شنبه, ۸ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Sat, 27 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

همه ما می دانیم که دندان ها چه نقش مهم در سلامتی و زیبایی ظاهر ما دارند و همانطور که واضح است بی دندانی می تواند معایب بسیار زیادی داشته باشد و بر اعتماد به نفس ما تاثیر مستقیمی بگذارد.  به همین دلیل برای رفع بی دندانی راه های متفاوتی ارائه شده است که ما قصد داریم در این مقاله به بررسی ایمپلنت دندان یک روزه بپردازیم.

آیا ایمپلنت یک روزه خوب است ؟ ( + قیمت )

همانطور که در این قسمت گفته شد در طول تاریخ راه های متفاوتی برای درمان بی دندانی ارائه شده است . اما مهم ترین سوال در این بخش این است که آیا تمام این راه ها دارای کاربرد مناسبی می باشند؟ در جواب به این سوال باید گفت ایمپلنت دندان را می توان بهترین درمان برای بی دندانی نامید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره هزینه روز ایمپلنت دندان های معمولی ، فوری ، یک روزه و دیجیتال می توانید از سایت ما دیدن فرمایید.

قیمت ایمپلنت دندان

ایمپلنت دندان چیست؟

ایمپلنت دندان پرکاربرد ترین درمان برای بی دندانی است که بیشترین شباهت را به به دندان های طبیعی شما دارد. مزایای این درمان باعث شده تا محبوبیت بسیار زیادی در بین بیماران داشته باشد. شاید از خود بپرسید که ایمپلنت دندان چه ارتباطی با ایمپلنت یک روزه دارد؟

در پاسخ به این سوال باید گفت افراد زیادی در دنیا دارای بی دندانی می باشند که هر کدام از آنها دارای شرایط درمانی متفاوتی هستند و از این درمان خواسته های گوناگونی دارند. به همین علت در طول زمان ایمپلنت دندان دچار تحولاتی شد که این تحولات باعث به وجود آمدن انواع ایمپلنت دندان شده است که یکی از آنها ایمپلنت دندان یک روزه نام دارد.

ایمپلنت دندان یک روزه چیست؟

همانطور که در بالا توضیح داده شد یکی از انواع ایمپلنت می باشد که در حقیقت نام اصلی آن ایمپلنت فوری است. البته برخی از افراد نیز آن را با نام ایمپلنت دندان یک روزه می شناسند و همانطور که از نام آن مشخص است فرایند درمان در آن سرعت بیشتری را دارد.

آیا ایمپلنت یک روزه خوب است ؟ ( + قیمت )

در این درمان همانند ایمپلنت، محصولی به نام پایه ایمپلنت یا فیکسچر درون استخوان فک شما قرار می گیرد و پس از مدتی با استخوان فک شما جوش می خورد. پس از آن دیگر بخش های این درمان بر روی آن قرار می گیرد. یکی از بهترین نوع های ایمپلنت های فوری برای ایمپلنت سوئیسی می باشد.

تفاوت های ایمپلنت دندان یک روزه و معمولی

می توان گفت مراحل این دو درمان تا حد زیادی به یک شکل می باشد و در هر دو آنها، همانطور که در بالا گفته شد پایه ایمپلنت یا فیکسچر درون استخوان شما قرار می گیرد. در ایمپلنت معمولی پس از این مرحله مدتی صبر می شود تا پایه ایمپلنت با استخوان فک جوش بخورد و بعد از آن مراحل قالب گیری و تحویل روکش دندان اجرا شود.

می توان گفت مراحل بالا می تواند مدت زمان زیادی را شامل شود که در حقیقت طول درمان یکی از نقاط ضعف آن است ولی در ایمپلنت دندان یک روزه، پس از کاشت پایه ایمپلنت در استخوان روکشی موقت به شما داده می شود تا زیبایی ظاهر شما حفظ شود.

قیمت ایمپلنت فوری

در قسمت های بالایی با تمام نکات مهم این درمان آشنا شدید اما قیمت آن نیز بسیار مهم است زیرا افراد بسیار زیادی در دنیا دارای بی دندانی هستند و از آن زجر می شکند و به صورت طبیعی همه آنها دارای شرایط مالی یکسانی نمی باشند.

اعلام کردن یک قیمت مشخص برای ایمپلنت دندان یک روزه ممکن نیست. زیرا به عوامل متفاوتی بستگی دارد. اما می توان گفت قیمت ایمپلنت دندان یک روزه نسبت به ایمپلنت معمولی کمی بالاتر است. به شما پیشنهاد می کنیم برای اطلاع دقیق از قیمت این درمان به پزشک متخصص مراجعه فرمائید تا علاوه بر قیمت به شما مشاوره ای دقیقی را ارائه دهد.

آیا ایمپلنت یک روزه خوب است؟

شاید این سوال در ذهن برخی از افراد شکل گیرد که آیا این درمان برای آنها مناسب می باشد یا خوب است. در پاسخ به این سوال باید گفت این درمان برای افرادی که بی دندانی در ظاهر آنها تاثیر مستقیمی دارد بسیار مناسب می باشد زیرا با سرعت بیشتری زیبایی شما را باز می گردانند.

در کل می توان گفت این درمان برای اکثر افراد که قصد استفاده از آن را دارند مناسب می باشد. ولی ما به شما توصیه می کنیم تا با دکتر متخصص مشورت نمائید تا با بررسی شرایط شما بهترین نظر را ارائه دهد. از طرفی نیز به این نکته دقت داشته باشید که برای انجام این درمان نیاز به برخی از شرایط می باشد.

شرایط مورد نیاز برای ایمپلنت دندان یک روزه

می توان گفت برای انجام هر درمان نیاز به برخی شرایط می باشد که ایمپلنت دندان یک روزه نیز از این قاعده خارج نیست. البته برخی از این موارد با ایمپلنت معمولی نیز یکی است زیرا این دو درمان بسیار شبیه به هم هستند.

آیا ایمپلنت یک روزه خوب است ؟ ( + قیمت )

وجود تراکم مناسب استخوانی

شما برای انجام این درمان نیاز به تراکم کافی استخوان فک دارید در غیر این صورت باید با استفاده از درمان های جانبی قبل از این درمان آن را جبران نمائید. زیرا همانطور که در بالا هم گفته شد پایه ایمپلنت یا فیکسچر باید در این استخوان قرار گیرند.

سلامت دهان

یکی دیگر از مواردی که باید به آن دقت کرد سلامتی کلی دهان است. شما باید قبل از این درمان از سلامتی دهان و دندان های خود مطمئن شوید. برای مثال می توان گفت اگر دارای التهاب لثه هستید باید قبل از ایمپلنت دندان یک روزه آن را بر طرف نمائید.

کنار گذاشتن برخی از عادت ها

همه افراد دارای عادت هایی هستند که بدون توجه آن ها را انجام می دهند. برخی از این عادت می تواند برای این درمان مضر باشد که باید آنها را ترک کرد. برای مثال می توان گفت استفاده از دخانیات برای این درمان مضر است یا دندان قروچه می تواند به روند این درمان ضربه زند.

مزیت های ایمپلنت فوری

ایمپلنت فوری علاوه بر مزیت های مخصوص به خود دارای مزیت های ایمپلنت معمولی نیز می باشد. اما در این قسمت فقط به مزیت های مخصوص به ایمپلنت فوری می پردازیم.

اولین مزیت و مهم ترین آن که دیگر ویزگی های این درمان را به وجود می آورد سرعت عمل است. در حقیقت ایمپلنت دندان یک روزه، زیبایی را با سرعت عمل بیشتری به شما باز می گرداند. همچنین به دلیل گفته شد شما اعتماد به نفس خود را زودتر به دست می آورید.

معایب ایمپلنت یک روزه

می توان گفت به این درمان نمی توان معایب جدیی را وارد کرد. ولی باید نسبت به ایمپلنت معمولی مراقبت های بیشتری را انجام دهید. برای مثال شما باید مدتی از غذای نرم استفاده نمائید. تمام این مراقبت ها برای کاهش خطر حرکت ایمپلنت در استخوان فک می باشد.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/ZGtLeHNn
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطی
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه