جمعه, ۱۴ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Fri, 3 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

OpenAI اولین کنفرانس توسعه دهندگان خود را برگزار نمود و اعلام کرد که کاربران حالا می توانند نسخه های سفارشی ChatGPT خود را بسازند. این چت بات ها با نام GPT شناخته می شوند و حتی می توانند در فروشگاهی موسوم به GPT Store عرضه شوند و برای سازندگانشان درآمد داشته باشند.

طبق اعلام OpenAI، کاربران اشتراک ChatGPT Plus می توانند برای خلق دستیارهای هوش مصنوعی مختص خود دست به خلق چت بات هایی بزنند که این شرکت از آن ها با نام GPT یاد کرده است. کاربران می توانند این چت بات ها را به راحتی از طریق چند فرمان ساده به واسطه خود ChatGPT بسازند و حتی فایل های مدنظر خود را به آن ارائه دهند تا چت بات درباره یک موضوع خاص اطلاعات بیشتری پیدا کند.

ویژگی‌ های جدید ChatGPT برای ساخت چت ‌بات ‌های سفارشی و درآمدزایی

برای مثال، در دمویی که توسط این شرکت به نمایش درآمده است، کاربر از GPT خود که برای کمک در برنامه ریزی رویدادها استفاده می شود، می خواهد یاری رسان و دقیق باشد و از ایجاد تداخل در برنامه ها و رویدادها جلوگیری کند. کاربر می تواند فایل تقویم خود را به این GPT ارائه کند تا هوش مصنوعی بتواند با آگاهی از کارهای او، در برنامه ریزی برای انجام امور مختلف به او کمک کند.

برای هر GPT می توان تعیین کرد که به اینترنت دسترسی داشته باشد و از مدل تولید تصاویر DALL-E استفاده کند یا خیر. به علاوه، می توان مشخص کرد که جی پی تی ها از ابزارهای مختلف مثل Code Interpreter برای نوشتن و اجرای نرم افزارها بهره بگیرند یا خیر. البته این مواد تنها بخشی از قابلیت های هر GPT است.

ویژگی‌ های جدید ChatGPT برای ساخت چت ‌بات ‌های سفارشی و درآمدزایی

پنل راه اندازی GPTها دو زبانه دارد. Create از طریق گفت وگوهای معمولی با ChatGPT به شما اجازه می دهد تا GPT خود را بسازید. در زبانه Configure نیز می توانید به صورت تخصصی و فنی تر تنظیمات GPT خود را مشخص کنید.

درآمدزایی از عرضه چت بات های سفارشی در GPT Store

درآمدزایی از عرضه چت بات های سفارشی در GPT Store

شرکت OpenAI می گوید تا چند هفته دیگر یک فروشگاه موسوم به GPT Store راه اندازی می کند تا کاربران بتوانند جی پی تی های خود را در آن عرضه کنند و چت بات های خود را با بقیه به اشتراک بگذارند. این شرکت حتی وعده داده است که بخشی از درآمد خود را با سازندگان بهترین GPTها به اشتراک بگذارد.

درحال حاضر اطلاعات زیادی درباره سازوکار GPT استور در دسترس نیست و برای مثال، نمی دانیم که کاربران می توانند به صورت دلخواه روی جی پی تی های خود قیمت گذاری کنند یا تقسیم درآمد صرفاً براساس تصمیم OpenAI انجام خواهد شد.

OpenAI همچنین اعلام کرده است که GPTهای کاربران را پیش از انتشار در این فروشگاه بررسی خواهد کرد. این اقدام علاوه بر جلوگیری از انتشار ابزارهای مشکل دار، می تواند از عرضه GPTهای مرتبط با کلاهبرداری و غیره جلوگیری کند.

در اولین رویداد توسعه دهندگان OpenAI از GPT-4 Trubo با قابلیت های جدید و قدرت بیشتر نیز رونمایی شد.

منبع : digiato
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/lBIaCOVW
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهمریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه