پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Thu, 2 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

ثبت شرکت یکی از مهم ترین اموری است که بعد از تاسیس شرکت باید انجام دهید. اما؛ فرایند ثبت شرکت دارای یکسری پیچیدگی هائیست که کار را برای افراد مبتدی و نابلد سخت و پرهزینه می کند. از این رو؛ موسسات ثبتی تاسیس شده اند تا افراد بتوانند با کمک این موسسات علاوه بر ثبت شرکت و موسسه، نسبت به دریافت رتبه بندی مشاوران و رتبه بندی پیمانکاران اقدام نمایند. یکی از این موسسات حقوقی و ثبتی، موسسه ثبتی رتبه می باشد. برای آشنایی بیشتر با ثبت انواع شرکت ها و همچنین موسسه ثبتی رتبه، در ادامه این محتوا ما را همراهی نمایید.

ثبت شرکت توسط موسسه ثبتی رتبه

ثبت شرکت

اطلاع از شرایط و مدارک لازم برای ثبت هر شرکت، یکی از مهم ترین دغدغه های افرادی است که نیاز به ایجاد و ثبت شرکت را احساس می کنند. اولین گام برای ثبت و ایجاد شرکت، انتخاب نوع شرکت می باشد. شما باید براساس فعالیت خود، نوع شرکت را انتخاب نمایید. بعد از آن در گام های بعدی می توانید مدارک و اسناد را تهیه کرده و در اختیار سامانه های مربوطه قرار دهید. سپس، گواهی ثبت شرکت در اختیار شما قرار می گیرد و شما با استفاده از آن می توانید از خدمات مختلفی استفاده نمایید.

موسسه ثبتی رتبه، یکی از موسساتی است که با تمامی قوانین و ضوابط ثبت و ایجاد شرکت آشنا بوده و می تواند از متخصصان و کارشناسان مجرب در زمینه ثبت شرکت بهره ببرد. در این صورت، در کوتاه ترین مدت زمان و با کمترین هزینه قادر خواهید بود شرکت خود را ثبت نمایید. این موسسه همچنین امور مربوطه به رتبه بندی پیمانکاران، رتبه بندی مشاوران، ثبت لوگو، ثبت برند و... را نیز انجام می دهد.

انواع شرکت ها

شرکت هایی که معمولا نسبت به ثبت آن ها اقدام می شود، در دو دسته مدنی و تجاری قرار می گیرند. شرکت های مدنی، شامل شرکت های انتفاعی و غیرانتفاعی بوده و برای انجام یک عملیات مشخصی ایجاد شده اند. این شرکت ها می توانند در زمینه های مختلف کسب و کار فعالیت داشته باشند. شرکت های تجاری نیز، شامل شرکت های با مسئولیت محدود، شرکت تجاری سهامی خاص، شرکت تجاری سهامی عام، شرکت تجاری نسبی، شرکت تجاری تضامنی، شرکت تجاری مختلط سهامی، شرکت تجاری مختلط غیرسهامی و شرکت تجاری تعاونی می باشند. این دسته از شرکت ها برای انجام عملیات های بازرگانی با انعقاد قراردادهای رسمی تاسیس شده اند. ثبت شرکت ها، شرایط و قوانین مربوط به خود را داشته و این شرایط برای هر شرکت متفاوت خواهد بود.

وجود شرایط و قوانین مخصوص برای ثبت هر شرکت باعث شده است تا بیش از 85 درصد از افراد در مسیر پرپیچ و خم ثبت شرکت خسته شده و دست از ادامه مسیر بکشند. به همین دلیل است که به شما پیشنهاد می دهیم، برای ادامه این مسیر و همچنین رتبه بندی شرکت نظیر رتبه بندی مشاوران و رتبه بندی پیمانکاران، از مشاوران و متخصصان امین کمک بگیرید. موسسه ثبتی رتبه، با وجود وکلا و کارشناسان توانمند قادر است راهنمای خوبی برای شما در ادامه این مسیر ناهموار باشد.

مدارک لازم برای ثبت شرکت

در حالت کلی؛ برای ثبت هر شرکت باید مدارک و اسناد مختلفی را ارائه دهید. اما؛ اگر بخواهیم این مسئله را کلی تر بیان کنیم، می توانیم بگوئیم که اسناد و مدارک مورد نیاز برای ثبت شرکت به شرح ذیل می باشد:

  • اظهارنامه شرکت در دو برگ
  • اساسنامه شرکت در دو جلد
  • صورت جلسه مدیران و اعضای هیئت مدیره شرکت در دو نسخه
  • کپی برابر اصل تمامی مدارک هویتی اعم از شناسنامه، کارت ملی و کارت پایان خدمت اعضا و مدیران
  • تقویم نامه کارشناس رسمی بازرگانی
  • امضای وکالت نامه
  • ارائه سند مالکیت شرکت مربوطه
  • ارائه مجوزهای مورد نیاز برای فعالیت شرکت مورد نظر
  • ارائه گواهی عدم سوء پیشینه اعضا

اگر می خواهید از مدارک و اسناد موجود برای ثبت هر یک از شرکت های تجاری اطلاع پیدا کنید، می توانید از موسسه ثبتی رتبه کمک بگیرید. با شماره تماس های موجود در سایت موسسه رتبه تماس گرفته و از مدارک و اسناد مورد نیاز برای ثبت شرکت مورد نظر خود اطلاع پیدا کنید. همچنین می توانید در قسمت اخبار و مقالات اطلاعات دقیق تری از هر شرکت به دست آورید. این موسسه علاوه بر امور مربوط به ثبت شرکت ها، در زمینه اخذ رتبه بندی مشاوران، اخذ رتبه بندی پیمانکاران، اخذ رتبه بندی انفورماتیک، اخذ مجوزها، ثبت برند و برندسازی نیز فعالیت دارد.

خدمات موسسه ثبتی رتبه

ارائه مدارک و اسناد به سامانه های مربوطه

بعد از انتخاب نوع شرکت و همچنین تهیه مدارک و اسناد مورد نیاز بر اساس قوانین و شرایط جدید، می توانید این مدارک را در سامانه های مربوطه آپلود نمایید. البته تهیه مدارک، اخذ مجوزها، انتخاب شرکت و... همگی نیاز به دریافت مشاوره دارد. همچنین لازم به ذکر است، افرادی که در زمینه ثبت شرکت، اخذ رتبه بندی مشاوران، اخذ رتبه بندی پیمانکاران و دیگر مسائل تجربه ای ندارند، در این مسیر خسته شده و قادر به ادامه مسیر نخواهند بود. به همین دلیل؛ پیشنهاد ما به شما کمک گرفتن از موسسه ثبتی رتبه و سپردن تمامی امور مربوطه به ثبت و ایجاد شرکت به کارشناسان و وکلای این شرکت است.

شما می توانید تمامی مدارک و اسناد مربوطه را به وکلای ما ارائه داده و منتظر ثبت شرکت با کمترین هزینه باقی بمانید. کارشناسان و وکلای باتجربه ما، این امور را در کوتاه ترین مدت زمان برای شما انجام خواهند داد. شایان ذکر است که به عنوان حق الزحمه باید مبلغ ناچیزی را به موسسه ثبتی رتبه پرداخت کنید.

موسسه ثبتی و حقوقی رتبه

موسسه ثبتی رتبه به عنوان مشاوری امین و باتجربه، خدمات مربوط به راه اندازی کسب و کار شما را با رعایت آخرین تغییرات در قوانین و ضوابط در اختیار شما عزیزان قرار می دهد. این موسسه ثبتی از کارشناسان و وکلای باتجربه و کاردان بهره برده و در مدت زمانی بسیار محدود قادر است، امور مربوط در حوزه راه اندازی کسب و کار شما را انجام دهد. برای این کار، شما می توانید از مشاوره این موسسه کمک گرفته و با ارائه مدارک به کارشناسان و همچنین بدون قرار گرفتن در روند اداری، امور مربوط به رتبه بندی و یا ثبت شرکت را انجام دهید.

خدمات موسسه ثبتی رتبه

حال که با موسسه ثبتی و حقوقی رتبه آشنا شدید، لازم است با خدمات این موسسه نیز آشنا شوید تا بهتر بتوانید در انتخاب این موسسه تصمیم گیری نمایید. موسسه ثبتی رتبه، علاوه بر ثبت شرکت، رتبه بندی پیمانکاران و رتبه بندی مشاوران، امور مربوطه به اخذ مجوز، اخذ گواهی ثبت اختراع، اخذ رتبه مدیریت طرح، اخذ رتبه طرح و ساخت، اخذ رتبه انفورماتیک، اخذ جواز کسب، ثبت برند، ثبت لوگو، اخذ نشان جغرافیایی، اخذ کارت بازرگانی و اخذ طرح صنعتی را نیز انجام می دهد. شما برای انجام ساده تر هر یک از این امور می توانید به موسسه ما مراجعه کرده و از خدمات ما استفاده کنید.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/nI5KIq0O
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهمریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیون
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه