جمعه, ۱۴ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Fri, 3 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

کسب و کار گوگل کلاود امروز از هوش مصنوعی جدیدی پرده برداشته است که به پزشکان اجازه می دهد تا به سرعت در منابع اطلاعاتی مختلف جستجو کنند. این سرویس از طریق پلتفرم Vertex AI Search در دسترس سازمان های بهداشتی و تحقیقاتی قرار می گیرد. گوگل مدعی است با این ابزار می تواند به صرفه جویی در زمان و انرژی پزشکان و محققان کمک کند.

به گزارش CNBC، حوزه بهداشت میزبان حجم عظیمی از اطلاعات ارزشمند است، اما یافتن اطلاعات در میان این سیستم ها که گاهی با فرمت های مختلفی ذخیره شده اند، کار آسانی نیست. ازاین رو، گوگل کلاود ابزاری را ارائه کرده است که جستجو حتی در میان یادداشت پزشکان، اسناد اسکن شده و اطلاعات الکترونیکی سلامت بیماران را به صورت یک جا ممکن می کند.

صرفه جویی در زمان و انرژی پزشکان با هوش مصنوعی جدید گوگل

صرفه جویی در زمان و انرژی پزشکان با هوش مصنوعی جدید گوگل

«لیسا اومالی»، مدیر ارشد مدیریت محصولات در بخش Cloud AI از گوگل کلاود می گوید: «این ابزار علاوه بر صرفه جویی در زمان برای جستجوها، می تواند مانع از خستگی پزشکان شود و اطمینان یابد که آن ها راحت تر به پاسخ می رسند.»

برای مثال، اگر پزشکان بخواهند درباره سوابق یک بیمار اطلاعات کسب کنند، دیگر لازم نیست به صورت دستی بین یادداشت ها، فکس ها و اسناد الکترونیکی بگردند. کافی است در این ابزار که از هوش مصنوعی استفاده می کند، سؤال خود را بپرسند و جوابش را بگیرند. برای نمونه، می توانند بگویند «این بیمار در 12 ماه گذشته چه داروهایی دریافت کرده است؟» در پاسخ، همه اطلاعات مربوطه با هم نمایش داده می شود.

این ابزار همچنین می تواند کاربردهای دیگری داشته باشد. برای مثال، محققان می توانند با کمک آن متوجه شوند که یک نفر معیارهای لازم برای حضور در یک مطالعه را دارد یا خیر. به علاوه، گفته شده است که این هوش مصنوعی می تواند ارجاع به منابع اطلاعاتی خود را ارائه کند تا ریسک توهم یا تولید پاسخ های اشتباه کاهش یابد.

این قابلیت ها قرار است از طریق پلتفرم Vertex AI Search گوگل در اختیار سازمان ها قرار بگیرد. مدیر جهانی استراتژی و راهکارهای سلامت گوگل کلاود می گوید توانمندی های جدید این پلتفرم می تواند به طور مستقیم در جریان های کاری پزشکان تلفیق شود.

افزون براین، گوگل می گوید به اطلاعات مشتریان خود دسترسی ندارد و از آن ها برای آموزش مدل های هوش مصنوعی استفاده نمی کند. به علاوه، گفته شده که این سرویس تابع قانون HIPAA است.

منبع : digiato
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/UCaofRQa
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهمریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه