پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Thu, 2 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

به گزارش فرصت امروز به نقل از ایرنا، رییس اتحادیه صنف نمایشگاه داران خودروی مشهد گفت: خودروهای داخلی طی هفته های اخیر در نتیجه نوسان قیمت ها، دستکم به میزان ۲۵ درصد افزایش قیمت داشته اند که فضای مجازی یکی از علل این افزایش قیمت ها بوده است.

حسین حسینی روز دوشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: قیمت گذاری مردم در سایت های فضای مجازی روی خودروها در نتیجه نوسان قیمت دلار باعث شده است که نرخ این دستگاه به صورت چندبرابری افزایش پیدا کند.

افزایش ۲۵ درصدی قیمت خودروهای داخلی در بازار

رییس اتحادیه صنف نمایشگاه داران خودرو مشهد با بیان اینکه افراد کاملا به صورت غیرکارشناسی خودروها را در فضای مجازی قیمت گذاری می کنند، اظهار کرد: بر اساس همین قیمت ها، خودروها نیز خرید و فروش می شود.

وی اظهار داشت: نرخها در نمایندگی های فروش خودرو و کارخانه ها پایین بوده اما متاثر از فضای مجازی افزایش یافته است، این نوع معامله در فضای مجازی بر اساس قیمت های غیرواقعی باعث جهش قیمت خودروهای داخلی شده است.

حسینی گفت: در این شرایط قیمت خودروهای داخلی جهش پیدا کرده، خریدار خودرو کم شده اما تعداد فروشندگان خودرو افزایش داشته است،

وی افزود: ادامه روند قیمت گذاری خودرو براساس فضای مجازی برای بازار آسیب زا است، زیرا این گونه معامله ها به صورت غیرقانونی انجام می شود و افزون بر این التهاب بازار خودرو را افزایش می دهد.

رییس اتحادیه صنف نمایشگاه داران خودرو مشهد بیان کرد: خودروهایی که در نمایشگاه ها عرضه می شود بیشتر امانی و براساس قیمت هایی است که خود افراد متاثر از فضای مجازی تعیین کرده اند، نمایشگاه دار نیز در این میان دستمزد معامله اش را می گیرد.

حسینی در خصوص خودروهای خارجی بیان کرد: قیمت خودروهای خارجی نیز از شهریور ماه تاکنون بیش از ۸۰ درصد افزایش قیمت داشته که فضای مجازی در افزایش قیمت آنها بی تاثیر نبوده است.

این فعال اقتصادی از دولتمردان خواست در خصوص فضای مجازی و معاملات خودرو در آن تدبیر کرده تا مانع از افزایش بیش از اندازه قیمت خودروها در بازار شوند.

جدول کامل قیمت خودروهای داخلی و وارداتی

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/CWdNxOKA
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهمریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیون
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه