سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Tue, 7 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

زمان کوتاهی پس از افشای اولین اسکرین شات های گراک توسط کاربری ایرانی، ایلان ماسک رسما تأیید کرده است که این چت بات هوش مصنوعی هفته ی آینده برای تمامی کاربران سرویس ایکس پریمیوم پلاس در دسترس قرار می گیرد.

وعده های ایلان ماسک برای انتشار سرویس ها یا عرضه ی محصولات جدید در بسیاری از مواقع دقیق نیستند، با این حال بررسی ها نشان می دهد که ادغام گراک و شبکه ی اجتماعی ایکس (توییتر سابق) آغاز شده است و احتمالا هفته ی آینده شاهد انتشار گراک خواهیم بود.

چت بات هوش مصنوعی گراک هفته آینده در دسترس قرار می گیرد

آن طور که افشاگری ایرانی به نام نیما اوجی می گوید، آدرس چت بات جدید ایلان ماسک twitter.com/i/grok خواهد بود. در یکی از اسکرین شات ها دیدیم که اگر کاربران وارد صفحه ی موردبحث شوند، به خرید اشتراک پریمیوم پلاس ترغیب خواهند شد. پس از انتشار عمومی، کاربران به گزینه ی Ask Grok دسترسی خواهند داشت.

گراک چند هفته ی پیش در دسترس تعداد محدودی از کاربران قرار گرفت تا بازخورد به دست ایکس برسانند و به رفع مشکلات این چت بات کمک کنند. گراک پاسخ مستقیم ایلان ماسک به سرویس های محبوبی مثل بینگ چت و ChatGPT و گوگل بارد است.

شرکت xAI ایلان ماسک که Grok را توسعه داده است، می گوید این چت بات معمولا با شوخ طبعی به پرسش ها پاسخ می دهد. گراک همچنین به پرسش های پرحاشیه  پاسخ خواهد داد، درحالی که سایر سیستم های هوش مصنوعی از پاسخ به چنین پرسش هایی امتناع می کنند.

گراک قرار است به صورت بلادرنگ به داده های شبکه ی اجتماعی ایکس دسترسی پیدا کند. این ویژگی قطعا باعث پیشرفت سریع گراک خواهد شد.

ایلان ماسک در تلاش است ازطریق گراک تعداد مشترکین سرویس پریمیوم پلاس را افزایش دهد و درآمد ایکس را بالا ببرد. پریمیوم پلاس ماهانه ۱۶ دلار قیمت دارد و تمامی تبلیغات را در بخش های For You و Following حذف می کند.

منبع : zoomit
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/T0PPsJ3K
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه