمود.

هر چه سئوکار تخصص و مهارت بیشتری داشته باشد می تواند به صورت تضمینی کلمات سخت تری را به رتبه های برتر گوگل بیاورد و به سایت کمک کند ورودی بیشتری داشته باشد و از این راه مشتری های سایت را افزایش می دهد.

به این ترتیب می توان گفت هر چه سئوکار تخصصی تر برای پیاده سازی استراتژی سئو که صورت حرفه ای چیده شده است اقدام کند و بتواند کلمات هدف سایت را به رتبه های برتر گوگل برساند می تواند درآمد بیشتری داشته باشد.

استراتژی سئو مانند یک نقشه راه میماند و یک سئوکار حرفه ای این برنامه را با تحلیل و بررسی رقبا و کاربران میچیند و در این برنامه مشخص میکند که قرار است از چه تکنیک هایی استفاده کند.

به طور کلی میتوان گفت درآمد سئوکار در ایران به صورت میانگین از 7 میلیون تومان به بالا می باشد و هر چه سئوکار سابقه درخشان تری داشته باشد می تواند درآمد بسیار بالاتری داشته باشد.

البته شما باید این نکته را بدانید که اگر متخصص سئو به صورت فریلنسری کار کند درآمد او می تواند بسیار با این عدد تفاوت داشته باشد و این عدد صرفا حقوق سئوکار در شرکت های سئو به صورت متداول و متعارف می باشد.

حقوق سئوکار فریلنسر

حقوق سئوکار فریلنسر

سئوکار فریلنسر به کسی گفته می شود که تعهد کاری نسبت به هیچ شرکت سئو و کارفرمایی ندارد و مستیما با مشتری در ارتباط است.

یک سئوکار فریلنسر می تواند تعداد پروژه های بیشتری نسبت به کارمند سئو داشته باشد و کل درآمد حاصل از سئو سایت را در اختیار داشته باشد. به همین دلیل می توان گفت حقوق سئو کار فریلنسر در مواردی می تواند بیشتر از سئو کاری باشد که تحت نظر کارفرما انجام وظیفه میکند.

به طور کلی در مورد حقوق سئوکار فریلنسر میتوان گفت درآمد او به تعداد پروژه های سئو بستگی دارد و هر چه پروژه های بیشتر و کلمات سخت تری در دست داشته باشد درآمد بیشتری خواهد داشت و به طور میانگین میتوان گفت درآمد سئوکار فریلنسر از 8 الی 20 میلیون تومان متغیر می باشد.

البته شما باید این نکته را در هم نظر داشته باشید که اگر سئوکار فریلنسر مشتری زیادی نداشته باشد و به عنوان یک سئوکار حرفه ای شناخته شده نباشد احتمال سپردن پروژه های تخصصی به او کمتر است و ممکن است از این راه نتواند درآمد بالایی داشته باشد.

به همین دلیل می توان گفت میانگین درآمد سئوکار در ایران از 7 الی 20 25 میلیون تومان می باشد و هر چه فرد حرفه ای تر باشد می تواند درآمد بیشتری داشته باشد.

اگر میخواهید سایت هایتان را با سرعت بیشتری و به صورت تضمینی سئو کنید و از تخصص برترین سئوکاران بهره مند شوید می توانید به صفحه مشاوره سئو مراجعه کنید و هم به عنوان سئوکار و هم به عنوان مشتری بهترین راهنمایی را دریافت نمایید.

درآمد متخصص سئو در خارج از ایران

درآمد متخصص سئو در خارج از ایران

در کشور های خارجی متخصص سئو می توان درآمد بسیار بالاتری نسبت به ایران داشته باشد زیرا حقوق سئوکار به دلار می باشد و با توجه به شرایط اقتصادی درآمد به دلار بسیار بالاتر از درآمد به ریال می باشد. همین امر سبب شده بسیاری از سئوکاران با تسلط به زبان انگلیسی به فکر مهاجرت به کشور های خارجی و یا انجام سئو سایت های خارجی حتی در داخل کشور باشند.

درآمد متخصص سئو در خارج از ایران به تفکیک کشور های محبوب به صورت زیر می باشد:

  • استرالیا: 84256 دلار سالانه
  • کانادا: 68640 دلار سالانه
  • چین: 142494 ین سالانه
  • فرانسه: 46654 دلار سالانه
  • آلمان: 53709 دلار سالانه
  • ایتالیا: 42689 یورو سالانه
  • ژاپن: 5684251 ین سالانه
  • روسیه: 673378 روبل سالانه
  • ایالات متحده آمریکا: 62036 دلار سالانه

بهترین کشورها برای مهاجرت سئوکاران

با توجه به درآمد سئوکار در خارج از کشور خیلی از افراد به فکر مهاجرت به کشور هایی هستند که درآمد سئوکار در آن ها بیشتر باشد و بتوانند در ازای کار مفید درآمد بیشتری داشته باشند. بهترین کشور ها برای مهاجرت سئوکاران بر اساس میزان درآمد به ترتیب کشور های زیر میباشند.

  1. استرالیا
  2. آمریکا
  3. کانادا
  4. آلمان
  5. هلند
  6. انگلیس
  7. اسپانیا
  8. هند

تخصص های متخصص سئو

یک سئوکار باید به تمام اصول و تکنیک های سئو مطابق با جدیدترین آپدیت های الگوریتم های گوگل مسلط باشد و باید در این زمینه تجربه کافی داشته باشد. مهمترین مهارتی که سئوکار باید داشته باشد این است که مانند یک بازاریاب باید بتواند کاربران بیشتری را به سایت هدایت کند و آن ها را به مشتری تبدیل کند.

در این زمینه بازاریابی سئو مطرح می شود که برای اطلاعات بیشتر در مورد این مهارت می توانید مقاله بازاریابی سئو چیست را مطالعه کنید.

از دیگر مهارت هایی که سئوکار باید بلد باشد تا بتواند درآمد بالایی داشته باشد تکنیک های سئو داخلی،خارجی، تکنیکال و نحوه تولید محتوا سئو شده، سئو تصاویر، الگوریتم های گوگل و ابزار های سئو و ده ها مورد دیگر می باشد.

به طور کلی یک سئوکار باید به صورت مداوم آموزش ببیند و دانش خود را به روز کند تا بتواند بالاترین حقوق سئوکار را به خود اختصاص دهد.

تشخیص سئوکار واقعی

برای آن که بتوانید میانگین حقوق سئوکار را داشته باشید باید به عنوان یک سئوکار واقعی مشغول فعالیت باشید. یک سئوکار واقعی اول از همه دارای رزومه کاری و سابقه درخشان می باشد. شما به عنوان یک سئو کار باید کلماتی که روی آن ها کار کرده اید و آن ها را به صفحه اول گوگل آورده اید مانور دهید. نمونه کار ها و پروژه های سئوکار بهترین راه برای تشخیص سئوکار واقعی است.

سئو کاری که تجربه و تخصص کافی ندارد نمیتواند رزومه کاری خوبی ارائه دهد و همین مورد بهترین فاکتور برای شناسایی سئوکار حرفه ای باتجربه می باشد.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/5PO3b1S9
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطی
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه