سه شنبه, ۵ مهر(۷) ۱۴۰۱ / Tue, 27 Sep(9) 2022 /
           
فرصت امروز

بازاریابی در اینستاگرام و جلب نظر کاربران شاید در نگاه نخست امری واحد به نظر برسد، اما در عمل تفاوت معناداری با هم دارند. امروزه شمار بسیار زیادی از برندها در عمل به سوی بازاریابی در شبکه های اجتماعی حرکت می کنند. وقتی هم که صحبت از شبکه های اجتماعی می شود، تقریبا هیچ پلتفرمی به اندازه اینستاگرام در میان کاربران و برندها محبوبیت ندارد. درست به همین خاطر حضور پرشمار برندها در زمینه بازاریابی در اینستاگرام نباید امر عجیب یا غیرمنتظره ای باشد. این نکته برای بسیاری از برندها امر بی نهایت مهمی محسوب می شود. با این حساب اگر شما به دنبال تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف تان به طور حرفه ای هستید، باید علاوه بر انتخاب اینستاگرام به عنوان یک پلتفرم مهم برنامه ای ویژه برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف نیز داشته باشید، در غیر این صورت فرصت چندانی برای تاثیرگذاری بر روی کاربران پیدا نخواهید کرد. 

بازاریابی و چالش جذب فالوورهای بیشتر در اینستاگرام

امروزه داشتن فالوورهای پرتعداد آرزوی هر برندی در اینستاگرام است. این امر اعتبار و موقعیت برندها را به طور قابل ملاحظه ای افزایش می دهد. درست به همین خاطر شما هم باید حضور پررنگی در اینستاگرام و برنامه ای دقیق به منظور جلب نظر کاربران داشته باشید. کاربران در شبکه های اجتماعی به طور طبیعی به برندهایی با فالوورهای بیشتر توجه بالاتری نشان خواهند داد. همین امر برخی از برندها را در تکاپو برای جذب فالوور بیشتر قرار داده است. بدون تردید همیشه امکان استفاده از راهکارهای عجیب یا غیرمنتظره در این حوزه وجود دارد. با این حال در مقاله کنونی هدف ما بررسی برخی از ساده ترین و مطمئن ترین راهکارها برای جذب فالوور در فضای اینستاگرام است. 

مطلب مرتبط: جلب هزار فالوور اول برند در اینستاگرام با راهکارهای حرفه ای

اگر شما هم برای افزایش تعداد فالوورهای برندتان عجله دارید یا منتظر تکنیک های حرفه ای هستید، این مقاله کاربرد فراوانی برای شما خواهد داشت. در ادامه برخی از مهمترین نکات در این راستا را با هم مورد ارزیابی قرار می‎دهیم. این امر به شما برای بازاریابی بهتر در اینستاگرام و جلب نظر کاربران به طور حرفه ای کمک شایانی خواهد کرد. 

به کاربران دلیلی برای دنبال کردن اکانت تان بدهید

بازاریابی و چالش جذب فالوورهای بیشتر در اینستاگرام

کاربران در فضای اینستاگرام باید همیشه دلیلی برای دنبال کردن شما داشته باشند. این امر می تواند از هر بخش یا حوزه ای از کار شما حاصل شود. نکته مهم در این میان توجه به وضعیت کاربران در شبکه های اجتماعی و تلاش برای پرهیز برندتان از کلیشه های رایج است. این امر می تواند شانس شما در بازار را به طور قابل ملاحظه ای افزایش داده و به شما برای تاثیرگذاری بهینه بر روی کاربران کمک نمایند. همیشه برندهای نوآور در زمینه بازاریابی و تولید محتوا مورد توجه ویژه کاربران در شبکه های اجتماعی قرار دارند. یکی از حوزه هایی که می تواند نقطه شروع خوبی برای شما و برندتان به منظور نوآوری باشد، بحث مربوط به انتخاب بیوگرافی مناسب در اینستاگرام است. این بخش اغلب اوقات از سوی برندها و تیم های بازاریابی مورد بی توجهی قرار می گیرد. درست به همین خاطر بسیاری از برندها در عمل شرایط سختی برای جلب نظر کاربران، به ویژه در نگاه نخست، دارند. 

توصیه ما در این مقاله تلاش برای توضیح کوتاه و مختصر درباره برندتان و دلیل دنبال کردن اکانت آن در اینستاگرام از سوی کاربران است. شما باید یک دلیل واضح و بسیار ساده پیش روی کاربران قرار دهید. در این صورت شانس تان برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف به طور قابل ملاحظه ای افزایش پیدا خواهد کرد. این امر شما را در مسیر جلب نظر کاربران راهنمایی کرده و مشکلات پیش روی تان را نیز کاهش خواهد داد. 

امروزه بسیاری از کاربران در مواجهه با برندها در همان ابتدا سوالات زیادی برای شان مطرح می شود. این سوالات شامل حوزه فعالیت برند موردنظر و همچنین نحوه تاثیرگذاری بر روی برند موردنظر است. اگر شما توانایی پاسخگویی به چنین سوالاتی را نداشته باشید، خیلی زود از دامنه برندهای مورد مورد علاقه یا توجه مشتریان کنار گذاشته خواهید شد. تمام هنر شما در این میان توضیح حوزه کاری و مزیت تان در بازار در قالبی بسیار کوتاه است. 

استفاده از نام کاربردی درست

نام کاربردی برند شما در اینستاگرام تکلیف بسیاری از مسائل را روشن می کند. امروزه برندها برای ثبت نام در اینستاگرام باید مثل دیگر برندهای باسابقه در این فضا به دنبال اسم خودشان باشند. انتخاب یک اسم متفاوت از برند در اینستاگرام می تواند دردسرهای زیادی برای جلب نظر آنها در ابتدای کار به همراه داشته باشد. درست به همین خاطر شما باید از همان ابتدا برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف تان به سختی تلاش نمایید، در غیر این صورت شاید هرگز فرصتی برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف تان پیدا نکنید. 

کاربران در اینستاگرام وقتی به دنبال پیدا کردن یک برند هستند، همیشه اسم کاربری آن را سرچ می کنند. این امر شاید بسیار ساده و ابتدایی به نظر برسد، اما در صورت بی توجهی برندتان به این نکات توانایی تان برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف را به شدت تحت تاثیر قرار خواهد داد. درست به همین خاطر شما باید تمام تلاش تان برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف و بهینه سازی شرایط تان با انتخاب یک نام کاربری درست را انجام دهید. 

یادتان باشد تغییر نام کاربری به طور مداوم امکان تعامل نزدیک با مخاطب هدف را از شما می گیرد. بنابراین در این حوزه باید نسبت به حفظ نام کاربری تان توجه نشان دهید. توصیه ما تلاش برای اختصاص زمان مناسب به منظور انتخاب نامی استاندارد و درست برای اکانت تان و سپس تلاش برای حفظ آن در بلندمدت است. 

استفاده از حساب تجاری برای برند

برندها در فضای اینستاگرام به راحتی هرچه تمام تر امکان استفاده از اکانت های تجاری را دارند. مزیت اصلی چنین اکانت هایی امکان دسترسی به گزارش های تفصیلی درباره وضعیت برند و همچنین تعامل با کاربران در فضای اینستاگرام است. اگر شما هم مایل به استفاده از آمارهای دقیق به طور رایگان دارید، تغییر وضعیت اکانت تان از معمولی به تجاری امر مهمی خواهد بود. شما در این صورت حتی امکان همکاری تبلیغاتی با اینستاگرام را نیز پیدا خواهید کرد. 

مطلب مرتبط: افزایش فالوور برند در شبکه های اجتماعی با راهکارهای ساده

امروزه برخی از برندها برای بهینه سازی وضعیت شان در اینستاگرام و افزایش تعداد فالوورها اقدام به راه اندازی فروشگاه آنلاین برای برندشان در این فضا می کنند. این امر یکی از تازه ترین سرویس های اینستاگرام محسوب می شود. شما برای این کار باید اکانت تجاری در این پلتفرم داشته باشید. همچنین استفاده از یک اکانت پشتیبان معتبر در فیس بوک نیز نیاز ضروری شما خواهد بود. به این ترتیب به سادگی هرچه تمام تر فرصت تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف با یک فروشگاه آنلاین درون برنامه ای را خواهید داشت.

خداحافظی با لینک های کسل کننده

بازاریابی و چالش جذب فالوورهای بیشتر در اینستاگرام

لینک هایی که شما در بخش بیوگرافی برندتان قرار می دهید، باید کاملا دقیق و کاربردی باشد. گاهی اوقات برندها فقط به درج آدرس سایت برندشان در این بخش اکتفا می کنند. این امر اگرچه جذابیت های بسیار زیادی برای شما و برندتان به همراه خواهد داشت، اما میزان تاثیرگذاری اش به شدت در ابهام قرار دارد. درست به همین خاطر باید لینک موردنظر را براساس شرایط جاری تغییر دهید. این امر به شما برای تاثیرگذاری بهینه بر روی مخاطب هدف کمک کرده و شانس تان در اینستاگرام را به طور قابل ملاحظه ای افزایش می دهد. با این حساب شما دیگر مشکلی از نظر سطح تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف تان نخواهید داشت. 

اگر شما در سایت رسمی برندتان محتوای تازه و همچنین اخبار مهم کسب و کارتان را پوشش می دهید، استفاده از کادر لینک در اینستاگرام می تواند کمک شایانی به شما کند. این بخش به طور سنتی برای اطلاع رسانی به کاربران راه اندازی شده است. با این حساب اگر شما اخبار یا اطلاعات دقیقی برای مخاطب هدف دارید، می توانید به ساده ترین شکل ممکن میزان تاثیرگذاری تان بر روی مخاطب هدف را افزایش دهید. این امر شانس شما در زمینه بهبود رابطه با مشتریان را دوچندان خواهد کرد. 

برخی از ابزارها در طول سال های اخیر برای بهینه سازی درج لینک در اینستاگرام طراحی شده اند. به عنوان مثال، ابزار Link Tree، به طور مشخص برای بارگذاری چندین لینک به طور همزمان در اینستاگرام طراحی شده است. مزیت اصلی این ابزار تبدیل چندین لینک به یک آدرس کوتاه و امکان بارگذاری اش در اینستاگرام است. به این ترتیب شما بدون تغییر لینک های برندتان به سادگی هرچه تمام تر امکان تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف و راهنمایی اش به سوی لینک های مختلف را خواهید داشت. 

اگر شما هم در زمینه تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف با مشکلات بسیار زیادی رو به رو هستید، استفاده از ابزارهای مختلف برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف امر بسیار مهمی محسوب می شود. این نکته می تواند شما را در مسیر جلب نظر کاربران و افزایش تعداد فالوورهای تان کمک کند. به این ترتیب دیگر هیچ مشکلی از نقطه نظر سطح تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف تان باقی نخواهد ماند. 

توجه به کیفیت فالوورها

امروزه بسیاری از برندها به دنبال افزایش کمیت یا تعداد فالوورهای برندشان هستند. این امر همیشه مشکلات زیادی برای برندها به همراه داشته و حتی در صورت کسب میلیون ها فالوور نیز نمی توانند نسبت به تاثیرگذاری مناسب بر روی مخاطب هدف مطمئن باشند. درست به همین خاطر شما در این میان باید بر روی معیارهای متفاوتی سرمایه گذاری نمایید. این معیارها شامل استفاده از چشم انداز کیفی در برخورد با مخاطب هدف است. حتی اگر شما نسبت به دیگر رقبای تان در بازار تعداد فالوورهای کمتری داشته باشید، در صورتی سطح تعامل تان با مخاطب هدف بهتر باشد می توانید بازگشت سرمایه بالاتری را تجربه نمایید. این امر شانس شما در بازار را به طور قابل ملاحظه ای افزایش داده و سطح تاثیرگذاری تان را نیز بهینه سازی خواهد کرد. 

یادتان باشد شما در نهایت نیازمند مخاطب هدفی با میزان علاقه بالا به کسب و کارتان هستید. بنابراین باید تمام تلاش تان در این حوزه برای تاثیرگذاری مناسب بر روی مخاطب هدف را انجام دهید. اگر تعداد فالوورهای شما چند ده میلیون هم باشد، اما توانایی فروش محصولات یا تحقق اهداف بازاریابی تان را نداشته باشید، در نهایت هیچ سودی از فرآیند بازاریابی نصیبت تان نخواهد شد. 

استفاده از تمام فرمت های محتوا

بازاریابی در اینستاگرام فقط مربوط به استفاده از یک فرمت خاص نیست. شما باید برای موفقیت در این فضا از تمام فرمت های محتوایی به طور یکسان و متعادل سود ببرید، در غیر این صورت همیشه بخشی از مخاطب هدف تان از دست شما ناراضی خواهند ماند. این امر می تواند میزان تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف را به شدت تحت تاثیر قرار دهد. 

توصیه ما در این بخش برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف به طور عمده شامل استفاده از سرویس های مختلف اینستاگرام نظیر پست، استوری و ریلز است. همچنین توجه به بخش IGTV نیز در صورت داشتن ایده های مناسب برای تولید محتوای طولانی امر مناسبی خواهد بود. این نکات نقش مهمی برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف به همراه دارد. 

مطلب مرتبط: بازاریابی در اینستاگرام و چالش جذب فالوور بیشتر

در مرحله بعد شما باید به دنبال استفاده از فرمت های مختلف نظیر ویدئو، متن، تصاویر و حتی صوت باشید. امروزه برخی از برندها با افزایش محبوبیت فرمت صوتی اقدام به انتشار پادکست ویژه برندشان می کنند. اگر شما هم به دنبال تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف تان هستید، می توانید انتشار پادکست و بازنشر بخشی از آن در اینستاگرام را در دستور کار قرار دهید. به این ترتیب شما دیگر مشکلی از نظر سطح تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف تان نخواهید داشت. این نکات می تواند شانس شما در بازار را به شدت افزایش داده و وضعیت تان را نیز تا حد زیادی بهینه سازی نماید. 

انتشار مداوم محتوای باکیفیت

بازاریابی و چالش جذب فالوورهای بیشتر در اینستاگرام

انتشار محتوای باکیفیت برای جلب نظر مخاطب هدف امری دائمی است. با این حساب شما نمی توانید فقط برای مدت زمانی محدود اقدام به بارگذاری محتوای مناسب نمایید. این امر اغلب اوقات مورد بی توجهی بازاریاب های تازه کار قرار می گیرد. به این ترتیب در نهایت برندشان فقط برای مدت زمانی محدود در صدر فهرست برندهای مورد علاقه مشتریان قرار گرفته و سپس باید دوباره از اول برای تاثیرگذاری بر روی مشتریان تلاش نمایند. 

انتشار محتوای باکیفیت برای بسیاری از برندها نوعی دردسر مداوم محسوب می شود. بحث اصلی در این میان پیدا کردن ایده های مناسب و تاثیرگذار است. این امر می تواند شانس شما برای جلب نظر مخاطب هدف را به طور قابل ملاحظه ای کاهش دهد. درست به همین خاطر شما باید همیشه ایده هایی مناسب و تاثیرگذار در کنارتان داشته باشید. این امر از طریق تعامل عمیق با مشتریان و همچنین استفاده از ترندهای داغ در بازار به خوبی امکان پذیر خواهد بود. به همین خاطر امروزه تیم های بازاریابی اغلب اوقات رابطه ای بسیار خوب و نزدیک با مخاطب هدف شان دارند. چنین امری به آنها برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف به بهترین شکل ممکن کمک می نماید. اگر شما به این نکته مهم توجه لازم را نشان دهید، دیگر هیچ مشکلی از نقطه نظر تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف تان نخواهید داشت. 

یکی از بهترین ایده ها برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف از طریق محتوای باکیفیت مربوط به برند میل چیمپ است. این برند همیشه موضوعات مختلف نظیر سرگرمی، آموزش بازاریابی و توضیح کمپین های موفق در دنیا را در دستور کار قرار می دهد. درست به همین خاطر همیشه فرصت های بی نظیری برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف و جلب نظر آنها به بهترین شکل ممکن پیدا می کند. این امر نقش مهمی در تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف و بهبود شرایط‎شان در بازار دارد. با این حساب اگر شما به دنبال تاثیرگذاری مناسب بر روی مخاطب هدف تان هستید، می توانید به ساده ترین شکل ممکن وضعیت تان را بهینه سازی نمایید.
 
توجه به وجه سرگرمی اکانت تان

بازاریابی در شبکه های اجتماعی فقط مربوط به انتشار محتوای تخصصی یا بحث جدی با مشتریان نیست. شما باید گاهی اوقات خیلی راحت مثل یک دوست نزدیک با مشتریان تان تعامل داشته باشید. این امر میزان تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف را به شکل قابل ملاحظه ای افزایش می دهد. با این حساب شما هیچ مشکلی از نظر سطح تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف تان نخواهید داشت. 

امروزه کاربران در شبکه های اجتماعی بیش از هر نکته دیگری به دنبال مشاهده برخی از محتواهای سرگرم کننده هستند. درست به همین خاطر در صورت موفقیت شما برای نمایش چنین محتوایی به آنها شانس تان برای بازاریابی تاثیرگذار و همچنین افزایش تعداد فالوورهای تان در بازه زمانی کوتاه بیشتر می شود. هر کاربری در شبکه های اجتماعی همیشه نسبت به تعامل با برندهای دارای ویدئوهای جذاب و سرگرم کننده واکنش نشان می دهد. درست به همین خاطر شما باید از توانایی تان در این حوزه به بهترین شکل ممکن سود ببرید، در غیر این صورت شاید توانایی تان را به سرعت از دست بدهید. 

توجه به سئو اینستاگرام

بازاریابی و چالش جذب فالوورهای بیشتر در اینستاگرام

سئو در اینستاگرام هم دارای اهمیت بالایی است. شاید در نگاه نخست این بخش فقط مخصوص گوگل و موتور جست و جوی جذابش باشد، اما در طول سال های اخیر سئو به عنوان تکنیکی مهم در تمام بخش های بازاریابی توسعه پیدا کرده است. درست به همین خاطر شما باید همیشه آمادگی لازم برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف تان را داشته باشید. 

کار شما برای سئو محتوا در اینستاگرام تا حدود زیادی شبیه به گوگل است. شما باید کلیدواژه های مهم در این فضا را شناسایی کرده و برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف تان از آنها به بهترین شکل ممکن سود ببرید. این امر شما را در مدت زمانی اندک بدل به برند مورد علاقه مشتریان خواهد کرد. به این ترتیب دیگر هیچ مانعی پیش روی تان برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف و بهبود شرایط تان نخواهد بود. 

مطلب مرتبط: خرید فالوور در اینستاگرام: بخریم یا نخریم؟

یادتان باشد استفاده مداوم از توصیه های مربوط به دیگر کارشناس های سئو در فضای اینستاگرام می تواند امر مهم و تاثیرگذاری باشد. این نکته برای بسیاری از برندها قابل تأمل و مهم محسوب می گردد. 

توسعه سبک منحصر به فرد برندتان در اینستاگرام

بازاریابی و چالش جذب فالوورهای بیشتر در اینستاگرام

امروزه هر برند بزرگی در اینستاگرام به نوعی سبک خاص خودش را توسعه می دهد. این امر نقش مهمی برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف و بهینه سازی شرایط برندتان خواهد داشت. درست به همین خاطر شما باید همیشه الگوبرداری از دیگر برندها را در کنار توسعه الگوی ویژه و منحصر به فردتان دنبال کنید. 

بدون تردید الگوبرداری از برندهای بزرگ و موفق در سراسر دنیا امر بی نهایت مهمی محسوب می شود. این امر با توجه به تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف به طور مداوم اهمیتش افزایش پیدا می کند. با این حساب اگر شما هم به دنبال جلب نظر فالوورها در اینستاگرام هستید، می توانید از تجربه دیگر برندها سود ببرید. البته نکته مهم در این میان ضرورت استفاده از راهکاری منحصر به فرد برای کسب و کارتان است. به طور مشخص منظور ما استفاده از ارزش ها و تعهدات برندتان به طور مداوم در زمینه فعالیت در اینستاگرام است. شما در این صورت به بهترین شکل ممکن شانس تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف تان را پیدا می کنید، در غیر این صورت برای جلب نظر مخاطب هدف تان باید مدت ها تلاش نمایید. 

