شنبه, ۸ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Sat, 27 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

برندهایی که پست‌های خنده‌دار و سرگرم‌کننده در کمپین رسانه‌های اجتماعی‌شان می‌گذارند بیشتر در خاطر مشتری می‌مانند و بازخوردهای احساسی و نظرات بیشتری از جانب مخاطب می‌گیرند. خنده یک زبان بین‌المللی و یکی از نخستین روش‌های ارتباطی ما انسان‌هاست. انسان‌ها قبل از اینکه درباره احساس خود بنویسند یا صحبت کنند، برای بیان شوق یا بروز یک موقعیت خاص، از لبخند استفاده می‌کنند. لبخند همچنین شکلی از ارتباطات است که شکاف میان زبان‌ها، فرهنگ‌ها، سنین و جغرافیای مختلف را پر می‌کند، بنابراین تعجب‌برانگیز نیست که لحظات شادی‌آفرین و هشتگ‌های خنده‌دار به سرعت داغ می‌شوند.

حتما ببینید: ارزش آفرینی با کلمات حرفه ما است.

طبق یک مطالعه، در اکثر تبلیغات ویروسی از عنصر خنده استفاده می‌شود. در نتیجه این مطالعه از خنده به‌عنوان یک جاذبه جهانی برای ایجاد محتوای ویروسی استفاده شده است. محتواهای خنده‌دار در کانال‌های مختلف رسانه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته می‌شوند و این مزیتی آشکار برای برند شماست. اما دیگر مزایایی که می‌توانید با خنداندن مخاطب کسب کنید چیست؟ در زیر چند نمونه از این مزیت‌ها ذکر می‌شود.

4656586797609768

ایجاد انسجام 

خنده روندی اجتماعی است. طبق نظر یک پروفسور روانشناس ما هنگامی که با دیگران هستیم 30برابر بیشتر از وقتی که تنها هستیم می‌خندیم. خنده استرس را برطرف کرده و حس انسجام گروهی در ما شکل می‌دهد. می‌توانید در کمپین‌های بازاریابی‌تان در رسانه‌های اجتماعی مخاطبان‌تان را بخندانید و به ایجاد حس مشارکت و ایجاد ارتباط مشتریان با برندتان کمک کنید.

خنده واکنش‌های احساسی را برمی‌انگیزد

شوخ‌طبعی و خنده حس مثبت ایجاد می‌کند. خنده سبب آزادشدن آندروفین، آرامش بدن، تقویت سیستم ایمنی، کمک به کاهش استرس و به‌طور‌کلی دادن احساس خوب به فرد می‌شود. این واکنش‌های جسمی و روحی غیر‌ارادی هستند و واکنش احساسی مساعدی ایجاد می‌کنند. با استفاده از حس شوخ‌طبعی در محتوای بازاریابی‌تان در رسانه‌های اجتماعی، به ارتباط حس مثبت مشتری با برندتان کمک کنید.

حس شوخ‌طبعی
برندتان را در ذهن ماندگار می‌کند

حس مثبت ایجاد خاطره می‌کند. تحقیقات نشان داده است که تنها 24 درصد از تجربیات مثبت به فراموشی سپرده می‌شوند، در‌حالی‌که تقریبا 60 درصد تجربیات منفی از حافظه پاک می‌شوند. هیچ‌کس آگهی کسل‌کننده شما را در فیس‌بوک یا یوتیوب به‌خاطر نخواهد آورد، اما اگر محتوای خنده‌دار داشته باشد محال است از ذهن مشتری پاک شود. با خنداندن مشتری حس خوب ماندگاری را به آنها هدیه دهید.

دیدگاه مشتری را تغییر دهید

یکی از صاحب‌نظران می‌گوید، موضوعات خنده‌دار و مضحک همپوشانی میان خوشحالی و ناراحتی است. باید نقطه مشترکی که مرز میان خوشحالی و ناراحتی مشتری است و ارزش‌ها و خواسته‌های او را شناسایی کرد. برای یافتن این نقطه به مسائل میان این دوحوزه توجه کنید. خنده‌دار بودن محتوا سبب می‌شود که ارتباط عاطفی محکم‌تری با مخاطب، ایجاد یادآوری بهتر برند در ذهن مشتری و پیوندی نزدیک‌تر با او برقرار کنید. در پایان باید این نکته را یادآور شویم که در استفاده از حس شوخ‌طبعی در کمپین‌های‌تان به شخصیت برند و مخاطبان خود توجه کنید تا دریابید که باید از این حس استفاده کنید یا خیر.

اگر بدنبال تیم برای تولید محتوا هستید اینجا را کلیک کنید. تیم تخصصی روزنامه فرصت امروز در خدمت شماست

همه مطالب سایت درباره بازاریابی محتوا

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/5hTzrgKq
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطی
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه