سه شنبه, ۲۵ آذر(۹) ۱۴۰۴ / Tue, 16 Dec(12) 2025 /
           
فرصت امروز

7تصور اشتباه در حوزه برندینگ

9 سال پیش ( 1395/7/19 )
پدیدآورنده : معراج آگاهی  

فعالیت در حوزه برندینگ بسیار سخت و پیچیده است. برندینگ حوزه ای کاملا متنوع و جامع محسوب می شود بنابراین تعجبی ندارد که بسیاری از مردم در برداشت خود از برندینگ و نحوه فعالیت در این زمینه دچار اشتباه می شوند.

بسیاری از کارزارهای تبلیغاتی دیجیتال هنگامی که به شکل مناسبی فعالیت های خود را در زمینه برندینگ یکپارچه سازی نمی کنند با مشکلات بسیاری مواجه شده و اغلب با شکست مواجه می شوند. در ادامه این مطلب به هفت برداشت نادرست از مبحث برندینگ که در اغلب اوقات بازاریاب های دیجیتال را دچار مشکل می کند، اشاره خواهیم کرد.

1- لوگو کافی است

برندهای بزرگ امروزه کاملا در لوگوهای شان حل شده و تعداد اندکی از مردم میان این برندها و لوگوی آنها تفاوت قائل می شوند. این به معنای آن است که به منظور درگیر کردن مشتریان در حوزه برندینگ این فرآیند باید کاملا برنامه ریزی شده و منظم باشد.

رساندن پیام به مخاطبان، محافظت از ارزش های برند، ایجاد تمایز نسبت به سایر برندهای مشابه، شخصیت و اخلاق سازمانی بخشی از عناصری هستند که شما باید در فرآیند برندینگ به صورت کامل و جامع به آن عمل کنید و به مرحله اجرا درآورید. مصرف کنندگان تنها زمانی قادر به ورود به فرآیند برندینگ هستند که بتوانند این عناصر را شناسایی کنند.

2- شبکه های اجتماعی بهترین ابزار برای وارد کردن مخاطبان به پروسه برندینگ است

برخی افراد ورود مخاطبان به فرآیند برندینگ را با ارتباط مستقیم مشتری و شرکت تجاری اشتباه می گیرند. با این وجود این تنها جزء اصلی ارتباط با مشتریان از طریق وارد ساختن آنان در برندینگ است. تمرکز روی چنین مرز باریکی در نهایت می تواند منجر به شکست کامل یک پویش تبلیغاتی شود.

شبکه های اجتماعی یکی از مهم ترین کانال های ارتباطی با مخاطبان است. تحقیقات و مطالعات صورت گرفته حاکی از آن است که برقراری ارتباط از طریق کانال های مختلف ارتباطی یکی از مهم ترین بخش های درگیر کردن مخاطبان در پروسه برندینگ محسوب شده و بسیاری از شرکت های تجاری از این روش برای دستیابی به اهداف از پیش تعیین شده خود از آن استفاده می کنند.

3- حضوری احساسی و خاطره انگیز

این روزها جلب توجه دیگران در بازارهای جهانی باتوجه به تعدد رسانه ها و ابزارهای ارتباطی بسیار دشوار به نظر می رسد. رقابت شدید برندها و شرکت های تجاری در جهان دیگر تنها به ارائه یک کدپستی از سوی آنها محدود نمی شود. این مسائل درنهایت می تواند بازاریاب ها و مدیران شرکت های تجاری را متقاعد کند که برای حضور جدی و پررنگ در بازار باید اقدامات پرهزینه و پر سروصدا انجام دهند.

در بیشتر موارد، پویش های موفق در زمینه بازاریابی دیجیتال به نوعی نقطه مقابل ایده مطرح شده در رابطه با برندینگ هستند چراکه این پویش ها اتکای بسیار زیادی به جلب توجه داشته و دقت بسیاری در فرآیند اختصاص بودجه به این پررژه ها صورت می گیرد.

بازاریاب هایی که مسئولیت این کارزارهای تبلیغاتی دیجیتال را برعهده دارند معمولا نیازها و خواسته های مشتریان را بالاتر از خواسته ها و اهداف خود و شرکت متبوع شان در نظر می گیرند. این در حالی است که استفاده از دیگر متُدها نظیر صرف بودجه های کلان و اقدامات پر سروصدا در نهایت ممکن است اهداف بازاریاب ها را در معرض خطر قرار دهد چرا که در این شیوه تمامی منابع در اختیار برند و جلب توجه دیگران نسبت به آن قرار گرفته و اساسا توجهی به نیازها و خواست های مشتریان نخواهد شد. این موضوع در نهایت می تواند منجر به شکست پویش تبلیغاتی دیجیتال شود. ادامه دارد....

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/KaODGTqH
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
شماره 2844 روزنامه فرصت امروز  «پُلی ای آی» ۸۶ میلیون دلار جذب کرد؛ جنگ جدید بر سر مرکز تماس و تجربه مشتری تسلا وارد مرحله تازه آزمایش روبوتاکسی شد؛ بدون ناظر انسانی، وسط خیابان های آستین IPO در هند: عرضه اولیه ۱.۲ میلیارد دلاری «ICICI Prudential AMC» با استقبال کامل روبه رو شد بورس های جهان محتاط شدند؛ بازارها منتظر تصمیم بانک های مرکزی و داده های کلیدی قیمت طلا و سکه در آخرین معاملات بازار / ۲۴ آذر ۱۴۰۴ بانک های اروپا و موج تازه صعود؛ وقتی «اقتصاد قدیمی» با فناوریِ جدید جان می گیرد دعوای ۲۳۰ میلیارد دلاری روسیه با «یوروکلیر» در بلژیک؛ پرونده ای که بازارها را حساس می کند چین از پنج مقصد اصلی صادرات آلمان خارج می شود؛ نشانه ای از تغییر نقشه تجارت اروپا قیمت خودرو های داخلی و مونتاژی در بازار / ۲۴ آذر ۱۴۰۴ ژاپن: شاخص اعتماد تولیدکنندگان به اوج ۴ ساله رسید؛ بازارها چشم به راه تصمیم بانک مرکزی قیمت دلار امروز بازار آزاد دوشنبه ۲۴ آذر در کانال ۱۳۱ هزار تومان فیلیپس به دنبال خرید «SpectraWAVE»؛ رقابت در پزشکیِ تصویرمحور تیزتر می شود چه زمانی بیمه موبایل شامل تعویض دستگاه می‌شود؟ شرایط پوشش کامل چیست؟ قیمت طلا و سکه امروز دوشنبه ۲۴ آذر ۱۴۰۴
محبوب ترین ها
وبگردی
خرید PS5خرید سی پی کالاف دیوتی موبایلاکستریم VXخرید از چینچوب پلاستماشین ظرفشویی بوشکامیونت فورسخرید بلیط هواپیماخرید جم فری فایرهارد باکسخرید تاج گل ارزانسرور مجازیکد تخفیف فیلیموبیمه شک دار نگیر!نرم افزار بهای تمام شده شُماران سیستمنرم افزار cmmsآزمون آنلاینپت شاپ آنلاینکمپرسور اسکروقرص لاغریاستند خیریهحرف تو: مرجع مقایسه برند و بررسی کسب کارهاکاپشن مردانه
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه

https://www.ceats.org/

https://blog.mocelin.ind.br/

https://nrims.uncst.go.ug/

toto togel

https://alcaldiasancristobal.gob.ve/

Situs toto

https://pkmmuka.cianjurkab.go.id/

slot pulsa

situs togel

situs toto

situs 5k

situs gacor

situs toto

situs toto

slot777

deposit 5000

slot 5k

toto togel

Kembangtoto

slot qris

situs toto

deposit 5000

slot gacor qris

slot deposit 5000

situs kembangtoto

toto togel

Link slot dana

slot qris

situs toto

toto togel

slot depo 5k

situs kembangtoto

kembangtoto

slot qris

situs togel

toto togel

situs togel

situs toto

slot qris

situs toto

situs toto

situs toto

toto 4d

situs togel

situs toto

slot777

deposit 5000

link slot gacor

situs toto

situs toto

slot 5000

Situs toto

slot777

situs toto

slot 5000

slot pulsa

situs toto

toto togel

Situs toto

kembangtoto

situs toto

situs toto

situs toto

situs 5000

situs toto

situs toto

situs togel

slot88

bandar togel

bandartoto

https://collegiogeometri.mb.it/

https://lavorain.seval.it/

https://personal.cofadena.gob.bo/

situs togel

toto 4d