نگارش کپشن های مناسب

بازاریابی و چالش جذب فالوورهای بیشتر در اینستاگرام

نگارش کپشن یکی از مهمترین بخش ها در زمینه تعامل با مخاطب هدف و افزایش تعداد فالوورهای برند است. متاسفانه این امر کمتر مورد توجه برندها قرار داشته و برخی از بازاریاب ها تقریبا هیچ توجهی بدان نشان نمی دهند. این امر فرصت های بسیار زیادی را از بازاریاب ها می گیرد. شما با یک کپشن خوب می توانید علاوه بر جلب رضایت فالوورهای فعلی برندتان به خوبی نگاه مخاطب هدف تازه را نیز به خودتان جلب کنید. 

امروزه بسیاری از پست های مربوط به برندها در بخش اکسپلور اینستاگرام به راحتی یافت می شود. حالا اگر محتوای شما دارای کپشن مناسب نباشد، کاربران تازه هرگز با برندتان ارتباط معناداری پیدا نخواهند کرد. این امر اهمیت بسیار زیادی برای شما و برندتان داشته و باید به خوبی از سوی شما رعایت شود، در غیر این صورت شاید توانایی تان در این حوزه را به طور کامل از دست بدهید. 

بی شک نگارش کپشن می تواند در مراحل ابتدایی برای هر بازاریابی سخت باشد. نکته مهم در این میان توجه به رعایت اختصار و تلاش برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف براساس استفاده از نکات مورد علاقه آنهاست. در این صورت شما به سادگی هرچه تمام تر فرصت تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف تان را به دست آورده و امکان موفقیت در این حوزه را خواهید داشت. 

بازاریابی محلی را فراموش نکنید

بازاریابی و چالش جذب فالوورهای بیشتر در اینستاگرام

بازاریابی محلی یکی از نکات بسیار مهم برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف است. این امر به شما برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف کمک کرده و به سادگی مسیرتان در بازارهای محلی را باز می کند. امروزه حتی برخی از برندهای بزرگ نیز برای حضور در بازارهای محلی با مشکل رو به رو هستند. درست به همین خاطر سرمایه گذاری درست شما در این حوزه امکان بهبود شرایط تان در یک چشم به هم زدن را فراهم می سازد. این امر باید همیشه مورد توجه دقیق شما قرار داشته باشد، در غیر این صورت شاید هرگز فرصتی برای جلب نظر کاربران تان پیدا نکنید. 

مطلب مرتبط: اقداماتی ساده برای افزایش فالوور در اینستاگرام

بی شک بازاریابی محلی علاوه بر اینکه فرآیند جذابی محسوب می شود، از نقطه نظر مالی نیز برای بسیاری از برندها جذاب و هیجان انگیز خواهد بود. دلیل این امر نیز اتکای بسیاری از برندها به کمپین های پرهزینه و عدم نیاز به صرف چنین بودجه هایی در بازاریابی محلی است. شما به این ترتیب بودجه بسیار مناسبی برای سایر فعالیت های برندتان در دسترس خواهید داشت. این امر می تواند توانایی مالی برند شما را به طور چشمگیری افزایش داده و سود نهایی‎تان را نیز دوچندان سازد. 

بدون تردید بازاریابی در دنیای اینستاگرام در طول سال های اخیر تغییرات زیادی به خود دیده است. در این میان جذب فالوور نیز راهکارهای تازه‎ای را نیاز دارد. نکات مورد بحث در این مقاله مقدمه مناسبی برای آشنایی شما با این شرایط تازه محسوب می شود. 

منبع : wordstream
برچسب ها : بازاریابی و فروش
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/OLXZyFe9
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
با ما در ارتباط باشید

شبکه های اجتماعی
           
كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1399/2020
بازگشت به بالای صفحه