دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Mon, 29 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

اگرچه OpenAI کاربران سازمانی را ترغیب می کند تا از هوش مصنوعی بهره ببرند، اما یکی از مدیران این شرکت می گوید مردم نباید انتظار داشته باشند که این فناوری به سرعت تجارت آن ها را تغییر دهد. «برد لایت کپ»، مدیر ارشد عملیات OpenAI، در مصاحبه ای گفت که برخی افراد بیش ازحد از قابلیت های هوش مصنوعی تعریف می کنند؛ بعضی ها گمان می کنند که هوش مصنوعی در یک چشم برهم زدن می تواند تغییرات اساسی در کسب وکارشان ایجاد کند؛ درحالی که واقعیت چنین نیست.

براساس مصاحبه CNBC با مدیر ارشد عملیات OpenAI، نباید انتظار داشت که هوش مصنوعی بتواند به این زودی ها کسب و کارها را متحول کند. لایت کپ گفت شرکت ها انتظار دارند که هوش مصنوعی مولد بسیاری از مشکلات را حل کند، هزینه ها را به  شکل چشمگیری کاهش دهد و در صورت بروز مشکل، رشد را به شرکت بازگرداند. او گفت که اگرچه هوش مصنوعی می تواند کارها را بهبود دهد، اما با کمک آن هنوز نمی توان مشکلات را کاملاً حل و فصل کرد، چون این فناوری هنوز در مراحل ابتدایی است.

انتظارات بالای شرکت ها از هوش مصنوعی سازمانی ChatGPT

هوش مصنوعی سازمانی ChatGPT و انتظارات بالای شرکت ها از آن

OpenAI نسخه سازمانی چت بات محبوب ChatGPT را نیز عرضه کرده و وعده داده است که این هوش مصنوعی از داده های اختصاصی و حساس شرکت ها محافظت می کند. لایت کپ گفت این شرکت هنوز مشغول بررسی لیست انتظار طولانی کسب وکارها برای دسترسی به نسخه سازمانی ChatGPT است.

مصرف کنندگان و سازمان ها، پس از تبلیغات گسترده شرکت های فناوری برای هوش مصنوعی به عنوان راهی جهت آسان ترکردن کارها، از این فناوری بسیار استقبال کردند. از سویی نگرانی  این سازمان ها در مورد انتشار ناخواسته اطلاعات، توسعه دهندگانی مانند OpenAI، مایکروسافت و آمازون را وادار کرد تا نسخه های سازمانی مدل های هوش مصنوعی مولد با امنیت بیشتر را عرضه کنند.

بااین حال، برخی کارمندان در شرکت هایی که از هوش مصنوعی استفاده می کنند، ناراضی هستند و می گویند هوش مصنوعی کارها را آسان تر نکرده است. برای مثال، یک چت بات بانکی که با کمک OpenAI ساخته شده چندان مورد استقبال مشتریان قرار نگرفته است، زیرا مردم همچنان ترجیح می دهند به جای هوش مصنوعی، با یک فرد برای کسب اطلاعات ارتباط بگیرند.

منبع : digiato
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/4oPelaC4
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهنهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوست
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه